اشرف غنی رییس حکومت است نه رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۸    ۱۳۹۶/۱/۲۳ کد خبر: 131646 منبع: پرینت

حکومت وحدت ملی تا کنون نتوانسته است به وعده های خود عمل کند و وظایف خود را به عنوان یک حکومت سرو سامان بخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،آصف آشنا آگاه مسایل سیاسی در برنامه «تحول» گفت: وقتی در مورد حکومت وحدت ملی حرف می زنیم و درمورد نارسایی ها حرف می زنیم، هم می آییم به قانون اساسی افغانستان استناد می کنیم و هم می آییم قانون اساسی را نسبت به اشرف غنی و اشرف غنی را نسبت به قانون اساسی در یک کانتکس مطرح می کنیم در حالیکه این دو باهم جور در نمی آید.

وی، اشرف غنی را رییس جمهوری مشروع نمی داند و بیان داشت: توافقنامه سیاسی، یک سقف حداقلی از انتظار مردم افغانستان و در یک شرایط بحرانی به پاس یک مصلحت سیاسی روی کار آمده است. ما یک حکومت مصلحتی هستیم و فراموش نکنیم اشرف غنی پیش از آنکه رییس جمهور باشد و با جمهوریت قابل دفاع باشد بیشتر رییس حکومت وحدت ملی است تا رییس جمهور.

وی افزود: اینکه آمده است و خود را فرمانده قوای مسلح می داند و رییس جمهور منتخب می داند بی پایه است. اشرف غنی نه تنها رییس جمهور منتخب نیست بلکه وقتی مباحث اساسی در میان می آید، با جمهوریت صدق نمی کند و ایشان فقط رییس حکومت وحدت ملی است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   بهتر تر بگویم اشرف غنی حتی رییس حکومت هم نیست بلکه ریس شرکت یا کمپنی است که جا ن کری سا خته برای منا فع امریکا نه درد مردم افغا نستا ن پس اشرف غنی یک وایسرای یا فرما ندار کل امور اجراییی کمپنی است و عبد الله هم شخص دوم غیر رسمی کمپنی و افغا نستا ن هم مستعمره
شیر

>>>   حرف اقای اشنا کاملا درست است .

>>>   غنی کوچی رئیس شرکت سهامی تقلبات اوغانی است۰

>>>   همیطور است آقای شیر! رئیس جمهور ما آقای ترمپ است.

>>>   غنی یک شخص بی هویت است ریس بودنش هم غیر قانونی است دلسوز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است