رویدادها و تحولات بحرین در 19 حمل 96
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۳    ۱۳۹۶/۱/۲۰ کد خبر: 131454 منبع: پرینت

** رودریگو دوترته رییس جمهوری فیلیپین قرار است هفته آینده در نخستین سفر خود به منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس با هدف تلاش برای تقویت حمایت از حقوق کارگران و ارتقاء رفاه بیش از یک میلیون فیلیپینی که مشغول کار در بحرین، عربستان سعودی و قطر هستند به این کشورها سفر و علاوه بر دیدار با کارگران فیلیپینی مقیم این کشورها با رهبران سه کشور نیز دیدار کند.

** مرکز حقوق بشر بحرین با تاکید بر این که اکثر تظاهرات اعتراضی مردمی در بحرین با حضور شهروندان این کشور مورد هجوم نیروهای آل خلیفه قرار گرفته و به دستگیری تعدادی از بحرینی ها منجر می شود و ضمن انتقاد از رفتار ضد حقوق بشری آل خلیفه، از کودکانی یاد کرد که در میان دستگیرشدگان دیده می شوند و در وضعیت بسیار بدی به سر می برند.
طی 10 سال اخیر بحرین شاهد حوادث فاجعه آمیز سرکوب نارضایتی های مردمی از سوی رژیم آل خلیفه به جای ارایه خدمت به مردم بحرین بوده است.

** انقلابیون بحرین با صدور بیانیه ای تجاوزهای نظامی آمریکا به خاک سوریه و حاکمیت آن را شدیدا محکوم و اعلام کردند که این تجاوز همزمان با تداوم سیر قهقرایی گروه های تروریستی تکفیری، نزدیکی نابودی آن ها و شکست توطئه ویرانگرانه و فتنه آمیز مورد حمایت کشورهای عربی و غربی در کنار رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بحرین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است