نقشه قتل پدرام روی میز اتمر
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۲    ۱۳۹۶/۱/۲۳ کد خبر: 131658 منبع: پرینت

حلقه های خشونتگرا و خونریز در داخل دولت، برنامه قتل داکتر عبدالطیف پدرام را روی دست دارند.

برخی از افراد در دولت می خواهند طوری وانمود کنند که دستگاه استخبارات نظامی پاکستان (آی اس آی) و یکی از باند های تروریستی نقشه از میان بردن پدرام را دارد و اگر کدام آسیبی به وی برسد مسوولیت آن بر گردن همین ها می باشد.

حنیف اتمر گمان کرده است که با چنین یک طرحی می تواند رد پای خود را از جنایتی که می خواهد مرتکب شود گم سازد و مسوولیت را به گردن دیگران بیاندازد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   یک گروه شناخته شده وحشی ها هیچگاهی دست از تمامیت خواهی خود نمیکشند۰ خلقی گلبدینی طالب تکنوکرات اوغان ملیتی همه متحدانه در جهت تمامیت خواهی ایشان کار میکنند۰ بر تمام غیر پشتون ها لازم است که تمام تفاوت های دیگر را با حوصله مندی کنار بگذارند و علیه این فاشیست ها متحد شوند۰

>>>   این قدر ضروری نیست اگر زنده باشد هیچ تغیر را اورده نمیتواند اگر به اجل بپیوندد شاید خلایی کوچک هم احساس نخواهد بود
ححح

>>>   پاکستان بایداز پدرام به دلیل به رسمیت شناختن خط دیورند حمایت کند و کسانی انگیزه کشتن پدرام را دارند که بااین نظر مخالف هستند.

>>>   نوبت پدرام بسيار دور است، چون اين بيچاره كدام رتبه ندارد، بايد مردم تظاهرات عمومي نمايند، شوراي ملي، شوراي امنيت را منحل نمايند، رئيس غني و كابينه آش را مجازات نمايند، حكومت انقلابي بوجود آرند قبل إز آنكه داعش سردمدار ما شود.

>>>   پاسخ دكتر پدرام به وكيلى كه دل ودماغش با تعصب و تفوق طلبى قومى مسموم است ؛
بسمه تعالی
پیام روشن من به افرادی از این دست این است:
تاریخ، شعر، ادبیات و همه ی آثار و اسناد مکتوب و منقوش ما گواهی می دهند که صاحبان اصلی و قدیمی این سرزمین کدام مردم اند. با وجود همه ی اسناد مالکیت که از نیاکان ما باقی مانده است ودر اختیار ما قرار دارند اعلام می کنم:
در خراسان بزرگ برای همه ی اقوام و مردمان فرصت و امکان بود و باش، کار، تحصیل وزندگی آبرومند وجود دارد. هیج کس و قومی را از دامان پر مهر و پرفرهنگ خراسان اخراج نمی کنیم، مجبور به مهاجرت نمی سازیم. مهمانان عزیز ونا عزیز خود را گرامی می داریم و بر سفره ی این تمدنِ بزرگ سهیم می سازیم وبالاتر از آن بر صدر می نشانیم وشریک تلقی می کنیم. در فرهنگ ما مهمان را بر جایگاه ارجمند می نشانند و کلمه ی مهمان هم مرکب از مه و مان است و مه یعنی بزرگ. کمک شان می کنیم تا فرهنگ انسان دوستی، نوع پروری و مهربانی و مدارا را از مولانای بزرگ و سنایی و عطار(استادان و آموزگاران ما) یاد بگیرند. ما بنیاد گذاران حقوق بشر هستیم. "کوروش کبیر" در استوانه ی خود نوشته است که با همه ی اقوام، مردمان، زبان ها وادیان و مذاهب با مروت و مدارا رفتار کنید و به انسان ها وحقوق شان احترام بگذارید. بر دروازه ی سازمان ملل شعر پدران من نوشته شده است:
بنی آدم اعضای یکدیگر اند
که در آفرینش زیک گوهر اند
چوعضوی به درد آورد روزگار
دیگر عضو ها را نماند قرار
توکز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
لطیف پدرام

>>>   برای شان بگوید اگر یک عریضه به زبان پشتو بدون اضافه نمودن کلمات دری انگلیسی عربی و اردو نوشته نمودید بعدا این کشور از شما باشد.

