رینگ رقابت های تسلیحاتی روسیه و آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۶/۱/۲۲ کد خبر: 131581 منبع: پرینت

طوری می گویند "ماموریت حمایت قاطع" که آدم فکر می کند قرار است تا هفته دیگر با قاطعیت کامل نصف کره زمین را زیر و زِبر کنند.

حالا در این شب و روزها ناتو می گوید که ما در سال جاری داعش را در افغانستان نابود می کنیم؛ اینکه داعش کجا بود و از کجا آمد و قرار است کجا برود برای ما معلوم نیست؛ حداکثرش ما چند فیلم دیجیتال HD با کیفیت عالی دیدیم که اینها لب یک ساحل بحری فقط سر می برند و آدم می سوزانند.

یعنی باور کنید تصویر دیگری از داعش در ذهنمان شکل نگرفته ولی ناتو می خواهد به هر شکل ممکنی که هست داعش را نابود کند، ما بیخبر بودیم اینها با شاهکاری تمام در سال 2015؛ پنجاه فیصد داعش را نابود کردند. حالا آمار تلفات که پیش ما نیست که ببینیم راست است یا دروغ.

اگر نود فیصد هم بگویند ما کی زورمان می رسد بگوییم نه آغا جان شما منبع کشتارتان کجا است؟ با این حساب از دیدگاه ناتو باید داعش امسال هم وجود داشته باشد تا آنها بکشند و نابود کنند.

نمی شود که چند آدم را بیاورند وارد صحنه با پرچم های سیاه و بگویند اینها داعش است، برای چند روزی میهمان شما است، فقط لطف کنید با اینها همکاری کنید و کشته شوید تا برنامه ای که ما داریم هم بخیر و سلامت اجرا شود. بنابراین وقتی می گویند ماموریت قاطع؛ حداقل چند هزار آدم بیکار داعش با مرچ و مساله نیاز است تا از تمام نقاط کره زمین بریزند داخل افغانستان و بعد خودشان اینها را بکشند و بگویند ما نابود کردیم.

البته قضیه کشتن به این سادگی هم نیست و فکر می کنم لازم باشد این آدم ها را حداقل تا مرزهای روسیه ببرند جلو که اگر آنها رفتند روسیه را هم گرفتند که نمی گیرند بگویند ما نبودیم، اینها بودند. روس ها هم که مثل شاگردان خپل صنف اول نیستند که باور کنند، آنها یک آدم کله خرابی مثل پوتین دارند که می گویند بله ما هم طالبان داریم که در مقابل داعش بایستند و الله اکبر گویان داعشی ها را بکشند و اگر کشته نشدند چند موشک بالستیک می زنیم افغانستان تا همه کشته شوند.

آمریکایی ها هم که می بینند روس ها از بالستیک کار گرفتند، آنها هم از موشک های کروز استفاده می کنند و هر چه موشک دارند می زنند به فرق طالبان در افغانستان که مثلا جواب دندان شکنی به روس ها بدهند. ملت سلحشور کشور هم فقط می بینند که در این رینگ رقابت های تسلیحاتی؛ روس ها بیشتر بالای شان موشک می ریزند یا آمریکایی ها...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است