رویدادها و تحولات یمن در 20 ماه حمل 96
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۴    ۱۳۹۶/۱/۲۰ کد خبر: 131490 منبع: پرینت

** هواپیماهای عربستانی آمریکایی امروز ساختمان سالن فرودگاه بین المللی صنعا و شرق کهبوب در استان لحج را طی چهار نوبت بمباران کردند.

** نتایج گزارش تکمیلی اخیر سه سازمان بین المللی وابسته به سازمان ملل درباره امنیت غذایی در مدت زمانی ژوئن 2016 تا مارس 2017 از بحرانی بزرگ در امنیت غذایی یمن حکایت دارد.
سازمان های غذا و کشاورزی فائو، برنامه جهانی غذا و صندوق حمایت از کودکان (یونیسف) امروز در گزارشی، نسبت به عواقب وخیم امنیت غذایی یمن درصورت تخریب زیر ساخت بندر الحدیده بر اثر حمله هوایی یا جنگ در این شهر هشدار دادند.

** شماری از نظامیان اماراتی و سودانی در حمله موشکی نیروهای یمنی به تجمع نیروهای متجاوز و مزدور در شهر المخا واقع در استان تعز یمن کشته شدند.
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، روز شنبه چند فروند موشک کاتیوشا به تجمع عناصر متجاوز و مزدور در المخا شلیک کردند و شماری از عناصر متجاوز و مزدور نیز در حمله موشکی و توپخانه ای نیروهای یمنی به تجمع آن ها در این شهر کشته شدند.

** نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در دفاع از خاک کشور خود مقابل حملات مداوم جنگنده های ایتلاف عربی به رهبری عربستان، مواضع نیروهای دشمن را در استان های تعز، المخا و الجوف هدف حملات موشکی و توپخانه ای قرار داد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یمن
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است