>>>   فاشیزم، سگهای چندی را به پاچۀ جناب لطیف پدرام و سایر آدرسهای عدالتخواهی می اندازند تا با اظهارات شدیدا، بدوی، لچکانه، بازاری و تحریک کننده او را مجبور به واکنشی در سطح خودشان بکنند.
از جناب پدرام و تمامی کسانی که داعیۀ عدالتخواهی دارند، توقع می رود تا هرگز خود را تا سطح این افراد پایین نیاورند.
تمامی سلاحهای فکری و سیاسی، همه و همه به سوی ارگ باید نشانه بروند!

>>>   فدا محمد تورانیان
مرز دیورند و این ادعای پوچ اتک اتک را تمام کنیم ، هویت ها را حفظ کنیم ، نظام را تغییر بدهیم ، تریاک و چرس را قدر نیاز تولید کنیم ، حقیقت های تاریخی را بازگو و باز نویس کنیم تا فاشیزم بداند که گپ از چه قرار است ووووو خیلی های دیگر را شما بگویید که چه کنیم تا صلح بیاید؟

>>>   از جلال آباد تا واخان در کنترول پشتونها!"
پشتونها = طالب؟!

>>>   ميان مساوات خواهى و برابر خواهى و فاشيزم قبيله بايد تفكيك كرد، بصيرت همين است ، هيچ هزاره يى ، تاجيكى وازبيكى نيامده است و نگفته است كه ما از پشتون قوم برترى ايم و ما تنها خق حاكميت داريم و افغانستان از مااست . حرف ديگران كاملن روشن است كه بس است حاكميت بدون قيد و شرط يك قوم و هيچ نبايد به خود حق دهد بر ديگران حاكم مطلق باشد ، اما نخبگان قبيله همه اش بدون استثنأ حرف اصولى را مى گويند با لهجه هاى متفاوت . اگر بصيرت باشد فرق كردن دشوار نيست .

>>>   تمام غیر اوغان های کشور باید تمام تفاوت های بین خویش را کنار بگذارند و در مقابل این بدوی ها باید متحد شوند، چون هر اوغان یا پشتون خود یک اصولی دیگر است۰ متحد شوید قبل از آنکه خود تانرا و هویت تاریخی تانرا نابود کرده اند و قبل از آنکه اولاد اولاد تانرا بنام جبری اوغان یا افغان برده های خود کرده باشند۰

>>>   ترور اقای پدرام توسط پلان حنیف اتمر اگر عملی گردد خواهید دید که بی پاسخ نخواهد ماند .

>>>   مزدوران روس حال به مزدوری پاکستان تن دادند! پدرو کیست که اورا بکشد! پدرام یک مرغ بیش نیست!

>>>   پدرام خودش نفرک ای اس ای است او خط دیورند را به رسمیت شناخنت ودختر گیلانی به ان مهر تا یید گذاشت

>>>   از کسی پرسیدن که خرس تخم میدهد یا چوچه . به جوابش گفتند شکی نیست که این بی دوم هم تخم بدهد و هم چوچه. از حنیف آتمر هر کاری ساخته است اینقدر تعصب و تشنج قومی را که اکنون در دستگاه دولت بیداد میکند همه نتیجه عملکردها و مشاورت های این آدم است. اما به فضل خداوند تا هنوز این مرض مزین در میان اقوام افغانستان در اطراف و ولایات سرایت نکرده است. امتحان کنیدکه حنیف اتمر به یکی از ولایت به صفت والی کار نماید طی یک ماه در آن ولایت جنگ قومی آغاز میشود. رهبر یک کشور که در مقابل همه اتباع کشور خود مسولیت مساویانه دارد از چنین افراد باید دوری گزیند در غیر آن بد نام تاریخ است. و فردا تاریخ سیاهی ها را به نام حنیف اتمرو امثال وی ثبت نمیکند بلکه همه خوشنامی ها و بد نامی ها به فرد اول بر میگردد.

