جعل امضای غنی برای تقرر رییس مواد نفتی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۳۹۶/۱/۲۴ کد خبر: 131692 منبع: پرینت

کمیشن کاری در استخدام ماموران ارشد دولتی تا گلوگاه ارگ رسید.

گفته می شود که کمیشن کاران اداره امور فرمان و امضای اشرف غنی را جعل نموده و در بست فوق رتبه فردی به نام روزبه شجاع را به حیث رییس عمومی مواد نفتی و گاز مایع وزارت تجارت تعیین و اسناد وی را از طریق اداره امور به سادگی طی مراحل نموده اند.

قرار معلومات، آقای روزبه و افراد دخیل در قضیه، پس از افشای این خیانت، تحت پیگرد نهادهای عدلی و قضایی قرار گرفته اند.

سنت اداری بر این است که هر فرد که در یک پست مقرر می گردد، نخست باید توسط وزارت یا اداره مربوطه به ریاست جمهوری پیشنهاد و پس از منظوری از طریق اداره امور حکم ابلاغ گردیده و وزارت مربوطه جهت معرفی فرد اقدام می کند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)






حبیب الله سجاد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
جعل امضا
نظرات بینندگان:

>>>   دا بله خوشحالی

>>>   فكر ميكنم ما ملت أفغان بعد إز تقريباً چهل سال جنگ و آوره گي غيرت خود را إز دست داديم، چون همه ما روز به روز بي تفاوت در برابر قدرت فاسد دولت و حكومت پوشالي و وارداتي فعلي شديم، و با وجوديكه اين دستگاه مافيا بين الملل هيچ نوع ارتباط با ملت، فرهنگ و جهاد و غيرت افغاني ما ندارد، ولي ما با خاموشي عام و تام نشسته ايم، و انتظار داريم كه ملك إز آسمان بيايد و أمور ما را إصلاح نمايد، بيدار شويد، اين حكومت نابكار را إصلاح نمائيد، و يك شخص مناسب را به رياست آن تعين نمائيد، كسيكه متقاعد نباشد، مسلمان و افغان باشد ، به ملت ارزش قائل شويد. اين .... هاي مزدور را نزد باداران شان بفرستيد.

>>>   اتمر: "براساس امر خاص رييس جمهور غنى، ننگرهار را از داعش ( طالب)پاك مى كنيم".
و روان شان ميكنند شمال تا همان تعادل وعده داده شده عملى گردد. امنيت هم براى شهروندان درجه بندى ميشود ، بايد امر خاص داشته باشيد تا امنيت تان تأمين شود.

>>>   فدا محمد تورانیان
در انتصابات از استان پکتیکا دو صدهزار رای از سهم زنان به نفع غنی ریخته شد و اما در امتحانات کنکور از کل پکتیکا فقط و فقط دو تا گک دختر اشتراک کرده اند . یعنی ؟

>>>   بهترين راه حل افغانستان تجزيه افغانستان ٨٥ فيصد خاك افغانستان مربوط ميشود به قوم تاجك هـزاره وازبك و ١٥ فيصد جنوب افغانستان مربوط پشتونهـا ميشود پشتونهـا بايد حدحدود خودرا در اين نقشه بشناسند از حرفهاى ....مانند خود بپرهيزند ورنه از هرجاي كه مهاجر آمدين دوباره مهاجر ويانابود خواهد شدن

>>>   Haroon Amirzada
اگر بزرگ ترین بمب اتمی هم در افعانستان استعمال شود، تروریزم شکست نمی خورد تا زمانیکه:
۱) رهبران در ارگ کابل که قدرت، ثروت و آرمانهای قومی خود را در تروریزم جستجو می کنند از قدرت کنار زده نشوند.
۲) سیاست منطقوی و جهانی بازی با کارت تروریزم کنار گذاشته نشود و مبارزه قاطعانه با افکار، خواستگاه اجتماعی، منابع تمویل اقتصادی و حامیان سیاسی آنان صورت نگیرد.

