معاش و امتیاز هر روز غیبت وکیل، باید قطع شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۶/۱/۲۶ کد خبر: 131745 منبع: پرینت

ممکن است یک وکیل زیرک در طی 20 روز، یک روزش را بیاید تا 20 روز غیبت اش مستمر نشود.چرا منتظر 20 روز بمانیم!

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر رمضان بشردوست، عضو مجلس نمایندگان امروز شنبه 26 حمل 1396 در خصوص به تعلیق در آمدن وظیفه وکلای غایب گفت: جزایی که از این برنامه به وکلا داده می شود در میان مردم انعکاس مثبت داشته است که امیدوارم یک تغییر دیگر در اصول وظایف داخلی ایجاد شود که بنابر آن هر وکیل، هر روزی که غایب می شود، امتیازات و معاش همان روزش هم قطع شود.

داکتر بشردوست بیان کرد: معاش در ازای کار داده می شود. چرا منتظر 20 روز بمانیم! چرا که ممکن است یک وکیل زیرک در طی 20 روز، یک روزش را بیاید تا 20 روز غیبت اش مستمر نشود.

وی افزود: در فقره دوم ماده 73 قانون، ابهام وجود دارد که وکیل از امتیازات خود محروم می شود. آیا منظور از امتیازات کرایه خانه وی است یا شامل کارت، موتر و نامبر پلیت غیر قانونی اش هم می شود یا خیر.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
بشردوست
نظرات بینندگان:

>>>   قطع معاش بدرد نمیخورد به نظرمن درصورت کم علاقه بودن وبی تفاوت بودن باید ازوظیفه اش منفک وسبکدوش شود

>>>   دکتر لطیف پدرام امروز در مجلس نمایندگان:
-جناب کرزی چرا در رابطه با چهارصدبستر چنین موضع محکمی نگرفتند چون فکر میکند این در بیرون بیشتر مصرف دارد. و یاد کرزی رفته که پیشقراول همین نیروهای آمریکایی ونیرو های اشغال برای آمدن در افغانستان بودند. باید با مردم صادق بود و راست سخن گفت.
-چرا با جناب آقای بهزاد و آقای تینج چنین رفتاری صورت گرفت،درحالی که وکلایی هستند که در شش سال حتا شش بار هم در مجلس نیامدند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است