جناب کرزی، به حافظه یک ملت توهین نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۹    ۱۳۹۶/۱/۲۷ کد خبر: 131803 منبع: پرینت

جناب كرزی صاحب!

ما همه تاريخ زنده حكومت شما هستيم و همه حوادث را از دو هزار يک الی پايان حكومت شما از اداره موقت تا دور دوم انتخابی را بياد داريم.

از پتو و دستارتان در كنار سربازان آمريكايى تا هدايت گرفتن تان از خليل زاد. از همدردی با خانواده های سربازان ناتو تا رفتن به كمپ ديويد در كناربوش را همه بياد داريم.

لطفا به حافظه يک ملت توهين نكنيد، كسی كه در كنار آمريكايی ها و به زور ناتو و پول اروپا و آمريكا حكومت كرده باشد، نمی تواند اكت قهرمان ضد آمريكايی كند.

كدام بی خرد به شعارها و اكت های شما اعتماد كند.

صدیق الله توحیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی_آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   به این تحلیل مختصر که هر کلمه آن شرح مفصل است آفرین میگویم
کرزی در نقش یک پوپولست ظاهر شده است و یک بار دیگر چهرهء پر
ازمنافقت خود را ظاهر کرد .
جنرال سابق م. الیاس

>>>   یک سوال ذهنی!
همین بچه خوانده های کرزی از قبیل ...، وقتی اظهارات و عشق ایشان رابه طالبان خونخوار مشاهده میکنند، چی احساسی دارند؟!

>>>   ملت افغانستان آنقدر رنج و ضایعیات جانی و مالی دیده که شدید ترین
حمله را بر ضد داعش و طالب جایز میداند .ای کاش ازین بم در هرکجایی
ک مراکز مهم داعش و طالب و کانون تحریکات پاکستان است استعمال شود
م.نادر نادر پور

>>>   بیایید به کرزی دیگر جناب خطاب نه کنیم و بگوییم منافق کرزی.
داریوش هرات

>>>   کرزی در مصاحبه اش چنین گفت:
درست است که من با امریکایی ها یکجا به افغانستان آمدم. در آنزمان منافع ما و امریکا یکی بود.
آنها از پول بودجه برای جنگ در افغانستان و عراق خورد و بورد میکردند، ما نیز از کمک های بین المللی و تجارت مواد مخدره.
اما حالا منافع ما و امریکا یکی نیست. از کمک های خارجی به شخص من چیزی نمیرسد. تنها تجارت مواد مخدره دارم که آن را نیز میخواهند با بمبارد تونل های قاچاق مواد مخدره من، از من بگیرند. علاوه بر آن قانون جدید کشیدند که کسانی که در تجارت مواد مخدره دستگیر شوند، تمام اموال منقول و غیر منقول شان ضبط میشود.
وای به حال من که اگر گیر بیایم و این صد ها ملیارد دالر من ضبط شوند،آینده میرویس جان و خواهرک هایش چه خواهد شد؟

>>>   انسانهاي مزدور و بي وجدان هيچ إحساسي نميداشته باشند
جز احساس شرمندگي و سر افكندگي

>>>   کرزی حافطهء خود را از دست داده است و اگر سالم میبود یک بار به عقب
وکردار گزشته ای خود نگاه میکرد و تا سرحدظهور و سکورت خود از جانب امریکا فکر میکرد. امریکا پدر مالی و معنوی تو است . وقتیکه که به پدر
بزرگت جورج دبلیو بوش قعده کنان بر سینه اش مدال می اویختی یادت است
عتیق الله ابراهیم خیل

>>>   کرزی به تومیگویم ای کرزی . . . زی اگر جانب داری های تو را از طالبان
و منافقت هایت را بشماریم باید یک کتاب بنویسیم . همین تو بودی که تشکیل
وهم رخنه داعش را در اول آوازه و دروغ میخواندی و حالا به مکتب پوپولیزم
رو آورده ای مگر مردم افغانستان را تو هوتل دار فراموشکار میدانی ؟؟؟؟؟
نایب خیل

>>>   Walid
بمبار امریکا لانه های وحشیان گرگ صفت تان می گردد اغای کرزی ماتم واشک تمساح ریزی می کند پس کرزی از سر دسته گروه های داعیش است ملت رنجدیده از خواب غفلت بیدار.شوند قاتل اولاد هایتان کرزی است شمارا معامله کردن