>>>   Salam
وقتى امريكاى ها افغانستان را اشغال كردند و حكومت دست نشانده خود را بر آن حاكم ساختند، اكثريت نخبه هاى سياسى افغانستان به جز دكتر پدرام و يارانش اين را جشن گرفتند و ما پيش بينى كرديم كه آينده بد تر خواهد شد، اما دكتر پدرام و يارانش در آن زمان تحت ضربات شلاق و تازيانه يى ذوق زده ها قرار گرفتند.
درست زمانى كه توافق نامه يى امنيتى ميان را دلقك هاى امريكاى ها امضا كردند و به پارلمان آمد ، جز دكتر پدرام و چند تن محدود ديگر تمام اعضاى پارلمان چه اسلام گرا و چه سكولار و نخبگان درون و بيرون حاكميت مشتقانه كارت هاى سبز بلند كردند و مهر تائيد گذاشتند و چنان ذوق زده شده بودند كه گوى رحمت خدا باريده باشد. ما در همان زمان هم هشدار داده بوديم كه امريكاى ها دنبال بحث هاى ديگر اند و افغانستان جز قربانى آن نيست ، اكنون واقعيت ها آشكار مى شوند اما كو وجدانى كه خود را ملامت كند.

>>>   عمر راوی
حلقه های مسلط در انگلیس و امریکا و پاکستان، همچنان دولت پوشالی پشتونیستی افغانستان ، با طالب - داعش - گلبدینی و غیره ، دشمنی ندارند و در این شانزده سال ، غیر از جنگ های زرگری و نمایشی، برای سرکوب واقعی دهشت افگنان هیچ کار اساسی نکرده اند. بلکه دولت های مذکور در پیدایش، گسترش و نیرومند ساختن طالب- داعش - گلبدینی و استمرار این وضعیت در افغانستان نقش اصلی داشته اند. این گپ ساده را خیلی مردم می فهمند. اما حیرانم به اینکه برخی از مکتب رفته ها و درس خوانده های ما نشسته اند و هی سفسطه می بافند و میخواهند برعکس این واقعیت را ثابت سازند. پیچیده گی سیاست امریکا و انگلیس و دیگران در کشور های وابسته و زیر سلطه شان، خیلی از این به اصطلاح " کارشناسان " وطنی ما را گنس و گیچ ساخته است .

>>>   Mohamadi Mohamadi
اگر میخواهید با عزت زندگی کنید !!
خانم تان دختر تان فرزند تان خانه تان مکتب تان شفاع خانه تان معلم و انجینر و....... همه در امن باشد باید (طالب و داعش و حزب اسلامی و دیگر حزبهای ترورست پرور مانند التحریر و......) در هرجاه دیدید تیرباران اش کنید اگر زنده گیر اوردید اتش بزنیش زنده !!
و از سرزمین مادری خود از جان دل باید دفاع کنیم

>>>   Arianfar
گویند قرار بود آلبرت انشتاین در دادگاهی برای شهود حاضر شود. کسانی که قرار بود انشتاین در برابر آنان و به زیان آنان شهادت بدهد، سخت هراسان شدند و در اندیشه چاره.
سر انجام راهی یافتند. هنگامی که انشتاین به دروازه دادگاه رسید، به نگهبانان رشوه دادند و گفتند این آدم بزهکار و شیاد خود را انشتاین معرفی می کند و در صدد بدنام ساختن یک دانشمند بزرگ جهان است. این بود که نگهبانان دادگاه انشتاین را به زور از دادگاه راندند و اجازه ورود به تالار ندارند و رو به او گفتند برو مرد لعنتی. نمی شرمی که از نام یک دانشمند بزرگ سو استفاده می کنی. دیده درایی و چشم سفیدی هم از خود حد و اندازه دارد. انشتاین هر چه داد می زد که من انشتاین هستم ، کسی داد و بیدادش را نمی شنید.
از آن سو به گردانندگان دادگاه رشوه دادند و چنان نمایاندند که انشتاین اصلا شاهد ماجرا نیست، بل که عده یی برای سو استفاده آوازه انداخته اند که گویا انشتاین می آید و گواهی می دهد. اما می بینید که او نیامد.
و این گونه ماجرا را له سود خود چرخاندند.

