مرکل:غنی وضعیت را غیر قابل زندگی نشان ندهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۶/۱/۱۹ کد خبر: 131437 منبع: پرینت

نخست وزیر آلمان از تصمیم حکومت کشورش مبنی بر تسریع روند اخراج افغانستانی هایی که تقاضای پناهندگی شان در آلمان رد شده است، دفاع کرد.

به نقل از آریانا، آنگلا مرکل، ضمن حمایت از تسریع روند اخراج مهاجرانی که تقاضای پناهندگی آنان رد شده است می گوید که سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز با اقدامی مشابه این دسته از افراد را اخراج می کنند.

مرکل از رییس جمهور افغانستان خواست تا وضعیت کشورش را طوری نشان ندهد که گویا افغانستانی ها نمی توانند در آنجا زندگی کنند چرا که در آنصورت هیچ کسی به حیث ارتش افغانستان برای جنگیدن در برابر طالبان پیدا نخواهد شد.

براساس گزارش، اداره فدرال آلمان در امور مهاجرین و پناهجویان در سال 2016 افغانستان پس از سوریه بیشترین متقاضیان پناهندگی درآلمان را داشته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجرت
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   این حرف مرکل:که هیچ کس به حیث ارتش افغانستان برای جنگیدن در برابر طالبان پیدا نخواهد شد این را می رساند که خانم مرکل صدر اعظم آلمان قصد کشتار افغانهای مهاجر را توشط طالبان دارد مردم افغانستان این موضوع را دست کم نگیرند وتوجه لازم درین اظهار نظر خانم مرکل نمایند .ع-ب-کابل

>>>   بزرگترین جفا رادرحق مهاجرین افغانستان کشور المان نازی کرده. که همه امکانات رااز اختیارمهاجرین افغانستان سلب کرده. ایران که بیشترین مهاجرین افغانستان را دارد. ونیز ایران تاقبل ازاین جابجایی بزرگ تاریخی مهاجرین در سال ۲۰۱۵بزرگترین نغز کننده حقوق مهاجرین نامیده میشد. از المانهای فاشیستی کرده خوب از اب درامدند المانهای که میگفتند حقوق بشر مرز ندارد.اما درمقابل افغانها تغیر رویه دادند.در حالیکه نیروهای متجاوز و فاشیستی خود هتلر در افغانستان مشغول چپاول است. و عرصه زندگی را برای مردم تنگ و دشوارساخته.اگر افغانستان امن است نیروهای متجاوز
غربی و امریکایی به چی حقی در انجا ماندگارشدند.
که بهانه جهاد را داده اند دست داعش و طالب. اگر نیروهای خارجی نباشد. دیگر بهانه ای جنگ و جهاد وجود ندارد. وهمه مهاجرین با شوق برمیگردندبه کشورخود سه میلیون مهاجر در ایران و سه میلیون دیگر در کشور پاکستان به امید امدن صلح وامنیت لحظه شماری میکنندتا برگردندبه خانه و کشورخود و دو نسل مهاجرین به همین امید صلح افغانستان در ایران و پاکستان خاک شدند امابازهم خداوند درپناه خود داشته باشد کشورهای اسلامی و مسلمان را که مهاجرین مسلمان را ملیونی درخود جای دادند و یکروزهم صدایشان نبرامد اما کفار با جای دادن یک قطره ای از بحر بیکران ناله و صدایشان به اسمان بلندشد

>>>   يعنى نظر به كفته مركل جنك هميشه بأيد در افغانستان آدامه داشته بأشد و أفغانها به نام هاى مختلف همديكر خود را بكشند .

>>>   خانم مركل سخنان مردم جرمني را بيان كرده، و اين حقيقت است، تا به چه وقت افغانها، إيراني ها، سوري ها، عراقي ها، و .... ، بخاطر زنده گي بهتر اقتصادي به غرب بصورت عام پناه گزين شوند، با وجودي كه ما با آنها بغير إز إنسان بودن ديگر هيچ وجه مشترك نداريم، و نه ميتوانيم داشته باشيم.
ما بايد به جاي مردن در طول راه قاچاقي و بعد قبول همه توهين و تحقير در تمام حيات خود در كشور هاي بيگانه چرا در فكر تغير ملك خود نشويم، طبعاً تحول و تغير كوشش و زحمت و زمان ميخواهد، مگر مفاد آن به نسل هاي آينده ميرسد، وطن ما هر چيز براي پيشرفت اقتصادي دارد، اما مشكل سياسي ما را همه متحداً بايد حل نمائيم، كه انهم توسط يك انقلاب سر تاسري.
بي سر پناه و مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است