>>>   حامد کرزی را خائین ملی خطاب کنید!
همدیاران عزیز !
به فعالین شبکه هایی اجتماعی ، جامعه مدنی ، قلم بدستان پیشنهاد می نمایم که :
درهمه مقاله ها ، یادداشت ها گزارشها و اخبار که از حامد کرزی نام برده می شود درکنار نامش لقب با مسما یعنی خائین ملی را نیز بنویسید.
به چه کسانی خائین ملی خطاب می شود؟
فرد ویا افرادیکه برای بدست آوردن منافع شخصی منافع ملی ، استقلال وآزدای کشور را به معامله بگیرد وعملکردش به امنیت ملی داخلی و حیثیت بین المللی کشور صدمه وارد کند ، خائین ملی خطاب می شود.
درین زمینه دلایلی در یادداشت هایی قبلی کرزی را بشناسید و حامد کرزی باید در دادگاه مردمی مورد مجازات قرار گیرد نوشته ام و دلایل فراوان دیگر نیز وجود دارد که در آینده خواهم نوشت .

>>>   محمد اسلم سلیم
کرزی این همه سر وصدا ها را به دستور سازمان استخبارات امریکایی ها براه می اندازد و باغنی هیچ نوع مخالفت ندارد ، بهتراست بگویم که نمی تواند مخالفت داشته باشد زیرا هردو دریک آخور کاه می خورند ولجام هردو غنی و کرزی در دست یک مالک و بادار است

>>>   محمد اسلم سلیم
مشکل در گفتار کرزی نه در فهم مطلب است همین کرزی با طیارات امریکایی و حمایت امریکا 14 سال تمام درین کشور جنایت نکرد به نظر حافظه تاریخی تعدای از دوستان مان بسیار ضعییف است .جنایاتی که در زمان کرزی انجام شده شمارش از هزار ها می گذرد کرزی واقعن.....و جاسوس و وطن فروش است .

>>>   Salam
ما دو «آرش كمان گير» داريم ، يكى كمان كرزى را كش مى كند و طويل مى سازد و ديگرى از غنى را دراز مى سازد. هردوى اين دو موجود زره يى شرم و حيا ندارند.يكى ديگرش در اين روز ها نور «جلالش» تاجيكان را مى سوزاند.

>>>   حامد کرزی از اول هم به بیماری روانی مبتلا بود حالا بکلی عقل خود را از دست داده است . حرف های شخصی که فاقد شد هیچ وقت خیانت های دوره 13 ساله خود را که توسط برادر های طالب خود به گرده مردم مظلوم افغان ستم تحمیل کرد بیاد نمی آورد اکنون تب تلاش میکند به وسیله یه بینی خمیری برای خود و هواداران خود بسازد. الا حرف های این فاقد عقل مدار اعتبار نیست.

>>>   ناتوانی و بی‌کفایتی آقای سپنتا را آدم زمانی خوب ‌تر درک میکند که کفایت، توانایی و تشکیلات آقای حنیف اتمر را بعنوان مشاور امنیت ملی میبیند. در روزگاری که سپنتا مشاور امنیت ملی بود، شما مشاوران او را می‌شناختید؟ شما سخن‌گوی مشاوریت امنیت ملی را می‌شناختید؟ شما گاهی سفر مستقل سپنتا را به بیرون و درون دیده بودید؟ شما رسانه‌هایی را که سپنتا بگرداند دیده بودید؟ شما شاعرانی را که سپنتا بگرداند دیده بودید؟ آن زمان هم مشاوریت امنیت ملی فیس‌بوک‌گردان و فیس‌بوک‌چرخان داشت؟ آن زمان هم تغییرات و مقرری‌ها در شورای امنیت ملی از سوی دفتر مشاوریت امنیت ملی اعلام می‌شد؟ و چندین پرسش دیگر که شما می‌توانید بیفزایید.
فهیم رسا

>>>   اگر اعتراض میکردید 14 سال در قدرت بودید آنوقت برای تحکیم کرسی های شما بمباردمانهای ائتلاف خوب بود و حالا که یک دولت ضعیف خیرات خوار را به میراث گذاشته اید قهرمان بازی میکنید در دوره شما که دوره طلایی حکومتداری بود طالب سرکوب شده را از زندانها رها کردید اگر پاکستان راکت پراکنی کرد سکوت نمودید و شعله های جنگ را در افغانستان سرتاسری ساختید اگر واقعآ آزادی و حاکمیت کشور را میخواهید ملت را زیر یک رهبریت بدون کدام تعصب و قوم پرستی جمع کنید و تفرقه را در بین مردم دامن نزنید ملیت های ساکن کشور را متحد سازید.
تا استقلال اقتصادی پیدا نکنیم و از پول جیب خود وطن خود را اعمار نکنیم هیچ خارجی پروای ما را ندارد برای یکی مان تابعیت کشور خودش را داده و به دیگر دالر بیحساب میدهد با حمایت های مالی هر دو طرف جنگ را تمویل می‌نمایند تا این خانه ویران باشد تا این خاک را به بو برای رقبای خود نشان داده بالای جهان با داری نماید هر نوع اسلحه ساخته شده خود را در این کشور بالای این ملت مظلوم آزمایش میکند و باز هیاهوی رسانه ی و تبلیغاتی بر اه انداخته زور آز مای میکند تا دیگر کشورهای که بی گفتی شان را میکند اخطار داده باشد وای به حال این ملت مظلوم از دست رهبران بی اراده و بی عقل خود در این مدت تقریبآ یک صده زیر تجاوزات گوناگون قرار گرفته است
به امید بیداری ملت و پیدا شدن رهبریت دلسوز وطن بدون کدام تعصب همه هموطن خود را یکسان دوست داشته باشد انشاءالله