>>>   با این جعل امضای اشرف غنی ادعای حشمت غنی برادر اشرف غنی که گفته بود ریس اداره امور که ریس جمهور تعین کرده یک شخص جعلکار و کمیشنکار است و با اجمل پسر کاکای ریس جمهور در کمیشنکاری شریک است و با این جعلکاری امضای ریس جمهور و طی مراحل ان از طریق اداره امور گپ واقعیت را زده بود که اقای حشمت غنی در نشست میز گرد تلویزیون یک بیان کرده بود .

>>>   دعا کنیید که خداوند ماوشماراازشر این بیغیرتها نجات دهد

>>>   این امضای حقفیقی است
یک کسی سابق بودکه حالا مرحوم شده امر بلند منزل میداد بعد که رسوائی بالا میشد از امضایش انکار میکرد

>>>   چه مسخره!
کرزی غنی ره رییس جمهورش قبول نداره، مگر من رییس جمهور ساختمش؟

>>>   تحفه خلیل زاد !
"مادربمب" برای زادگاه اش!!!
نسبت انتخاب شان به مقام مشاور سیاست خارجی حکومت ترامپ.
از چند دهه بدنسو خلیل زاد به کشور ما خدمت می نماید. قدرش را بدانید!! ج.... روان کرد، طالب ساخت، .... ، ع لشمک .و داعش .......
افغانستان ٱزمایشگاه سلاح های پیشرفته جنگی جهان !!!

>>>   فريب جنگ هاى زرگرى را نخوريد!
كرزى =غنى= أمين، تركى ، عبدالرحمن ، نادر غدار...

>>>   اين دولتي را كه كرزي متهم به خيانت مي كند، محصول تقلب خودش است.

>>>   چه حكومت خيله خندى؟

>>>   بركناري احمدضيا مسعود برايم تعجب نداشت، چون قابل پيش بيني بود. جالب است كه هنوز كسي ماهيت غني احمدزي را درك نكند. هر كس به اشرف غني اعتماد كند يك روزي به زمين مي خورد. شما ديديد كه غني بر شريك قدرت خود (عبدالله عبدالله) چه روزي را آورد؟! شما ديديد كه غني بر معاون خود، ژنرال دوستم به عنوان «بانك راي» و حامي درجه يكِ تيم تحول و تداوم چه روزي آورد؟! يادتان باشد غني يك روز داكتر عبدالله را همين طوري از نظام رخصت خواهد كرد. امرالله صالح را ساده تر از ازين دوباره عزل خواهد كرد. اگر استاد عطا نور هم بر اشرف غني حساب باز كرده، اشتباه مي كند و مطمين باشيد غني اورا يك روز از پشت خنجر مي زند و بدتر از عبدالله، دوستم، ضيا مسعود بر او برخورد خواهد كرد. ما از جنايت تاريخي نادرخان عليه امير حبيب الله كلكاني به حافظه داريم و اين حافظه مان را هرگز از دست نمي دهيم. ده ها و صدها تعهد شكني و غداري تاريخي را هنوز در حافظه خود داريم. اما دريغ و صد دريغ كه كسي حافظه تاريخي نداشته باشد و كور كورانه بر فاشيزم اعتماد كند. حوزه مقاومت بايد از خواب زمستاني بيدار شود و ميان خود انسجام بياورد و نگذاريد يك مشت آدم هاي بي ريشه و باد آورده، سران مقاومت را يكي يكي بيشتر ازين طرد كند. در قدم نخست بايد جمعيت إسلامي با نظام مقاطعه كند و طرح حكومت موقت را مطرح كنند.
واسلام
هارون معترف

>>>   بارکج به منزل نمیرسد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است