رییس بیمارستان روانی کابل، متهم به "بچه بازی"
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۶/۱/۲۲ کد خبر: 131597 منبع: پرینت

احمد خطاب کاکر، رییس بیمارستان روانی کابل، متهم به بچه بازی و تجاوز جنسی بالای جوانان می باشد.

شماری از کارمندان بیمارستان روانی کابل می گویند: رییس بیمارستان از طرف شب در داخل اداره کاری خودش مصروف بچه بازی و یا هم اذیت جنسی پسران خورد سن است و به مقدسات اسلام توهین می کند.

یکتن از کارمندان این بیمارستان می گوید: "ساعت های 7 و یا 7:30 شب یک بچه را بنام خواهرزاده خود می آورد و تا صبح شراب خوری، قماربازی، بچه بازی و دیگر موارد ادامه دارد."

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بچه بازی
تجاوزجنسی
نظرات بینندگان:

>>>   چشم مسوئلین افغانستان روشن ههههههههههه.

>>>   .... بر چنین انسانها

>>>   همين ديگ همين شلغم

>>>   این همه دروغ وتهمت است از طرف آدمهاییکه مخالف ریُس شفاخانه است ومیخواهد با این پروپاگند های خویش باعث تخریب شخصیت وی گردد این تخریبات همه ازروی عقده های شخصی وتعصبات قومی صورت گرفته ،چون شخص ریس یک آدم کار فهم،مسلکی و پاک نفس بوده ومانعی است برای فساد یکتعدادکارمندان مفسد وماجراجوی این شفاخانه.
ش کارمند شفاخانه صحت روان

>>>   این تهمت وبهتان محض توطیه و دسیسه یکتعداد کارمندان دزدومفسد شمالی وپنجشیراین شفاخانه میباشد تابتواند ریس این شفاخانه رابوسیله وزیر پنجشیری صحت عامه خویش برطرف وعوض آن یک دزدخویش را مقررنماید تا درتحت حمایه ریس همکیش خویش بتواندآزادانه پیشه پدران ونیاکان خویش را انجام دهد
داکتر شفاخانه صحت روانی

>>>   عمر راوی
میگویند که ستون پنجم در درون دولت رخنه کرده است .
من میگویم که خود همین دولت ستون پنجم است و خود همین دولت دستنشانده و مزدور بیگانه است. خود همین دولت از افغان ملت و طالب و دیگر آلودگی ها و مکروبها جور شده است. کسانی که فکر می کند این دولت خودش خوب است ، سرانش خوب اند ، رییس جمهورش، وزیر هایش ، سران ارتش و پولیس و غیره و غیره اش دوست مردم اند ، اما یک عده افراد در نقش ستون پنجم در درون این دولت رخنه کرده اند و خرابی میکنند، هنوز هم خود را و مردم را فریب می دهند. این دولت فاشیستی - طالبی - گلبدینی و ضد مردمی است. از این دولت، غیر از خیانت ، غیر از وطنفروشی ، غیر از دزدی و چپاول ، غیر از ستمگری ، غیر از مردم فریبی، غیر از تبیعض قومی ، غیر از کوشش برای حاکمیت مطلقه پشتونی ، دیگر جیزی نخواهید دید. آدمهای شریفی هم که به خاطر امرار معاش و به نیت خدمت به مردم در بخش های مختلف این دستگاه فاسد حضور دارند ، کار بزرگی از دست شان بر نمی آید. این نظام ، این شیوه دولتداری ، این فاشیزم و فساد ، باید از میان برود .

>>>   رئیس بیمارستان قندهاری است، گناهش نیست، اینها درینمورد از کوچکی سابقه دارند۰ زلمی زابلی سناتور فرمایشی را دیدید که چگونه در دفاع از این اوغان خودش شاهد ها و معترض های مسئله را مورد حمله لفظی و فزیکی قرار داد۰

>>>   من پیشنهاد میکنم که وقتی داکتر پدرام با افراد حکومتی دست می‌دهد ، باید دستکش پوشیده باشد

>>>   بعضی خبرهایی وجود دارد که آدم از تعجب شاخ در می آورد.
مثلا برخی از کارمندان شفاخانه صحت روانی گفته اند که رییس این شفاخانه با بیماران این شفاخانه بچه بازی کرده است اما خود رییس گفته است که این یک توطیه علیه من است و احتمالا ایشان بر این عقیده اند که این توطیه خارج از مرزها و با همکاری صهیونیزم بین المللی با شرکای امپریالیستی شان صورت گرفته است....

واقعا نمی دانم چه بگویم، اینقدر کمیسیون حقیقت یاب در دیگر سوژه ها موظف شدند که مجبوریم چند کمیته حقیقت یاب را از جاهای دیگر قرض کنیم تا این موضوع را هم بررسی کنند تا در حقیقت معلوم شود که اصل قضیه چه بوده است.

