خبر تهدید پدرام دروغی برای حذف او می باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۶/۱/۲۳ کد خبر: 131624 منبع: پرینت

در اینکه در درون همین حکومتی به نام «وحدت ملی» ستون پنجمی وجود دارد که مصروف توطئه علیه مردم می‌ باشند، شکی نیست.

ممکن است افرادی در این نظام به حمایت بعضی از کشورها و دستگاه های استخبارتی جا گرفته اند که زیر پوست و نام دمکراسی، آزادی و حقوق زن و غیره خود را پنهان کرده اند اما عملا با همان افکار پولیگونی زندگی‌ می‌ کنند و بجای اینکه با رقیب و حریف سیاسی از در مسامحه و سیاست جوانمردانه پیش بروند برعکس شاید به فکر حذف او برآیند و از پشت به او خنجر بزند.

تجربه‌ چند سال گذشته نشان می‌ دهد که یکی از رایج‌ ترین تهدیدها و فشارها علیه حریفان سیاسی و حرکت‌ های مدنی، پخش و نشر اطلاعات کاذب، اغوا کننده و جعلی است تا حریف سیاسی را بهراسانند و او را منزوی سازند.

دیروز خبرهایی پخش شد که گویا اطلاعاتی تهدیدی علیه جان داکتر پدرام نماینده مردم در پارلمان رسیده است. با شنیدن این خبر فکرم را همان اطلاعات کاذب توطئه‌ گرانه به خود مصروف ساخت و پیش خود گفتم نکند این معلومات از همان جنس اطلاعات باشد.

از دوستانمان در نیروهای امنیتی می‌ خواهیم هرگاه افرادی را در درون نظام تشخیص می‌ دهند که با ساختن اطلاعات جعلی و اکاذیب مردم افغانستان و رهبران سیاسی را به ترس و وحشت می‌ اندازند، لطفا این چهره‌ های خاین و دسیسه‌ گر را افشا نمایند.

طارق مرزبان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تهدید پدرام
دیورند
نظرات بینندگان:

>>>   بعضاّ این افراد برای اینکه بیشتر خود شان را مهم جلوه دهند و سر زبان ها باشند، این نوع شایعات را خود شان نشر می کنند.

>>>   وطنفروش کسی را گویند وطن مادری خود را برای بیگانه تسلیم کند. مثلا ً: خاندان عبدالرحمان خان برای انگلیس ها تسلیم کردن - خلق و پرچم برای روسها تسلیم کردن - طالب ها برای پاکستانی ها تسلیم کردن - باند کرزی برای آمریکای ها تسلیم کردن.
اگر دروغ گفتم مرا ببخشید!

>>>   پدرام ميتواند خسارت هاى وارده توسط امرالله صالح به كشور در روابط با پاكستان را جبران كند و روابط دو كشور برادر وهمسايه را بهبود ببخشد. در گير بودن افغانستان/خراسان در مناقشه بين هند و پاكستان و استفاده نيابتى طرفين از كشور و مردم ما بايد پايان يابد و انهايكه در اين بخش خيانت كرده اند به مردم شناسايى شوند.

>>>   فارسى زبان "بعضاّ" نمى نويسد!?!
مگر ما بينا بوديم که نماينده ها به زبان پشتو وبه ويژه بانو يون در پارلمان در پيش پرده تيليويزيون ها چه چيزهاى نگفت . امکان دارد که پشتو مشتوى (زبان افغانى) شما نياز گسترش داشته باشد.
اما نيم واژه هاى پشتو فارسى است بجزء از مصدرها!
از "بعضاّ" ات دريافتم که ملاى پشتونى
اى شایعه پران!
چهره‌ خودرا افشا نمودى!

>>>   لطیف پدرام: مه میگم مرز دیورند بسته شود تا این طرف مرز به ثبات برسد.بچه ی هموطن پشتون مه بُره مکتب بخوانه،در مناطق پشتون نشین شفاخانه آباد شود،دانشگاه جور شود تا دیگر جوان پشتون از خالی ذهنی انتحاری و قاچاق چی مواد مخدر نشوند.
حالی شما بگید که مه دشمن پشتون استم یا کسانی که آنها را در چنین یک حالت نگه داشته اند؟

>>>   فراخوان افشأگرى!
امنيت ملى يا سازمان تروريستى دولتى؟
با طرح ترور دكتر لطيف پدرام توسط سازمان تروريستى قبيله (امنيت ملى/شوراى امنيت ملى) در تبانى و همكارى نزديك با سازمان جاسوسى هندوستان، آيا اين خود ثبوت بر مدعى ملت نيست كه فرماندهى تمام حملات تروريستى عليه شهروندان، بخصوص عليه عدالتخواهان در دوم اسد در امنيت ملى! و شوراى امنيت ملى! در تبانى با سازمانهاى جاسوسى و تروريستى منطقه و جهان بوده؟ در صورتيكه همه تان اين را ميدانيد، پس چرا محافظه كارى ميكنيد؟ تا چه زمان به گفته خود تان به صلاح نمى بينيد؟ بخصوص شما هاى كه ادعاى كارشناس، تحليلگر مسائل سياسى، نظامى را داريد، اگر مستقل هستيد چرا اين اطاق هاى فرمان مرگ (امنيت ملى، شوراى امنيت) را افشأ نميكنيد؟ منتظر چه هستيد؟ اسناد ميخواهيد؟ اينهمه كميسيون حقيقت ياب كه بوجود آمد و يافته هاى شانرا مثل جناب صالح به پست هاى چند روزه بدون صلاحيت فروختند، خود ثبوت بر ادعاى ملت نيست؟ كسانيكه افشاگرى نميكنند، خائن و معامله گر استند.
اگر موافق هستيد بجاى لايك زدن باز نشر و شريك كنيد تا همه دوستان در اين فراخوان شريك شوند.

>>>   اين موضوع را خود پدرام گفته به ديگران چه ربطي دارد؟

>>>   شهید کردن احمدشاه مسعود، ربانی، مزاری، سید مصطفی کاظمی و..... هم شایعه بود؟!!!
پشتون ها تا به حال این سیاست را دبنال کرده اند و در عمل هم ثابت کرده اند. نه شایعه است و نه دروغ.
احمد سعیدی رو زخمی نکردند؟ جنرال دستم را کمین نزدند؟
تعدادی از اعضای جنبش روشنایی رو به شهادت نرساندند؟
و.....
زلمی از بدخشان

>>>   حیف یک مرمی ویا یک قاشق زهر که بالای یک انسان کودن مانند پدرام مصرف شود. پدرام به زودترین فرصت خودش خودرا حلق اویز خواهد کرد چون از جمله شرمنده ترین انسانهاست.

>>>   پدرام آغا!
اینقدر تبلیغات را برای "مشهورشدن" خود براه نیاندازید!! شما در غیر ان هم آدم "مشهور"ی هستید!!
یک چیز دیگر راهم برایتان عرض کنم، فکر نکنم شما و امثال شما ارزش "کشتن" را داشته باشید. بیغم باشید!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است