مرتضوی خبرنگاران واقعی را توهین نکرده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۵    ۱۳۹۶/۱/۲۲ کد خبر: 131557 منبع: پرینت

من خود بسیاری ها را می شناسم که کارت خبرنگاری دارند اما یک روز هم درس خبرنگاری نخوانده اند و حتی توانایی تفکیک بین واژه های ژورنالیزم و تروریزم را ندارند.

هرچند رفتار رییس جمهور در نشست خبری دیروز با خبرنگاران قطعا پذیرفتنی نیست اما صحبت های شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی رییس جمهور را منصفانه قضاوت کرد.

من شب گذشته این بحث را کاملا تعقیب کردم و در هیچ جایی از آن مرتضوی خبرنگاران واقعی، مسلکی و رسالتمند را توهین نکرده است و آنچه را که در پیوند به نهادهای رسانه ای مطرح کرده است، حقیقت دارد.

مرتضوی در بخش هایی از بحث خود در آریانا نیوز گفت:" يكی از نهادهای خبرنگاری تا هفت هزار كارت خبرنگاری توزيع كرده است. حتی برخی افراد كه كچالو فروشی می كند نيز از اين كارت در اختيار دارند."

کچالو فروشی قطعا یک شغل با عزت است؛ اما باید قبول کنیم افرادی که مصروف این شغل اند، نمی توانند کار خبرنگاری را انجام دهند؛ زیرا کار در رسانه ها و اطلاع رسانی از رویدادهای مختلف دانش تخصصی می طلبد. بهتر آن است که نهادهای رسانه ای از جمله اتحادیه ها و شوراهای که به هدف حمایت از خبرنگاران تشکیل شده و بیشتر پروژه ای عمل می کنند، ساختار تشکیلاتی خود را اصلاح کنند و کارت های توزیع شده برای افراد را که خبرنگار نیستند پس بگیرند.

قاریزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خبرنگاران
مرتضوی
نظرات بینندگان:

>>>   جناب مرتضوي صاحب!
آيا كچالوفروش، شهروند نيست و حق پرسش از رييس جمهور را ندارد؟
ثاقب

>>>   قواره خودش به کچالو میماند، دیگران را کچالو فروش میگوید.

>>>   جناب مرتضوي كار پدران خود را ميكند!!!
آنها در زمان عبدالرحمن، ايشان در زمان نواده عبدالرحمن !!
فرقش اين است كه ما از خواب بيدار نشديم!.
لياقت محسني

>>>   کچالو فروشی عیب نیست، بلکه عیب و نقص مداح سرایی در وصف بت هایست که میپرستید، پول حلالی که با شغل مقدس کچالو فروشی بدست می‌آید به مراتب بهتر از پولی است که مثل یک برده نشخوار می شود..
مرزبان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است