کمک به ورثه طالبان در قندوز از سوی رییس جمهور بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۶/۱/۲۷ کد خبر: 131796 منبع: پرینت

کمک به ورثه طالبان لزوم دید شخص رییس جمهور بود و به همین خاطر هیاتی از کابل به قندوز آمد و به نزدیکان طالبان در قندوز کمک کرد.

به نقل از طلوع، اسدالله عمرخیل، والی قندوز می گوید که" این کمکی بوده که خود شخص رییس جمهور لازم دیده بود که به این خانواده‌ها انجام شود و ما منحیث نماینده رییس جمهور، همان کمکی که به اینجا رسیده، هیات هم همراهش آمده بود و ما خانواده‌ها را به این‌جا خواستیم و پول به آنان دادیم".

والی قندوز می‌افزاید حکومت به کسانی‌که کمک کرده است، بازماندگان طالبانی بودند که در منطقه بز قندهاری کشته شده بودند و پولی که به نزدیکان طالبان کمک شده است پول اکرامیه سربازان نبوده است بلکه پولی بود که از سوی حکومت مرکزی به قندوز فرستاده شده بود.

والی می افزاید که نزدیکان طالبان در جرم طالبان شریک نیستند و مستحق این کمک بودند.

وزارت دفاع نیز تایید می‌کند که نمایندگان این وزارت نیز از بهر کمک به نزدیکان طالبان به قندوز رفته بودند.

رییس اجراییه حکومت نیز دیدگاه مشابهی نسبت به نزدیکان طالبان دارد اما می‌گوید که مساله کمک به طالبان به بررسی بیشتر نیاز دارد.

گفتنی است که حکومت به خانواده‌های سربازان جان باخته، یک صد هزار افغانی می‌پردازد، اما این خانواده‌ها به مشکل به این پول دست می‌یابند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمک طالبان
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   حکومتی که دوست و دشمن خود را تشخیص نمی دهد را چرا باید تحمل کرد؟ از این حکومت متقلب باید پرسید که شما به خانوا ه کسانی که در انتحاریها شهید می شوند چقدر پرداخت کرده اید؟

>>>   بهترین کار کرده است از نظر انسانیت وحقوق انسانی این کار را کرده است.
دل دزدان بکفد که لقمه تیار از دهانشان رفت.

>>>   بسیارجای شرم وخجالت آوراست که چنین پول هایکه از گلو مردم بیچاروعاجز بنام فیصدی کردیت کارت این آن اخذ میگردد توسط دومین متفکر دنیا به خانواده های دشمنان داده میشود وپول اکرامیه شهدا ازطرف همین دوزدان چپاول گر مورد دست برد قرار میگیرد خلاصه این کمپنی دوزدان مردم چه خواهدکرد.
ص ص ص

>>>   این کمک رئیس جمهور بنابرعواطف انسانی نبوده بلکه عواطف قومی ونجاتی بوده است وبس
ر م

>>>   میان طالب واعضای دولت حد ومرزی وجود ندارد طالب دولت ودولت طالب است عیب هم ندارد هردو از افغانستان اند واز یک منبع الهام وتمویل میشوند کسی را پرسیدند که مهتاب اگر کهنه شد چه میکنند؟ جواب داد ستاره اش میسازند حالا هم طالب های فرسوده واز جنگ مانده را در حکومت می اورند مانند اقایان کرزی وغنی ریس حکومت کابل میسازند وبسیاری ها شان را هم وزیر مشاور مینمایند ویگان پس مانده وبیکاره شان مانند والی کندوز را والی میسازند اینها همه دانه ای یک شطرنج اند هرجا دل ارباب شد می چیندگاهی شاه را بجای وزیر وزیر رابه عوض اسپ وفیل و...اینها همه یک هدف را پیش میبرند وغرض یک مرام ساخته شده اند همانا تطبیق استراتیجی وبلان های استعماری
تبنگ چی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است