داعش کشته شدن افرادش را تکذیب کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۸    ۱۳۹۶/۱/۲۶ کد خبر: 131727 منبع: پرینت

داعش با صدور بیانیه ای کشته شدن اعضای این گروه در حمله آمریکا با بزرگترین بمب غیر هسته ای به تونل های این گروه در افعانستان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در این بیانیه که توسط خبرگزاری گروره تروریستی داعش «أعماق» منتشر شد، آمده است: منابع امنیتی خبرگزاری اعماق کشته و یا زخمی شدن فرد یا افرادی در حمله آمریکا با بمب GBU-۴۳/B به افغانستان را تکذیب می کنند.

وزارت دفاع آمریکا دیروز پنجشنبه اعلام کرد در عملیاتی علیه مواضع گروه تروریستی داعش در افغانستان، از بزرگترین بمب غیراتمی خود استفاده کرده است.
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن دست کم ۳۶ تروریست داعش در نتیجه این حمله خبر داد.

این در حالی است که مقام های آمریکایی، از جمله «جان نیکلسون» فرمانده ارشد آمریکایی در افغانستان، تاکید دارند که این سلاح به درستی و علیه هدفی مناسب استفاده شده است.

همچینن دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفت که از نتیجه استفاده از بمب فوق العاده قوی در افغانستان راضی است و دستوراتش در راستای تفویض اختیار کامل به ارتش آمریکا صادر می شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   Sarwar
حرف شما بجاست واین زدن هم بخاطری صورت گرفت تا انها را وادار سازد که بشمال بروند بعباره دیگر به انها فهماند که جای شما اینجا نیست

>>>   ترورست به ننگرهار لازم نه، اما به پلخمرى لازم.
ماهده ديورند كه تمام اقوام را از بدنه اصلى شان جدا ساخت، مهم نيست و فقط مرز جنوب مهم است.
مرز جنوب زمانى به من مهم خواهد بود، كه تمام مرز هاى ترسيم شده توسط استعمار، بك سان يا قابل قبول باشد و با نباشد.

>>>   کار معقولی در جهت تخریب مخفیگاه های تروریزم شده . گرچه برای
کرزی برادر تروریست ها مشکل تمام شده .
غفور زی کابل

>>>   اين خبر بايد درست باشد، چون حمله با موافقه أفغانستان صورت گرفته و ارتباطي هاي داعش هم برايشان اطلاع داده اند كه اين مراكز را تخليه نمايند، مانند حمله أمريكا بالآي ميدان نظامي سوريه، كه سوريه قبل إز حمله تمام طيارات شانرا نظر به اطلاع روسيه إز آن ميدان خارج كرده بودند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است