جنرال مراد: 95 فرد خطرناک داعش کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۶/۱/۲۷ کد خبر: 131804 منبع: پرینت

وزارت دفاع ملی ادعا می کند که بیش از 95 تن از افراد بسیار مهم و خطرناک داخلی و خارجی وابسته به داعش کشته شده اند و هنوز هم در ساحه های تخریب شده کشته های دشمن باقی است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، جنرال مراد علی مراد در نشست خبری وزارت دفاع ملی افغانستان امروز یکشنبه 27 حمل 1396 گفت: تروریزم برای دنیا تهدید و خطر جدی است که در افغانستان از ولایتی به ولایت دیگر جابجا می شوند و در مخفیگاه هایشان علنا به ترور، اختطاف و کشتار مردم دست می زنند. به همین منظور علمیات سنگینی در ساحه مومند دره ولایت ننگرهار انجام شد که چندین روز ادامه یافت.

جنرال مراد گفت: در همین لحظه در ننگرهار قوای هوایی و زمینی نیروهای حمایت قاطع با نیروهای کشور مشغول انجام علمیات ها هستند. عملیات ننگرهار ختم نشده است و پس از پرتاب موشک شاهد افزایش تلفات روزانه دشمن هستیم.

وی افزود: تا این لحظه بیش از 95 تن از افراد بسیار مهم و خطرناک داخلی و خارجی وابسته به داعش کشته شده اند و هنوز هم در ساحه های تخریب شده کشته های دشمن باقی است.

این نظامی کشور، در خصوص عملیات ها در ولایت های مختلف کشور اظهار کرد: عملیات ها در سرپل، فاریاب، قندوز، بغلان، هلمند، ارزگان، بادغیس و فراه شکل تعرضی به خود گرفته است و نیروهای دولتی، حمایت قوای هوایی و زمینی و توپچی را با خود دارند.

جنرال مراد، درخصوص هدف از سفر مشاور شورای امنیت ملی آمریکا به افغانستان گفت: قومندان حمایت قاطع در افغانستان در گزارشش به کنگراس آمریکا وضعیت امنیتی و تهدیدات 20 گروه تروریستی مختلف را بررسی کرد و حکومت آمریکا تمام پیشنهادات قوماندان حمایت قاطع را مبنی بر افزایش نیروهای زمینی، صلاحیت های بیشتر برای قوت های هوایی و راکتی و همچین تجهیز و تمویل و ارتقای ظرفیت های بیشتر برای نیروهای امنیتی افغانستان را صادر کرد که به این لحاظ یکی از اهداف سفر رییس شورای امنیت ملی آمریکا تعقیب و ارزیابی این موارد است.

وی افزود: انتظار داریم هیات آمریکایی تصویر حقیقی از مداخلات در کشور و ناامنی های امنیتی و تمویل 20 گروه تروریستی از داخل و خارج کشور را انتقال دهند تا مطابق تعهدات امنیتی کابل و واشنگتن هر طرف وظایف خود را انجام دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال مراد
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   در گذشته مجاهدین امارت اسلام سه بار داعش را به شدت سرکوب کرد اما متاسفانه زمانی که ما بر علیه داعش اقدام کردیم هواپیمای بدون سرنشین امریکا به شدت مجاهدین را بمباران می کردند تا مجاهدین نتوانند افراد داعش را به اسارت بگیرند . داعش از خود رژیم ادمکش کابل و امریکا پشتیبانی می شود . رژیم کابل دروغ می گوید و فقط این خبر جنبه تبلیغاتی دارد تا از این طریق بتوانند پولی از غرب دریافت و به جیب بزنند .
حبیب الله یوسف زی

>>>   وقتیکه جسد داعشیان هنوز در ساحه است چرا به مردم نشان نمیدهد که اطمینان مردم شود که واقعا لین بم موثر بود.

>>>   مراد خا ن لطف نماید همام یک نفر که کشته شده نشا ن دهید
انها همه دروغ است مراد خا ن

>>>   جنرال مراد صاحب إز كجا فهميدى كه ٩٥ نَفَر داعشى إز بين رفته كجا است جسد هاى شان مردم بيچاره خود را فريب ندهيد

>>>   95 تن را یک طالب با یک واسکت انتحاری که قیمت آن بین یک تا دو هزار دالر است، می کشد. پس چه ضرورت بود به یک بم 16 میلیون دالری برای کشتن 95 داعشی؟
نه خیر، استعمارگران مانند همیشه از افغانستان برای آزمایش سلاح های جدید خود استفاده می کند.

>>>   بالای داعشیان این گروه حیوان صفت استعمال هر نوع سلاح حتی اتوم واشعه لایزر روا است.

>>>   دروغ است مثل همیشه.
دروغ ماه اپریل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است