بچه هایی هم که بیمار هستند نمی دانند که رییس شفاخانه به آنها تجاوز کرد یا پیچکاری زد و اصولا اگر تجاوز کرد اسم این تجاوز مرزی است، خاکی است یا جنسی؟

اگر واقعیت داشته باشد باید این آدم بمیرد، دلسوزی هم که وجود ندارد که آخر نامرد این کار چه بود کردی؛ آنها اگر می فهمیدند تو با آنها چکار می کنی خودشان با تو همان کار را می کردند بصورت مکعب مستطیل؛ نکنید، گناه دارد.

فردای قیامت یک سیخ داغ از ماتحت تا مافوق تان شما را اره کشی می کند و چند ملک غضب با بروت های دبل و گرزهای آهنین آنقدر بر فرقت می زنند که یادت برود که در این دنیا هستی یا آن دنیا، یا اصلا دنیایی وجود دارد یا خیر....

مهدی ثاقب
>>>   داکتر فیروالذین فیروز وزیر صحت عامه به این بیمارستان رفته و گفت: نتایج تیم بررسی نشان می دهد که این ادعاها بی بنیاد است

>>>   نظر دهنده که خود را داکتر شفاخانه صحت روانی معرفی کرده چیزهای توحین آمیز به سمت نوشته کرده است یاد تان باشد هر گوشه وطنم مردمش نور چشمان من است و من بالای فردفرد وطنم افتخار میکنم و تمام مسلمانان جهان برای ما خواهر و برادر اند یگانه رسیدگی برای شان دعاکردن در حق شان است نه که توحین
بنی آدم اعضائی یکدیگراند
درآفرینش ز یک جوهر اند
عضویرا بدرد آورد روزگار
دیگر عضوه ها را نماند قرار
توکه از غم دیگران بی غمی
نشاید نامت را نهند آدمی
مردم دوست از کابل

>>>   Najib Salam
شوراى امنيت يا دستگاه تطبيق اهداف شخصى اتمر و غنى، اكثريت مطلق آن از يك تبار اند ، از سايرين ، مهره هاى ضعيف و مزدور را صرف براى سر تكان دادن بر گزيده اند.

>>>   این شایعه نیست واقعیت دارد. در دوره قبلی هم این داکتر همین کارها را میکرد. حتی بعضی نرسها برای خوش خدمتی زمینه را برای او فراهم میساختند. من به شهامت کسانی که این موضوع را به رسانه ها گفتند آفرین میگویم. این آدم ولو اگر بپذیریم همو سکسوال باشد باید این کارها را در شفاخانه نکند.
ج ب

>>>   من خود چند بار شاهد بودم که در حضور دیگران از بچه بازی تعریف مینمود و دیگران را به این کار تشویق مینمود.

>>>   او بچه ها نکنین. تهمت نزنین. ببینین اشرف غنی مدال بریش نته. شاید هم معین وزارات تعیین شود. این مردکه قصد بچگیهای خوده از مریضای بیچاره مییگیره.

>>>   اگر جوانان خراسان خود را تكان ندهند و جلوً وهابي ها را در أفغانستان نگيرند ، كشور شان به نام دين و سنت به همين وحشت در خواهد آمد.
اي مردم مسلمان كشورم : من ازين دنيا رفتني هستم و اما شما را هشدار مي دهم كه بزرگترين دشمن شما و فرهنگ و تاريخ شما وهابي هاست. فريد يونس

>>>   شخص مذكور را نزد دوستم بفرستند تا رأست و دروغ آنرا معلوم نمايد.

>>>   خراسان ههههههههه

>>>   جای خوشوقتی است که هنوز انسانیت در میان افغانها زنده است. ده ها تن دیگر در شفاخانه خاموش مانده اند ولی همه روزه.... این رییس را از نزدیک می بینند. در مقابل احسنت به این دو تن که با شجاعت و مردانگی از اطفال معصوم و مریضان بیچاره دفاع مینمایند. لازم است فعالین جامعه مدنی قدم پیش بگذارند و نه تنها از این دو تن کارمند شفاخانه بلکه از حقوق اطفال و مریضان حمایت نمایند. مگر جاعه مئنی کارش چیست که تا خال موضع گیری ننموده است. رسانه ها نیز این موضوع را پیگیری بیشتر نمایند.
جمیل ع

>>>   سلام و عرض ادب به تمام خواننده گان و صاحب نظران. ما در کشوری قرار داریم که سیر را دیده نمیتوانند و گرسنه را سیر نمیتوانند. داکتر صاحب خطاب کاکر یک شخص خیلی متین دارای اخلاق حمیده و دلسوز وطی و هموطن خود میباشد بنده صد فیصد اطمینان دارم که اتهام بلای این شخصیت ورزیده و داکتر لایق کشور وارد نموده اند . و این اتهام هم از طرف انعده از جنایت کاران بزدل که در تجارت مواد مخدر همراه باداران خود دست دارند بالای شخیصت دامتر صاحب خطاب کاکر وارد گردیده است . شرم باد بر انعده از حرام خواران که از خون ملت بیچاره با فروش مواد مخدر امرار حیات میکنند و بر افراد خوب و کار کن ملت و خدمت گار مردم اتهام وارد میکنند . پیش وجدان خود شرمسار استند .رنده و پاینده باد خدمت گاران ملت و مردم بیچاره مان همچو داکتر صاحب خطاب کاکر .
م از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است