تروریست‌ها از حمله آمریکا به سوریه استقبال کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۶/۱/۱۸ کد خبر: 131384 منبع: پرینت

گروه موسوم به ایتلاف مخالفان سوری از حمله هوایی آمریکا به یک پایگاه در سوریه استقبال کرد و خواهان تداوم آن شد.

احمد رمضان رییس به اصطلاح بخش اطلاع رسانی گروه ایتلاف سوری معارض به خبرگزاری فرانسه گفت: "ایتلاف سوری از حمله هوایی استقبال می کند و از واشنگتن می خواهد که قدرت و توانمندیهای بشار اسد در حملات هوایی را تضعیف کند".

رمضان همسو با غربی ها با تکرار ادعای استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی افزود: "امیدواریم که حملات هوایی ادامه یابد تا جلوی استفاده نظام سوریه از هواپیماهایش در هرگونه حمله جدید یا استفاده دوباره از سلاح های ممنوع شده بین المللی را بگیرد و این حملات هوایی آمریکا سرآغازی باشد".

یک مسوول در کاخ سفید که خواست نامش فاش نشود، گفت که 59 موشک هدایت شونده از نوع توماهوک به فروگاه نظامی الشعیرات در سوریه شلیک شده است.

دولت سوریه بمباران منطقه خان شیخون با مواد شیمیایی را رد کرد. دمشق و مسکو تاکید کردند که جنگنده های سوری صبح سه شنبه یک انبار حاوی مواد سمی گروههای تروریست را هدف قرار داده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریستها
حمله آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   در اين شكي نيست كه امريكا رهبر ترورست هاي جهان است

>>>   اگر خدایی وجود دارد با نظاره گر این همه جنایات آمریکایی ها است باید پاسخ قاطعی به این حرامیان آمریکایی داده شود - هر آتشی است از گور عربستان سعودی و ترکیه بلند میشود .
حاج محسن

>>>   حمایت از قربانیان سوری تحت نام حمله شیمیایی یا حمایت از القاعده و داعش اگر حمایت از داعش نمی بود و حمایت از قربانیان سوری می بود پس سازمان ملل متحد و شورای امنیت یعنی چی باید عاملان آن حمله به داد گاه بین المللی مرفی می میگردیدند نه نباید امریگا یکطرفه اقدام میکرد اقدام یک طرفه احتمال ضربه بر امریکا را دارد زیرا که ما شاهد شکست های امریکا در مقابل روسیه و متحدینش چون کوبا ویتنام و کره شمالی در گذشته بوده ایم........


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است