رویدادها و تحولات بحرین در 21 حمل 96
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۷    ۱۳۹۶/۱/۲۱ کد خبر: 131534 منبع: پرینت

** دادگاه تجدید نظر بحرین امروز محاکمه شیخ حسن عیسی از رهبران جمعیت ملی اسلامی الوفاق و نماینده سابق مجلس این کشور به همراه چند تن دیگر را که به 10 سال زندان محکوم شده بودند به روز 21 مه موکول کرد.
دادگاه مذکور چند تن دیگر را که در این مساله دست داشتند به زندان ابد و شش ماه حبس محکوم کرد این درحالی است که شیخ حسن عیسی از رهبران جمعیت الوفاق به 10 سال حبس به بهانه کمک مالی به انقلابیون که رژیم آل خلیفه آن ها را گروه تروریستی می نامد متهم و 8 تن دیگر به سلب تابعیت محکوم شده اند.

** جمعیت الوفاق بحرین عملیات تروریستی روز گذشته در دو کلیسای مناطق اسکندریه و طنطا مصر را که قربانیان زیادی به جا گذاشت محکوم کرد.
شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق (مخالف رژیم آل خلیفه) امروز با تاکید بر این که تروریسم نه دین می شناسد و نه ارزش ها را و هیچ گونه وابستگی به بشریت ندارد، بر مبارزه جدی و صادقانه با تروریسم و خشکاندن ریشه منابع مالی و تسلیحاتی آن تاکید کرد.

** مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در توئیتر ضمن انتقاد شدید از رویکرد ضدمردمی رژیم آل خلیفه، اعلام کرد که این رژیم طی هفته گذشته 5 شهروند بحرینی را به حبس ابد و دو تن دیگر را به اعدام محکوم کرده است.
این در حالی است که مجامع داخلی بحرین همواره به رفتار ضد مردمی رژیم آل خلیفه اعتراض شدید کرده اند و خواستار تجدید نظر در رویکرد غیرقانونی این رژیم در قبال شهروندان بحرینی شده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بحرین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است