>>>   مثل ماشین های دیزلی دیر گرم میآیند.
زمان حکومت خود اینها سربازان آمریکای وارد خانه های مردم شده صندوق لباسهایی زنان را شکسته جستجو میکردند.
کجابود همین غیرت؟

>>>   Amiri
تیم دزدان دوباره قصدفریب دادن مردم راداردوهرشب خیال پلومیزنندتادوباره به قدرت برسند.کرزی...زی اسپنتاوخلیلی هرکدام دراین روزها یک صدای میکشندآزموده را آزمودن خطاست.

>>>   بچه گل تو هنوز نمی دانی فکر وعقلت هنوز آنقدر انکشاف نکرده است تا خوب را از بد فرق کرده بتوانی بگزار که دولت مردان دراین مورد چه میگوید سکوت اختیار کن
کرزی -کابل

>>>   Abdul Jabar Ariyaee
* سکوت خیانت است من اعتراض می کنم*. عنوان نوشته است که از قلم داکتر صاحب سپنتا در هشت صبح به نشر رسیده است.
درین هیچ شکی نیست که دکتر سپنتا یک شخصیت نخبه است، اما همیشه توجیه گر و بلی گوی سیاست های معیوب، ناکام و غیر مردمی حامد کرزی رئیس جمهور پیشین باقی ماند. دانش را در پای رفاقت ابزاری ریختن خودش خیانت است. شما چرا دیدگاه های انتقادی تان را در باره تقلب انتخاباتی، ستیز با نهاد سازی و ترویج سیاست غیر عادلانه حامد کرزی هیچ گاهی مطرح نکردید.
حالا می خواهید قلم مقدس را برای توجیه حرف های عوام فریبانه رفیق تان استفاده کنید. این خیانت است

>>>   جیلانی جلال
جناب کرزی شما هم از جمله کاسه لیس های امریکا هستید چرا حقیقت را درزمان حکومت خودتان بیان نکردید و مردم افغانستان راعلیه امریکا تحریک نکردید

>>>   احتمال میرود که کرزی یا حافظه اش را تبدیل کرده باشد وگرنه جای خجالتی است که چنین حرف هایی را بزبان می آورد.
تو یک بار فکر کن با کدام انتخابات و رأی مردم ریس جمهور شدی چقدر آدم تحصیل کرده و فنی بودی. یک بار از خودت سوال کن.
یا اینکه مردم افغانستان را دیوانه پنداشته.

>>>   اين مدارى بازيها به اجازه أمريكا است فريب نخوريد.

>>>   کرزی از همان چشم پاره هایش است که وقتی دوباره بر سر پاهایش ایستاد میگوید من نبودم تو بودی.

>>>   به کر زی شرم است که این چنین حرف ها ره به زبان ... خود میاورد

>>>   مه به صفت يك افغان بسيار براي شما و خود شرم ميدانم كه بي حياي هم از خود حدي دارد جناب كرزي بصفت يك موي سفيد اي ممليكت حق هسته كه شما واري كچالو فروش ها مانند توحيدي بمسخره بگيريم شرم است شرم واي بر ما و شما نابودي يك ممليكت از وقتي شروع ميشه كه كلان خوده كلان نشناسيم و خورد خوده خورد همي بيچاره خو گپ هاي بدي خو نگفته كه شما نا دانان تا اي حد گستاخي ميكنيم به شخصيت يك موي سفيد ازي ممليكت اقاي توحيدي تو بايد بري بيك حمامي كيسه مالي كني بهتر است شرم كن ازي بيشتر ازي ممليكت در بدر چي ميخواهي شرم كن .لالا هراتي

>>>   عبداله و غنی و کرزی از یک "آخور" تغذیه شده اند!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است