>>>   حیف این تاریخ که در عقب دارید پدرام!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>>   تمام غیر اوغان های کشور باید تمام تفاوت های بین خویش را کنار بگذارند و در مقابل این بدوی ها باید متحد شوند، چون هر اوغان یا پشتون خود یک اصولی دیگر است۰ متحد شوید قبل از آنکه خود تانرا و هویت تاریخی تانرا نابود کرده اند و قبل از آنکه اولاد اولاد تانرا بنام جبری اوغان یا افغان برده های خود کرده باشند۰

>>>   عدالتخواهی تاجیکان ، با فاشیزم پشتون یکی نیست !
یادداشت از : عمر راوی .
اینکه میگوییم تاجیکان خراسان باید متحد شوند، باید سازمان های بزرگ و ارتش منظم خود را ایجاد کنند و در جهت ساختن یک جبهه متحد ملی با دیگر قومهای که با تاجیکها منافع مشترک دارند بکوشند، به معنای افراط گرایی و ضدیت با کدام قوم و طایفه دیگر نیست. عدالت برای تاجیکان به رایگان به دست نمی آید. در افغانستانی که همه چیزش قومی است و همه چیزش به دور زور میچرخد، تاجیکان را به دوری از قوم و نپرداختن به منافع خاص قومی خود شان تشویق کردن ، آنان را دست بسته به دشمنان شان تسلیم کردن است.
دوست محترم ، حالا وقت نصحیت های پدرانه نیست که خودت می آیی و به ما میگویی پشت این حرفها نگردیم و برای وحدت ملی و اتحاد تمام مردم افغانستان کوشش کنیم. این نصیحت ها و سیاست ها و رفتار های خوشباورانه و ملاحظه کارانه و وحدت ملی خواهانه کسانی مثل خودت بود که ما تاجیک ها را در همه عرصه ها خلع سلاح و خلع قدرت کرد.
تا زمانیکه افغانستان تحت سلطه فاشیزم و قبیله پرستی است، تا زمانیکه بی عدالتی قومی همه چیز دیگر را تحت شعاع قرار داده است، تا زمانیکه دیگر اقوام تا دندان مسلح استند و سازمان های قوی خویش را دارند، ما تاجیکها اگر همین طوری باشیم و خود را متحد و منظم و قوی نسازیم ، در هر حالت ، در هر تحول ، در هر چپه گرمک ، زیر پا می شوییم و بد ترین ضربه ها را میخوریم .
ما در یک جامعه ای زندگی می کنیم که هیچ چیزش به آنچه که در دنیای مدرن است نمی ماند. شما سخنان متفکران پیشرفته ترین کشورهای جهان را ....می کنید و خیال دارید که با قلقله کردن همان سخنان همه دشواری های جامعه قبیله زده ای ماقبل تاریخ افغانستان هم حل میگردد.
ما برای بقای خود مبارزه می کنیم. این نه افراطی گری است و نه ضدیت با کسی دیگری. ما عدالتخواهان تاجیک را که برای برقراری عدالت در تمامی عرصه های زنده گی مبارزه میکنیم و هیچ سخن و احساس برتری جویی نداریم با فاشیست های پشتون در یک ردیف قرار دادن ، نهایت بی دردی و بی انصافی شما را نشان میدهد.
با سپاس
باجیکم با تاجیکانم زنده ام
عمر راوی .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است