نشست جمعیتی ها در خانه احمد ضیا مسعود (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۶/۱/۲۹ کد خبر: 131872 منبع: پرینت

بزرگان تاجیک از جمله داکتر عبدالله و محمد یونس قانونی به همراه برخی دیگر از فرماندهان جهادی، امروز سه شنبه 29 حمل 96 در اقامتگاه احمد ضیا مسعود گرد هم جمع شدند.
شب گذشته نیز شماری دیگر از جمعیتی ها از جمله صلاح الدین ربانی در خانه مسعود جلسه داشتند.
گفته می شود تمامی این دیدارها و جلسه ها به علت برکناری احمد ضیا مسعود از سمت نمایندگی رییس جمهور در اصلاحات و حکومتداری خوب، از سوی اشرف غنی می باشد.


افغانستان غنی عبدالله قانونی مسعود تاجیک پشتون حزب جمعیت

افغانستان غنی عبدالله قانونی مسعود تاجیک پشتون حزب جمعیت

افغانستان غنی عبدالله قانونی مسعود تاجیک پشتون حزب جمعیت

افغانستان غنی عبدالله قانونی مسعود تاجیک پشتون حزب جمعیت

افغانستان غنی عبدالله قانونی مسعود تاجیک پشتون حزب جمعیت



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود_جمعیت
نظرات بینندگان:

>>>   چوکی دولت حق بابه کسی نیست . با امضا تعیین شده با امضا برکنار میشود. بی ثبات ترین اشخاص افغانستان همین ها استند. معلم عطا که مثل شیر غزمیزد مثل موش درپاهای اشرف غنی امد

>>>   لطفا خون سردی تانرا حفظ نمایید

>>>   والله چی خوب خانه دارد پولش راازکجا کرده من خوچهل سال دردولت وظیفه اجراکردم خانه خوندارم حتی جای قبرهم ندارم نمیدانم بیعقل هستم یاهوشیار ای مردم عزیز شما قضاوت کنید

>>>   اما با نکته را باید درنظر گرفت اینکه ایشان نماینده یی کوچک نیست زیرا اگر ایشان مختص به قلم ناجا میبود تاکنون از ما درخشانی ها دفاع مینمود من خواهش میکنم لطفا این کلمه را تکرار نکنید

>>>   دالر امریکا خلاص شد دیګر ګرفتن پلان برای چور بی فایده است

>>>   در طول حکومت غ بیدر اولین کار قابل قدرش همین است بیشکت غ بیدر که یک فاحشه سیاسی را خلع قدرت کردی.
ایوبی

>>>   مسعود بالاى سنك ها مى خوابيد برادرش در قصر .مردم ولسوالى بينجشير فكر مى كنند كه وارث تماماً جوكى هاى دولت وأفغانستان همين ها اند . افغانستان را جور كرديد ديكر بس تان است . از بينجرمينى و كلينرى موتر ها صاحب مقام ها وهمه جيز شديد ديكر از سر اين ملت مظلوم دست وردار شويد .

>>>   اینها که با یک جوره کالا و یک تفنگ م.... شده بودند این قصر ها را از کجا آوردند مال پدر شان است دزد های چور معادت به واقعیت که اینها م....د نبودند بلکه عجائب بودند دزدی های عجیب - ترور های عجیب آدمکشی های عجیب عیش و نوش های عجیب دارائی های عجیب و بالاخره همه چیز عحیب .............
عجیب شناس

>>>   این خانه وکش وفش همه از پول ناروا است

>>>   جمعیت در حال فروپاشی است زیرا که رهبران قوی و بامنطقی ندارد که در تبانی با مردم افغانستان حزبشان را به جایی سمت و سو دهند رهبران موجوده از جمله پسر ربانی عبدالله عطامحمد نور قانونی بسم الله محمدی و سایرین که کلیمه نور در آخر اسم شان به عنوان تخلص آمده ولی کم نور اند جز منطق جنگی که صفت حیوانات جنگل است منطق سیاسی برای رهبری ندارند ......

>>>   همه اختلاس گران غاصبان قانون شکنان دریکجای جمع شده اند

>>>   چندان چوکی هم نداشت . اصلاحات !!!

>>>   حالا دوباره بروید طرف کرزی با او یکجا ویک دسیسه بسازید

>>>   قربان تو با منطق شوم بسیار بلند پرواز کردی هوش کن که سرت در کهکشان نخوره،مثل تو چند تاسیاستمدار با مطنق دیگر هم پیدا شود ان شاءالله کشتی طوفان زده افغنستان از منجلاب بد بختی به ساحل نجات خواهد رسید .

>>>   اول ازی آقا بپرسند که تو چرا در انتخابات جانب اشرف نا مخلوق را گرفته بودی.
دوم یک خط بینی بکشد.
سوم به همه تعهد بدهد که که در مسایل سیاسی تشبث نکند.
گل زبان

>>>   رئیس صاحب جمهور انشا الله همه این دزد هارا یک یک برطرف میسازد تا مردم از شر این مفسدین نجات پیداکنند همینها مانع ساخته شدن حکومت خوب هستند

>>>   اشرف غنی!
اگر میتوانی یک م...د دزد را هم در چوکی نمان!!! باز این احمدضیاء در کغجا جهاد کرده؟؟ بنظر اکثریت مردم افغانستان یگانه اقدام خوب زندگی ات همین برطرفی احمد ضیائ دزد است. همو بچه مشاورش را که در روزهای اول مقرریش در شورای امنیت "جنرال" شد و به دزدی شروع کرد، هم برطرف کو.

>>>   یک یکی چنان پراندن میکند اشرف غنی گک که نپرس. با این نشست ها چیزی نمیشود. خوده قایم کنید عطا نور و عبدالله گک شیکی پیکی

>>>   تمتم کسانی که بع پولهای بیت المال و دولت دسترسی داشته اند خانه های این رقمی و بهتر از آن دارند. با وجود این ادعای خدمت به کشور و مردم را دارند. بروید خانه های سیاف، خلیلی، محقق، فهیم، کرزی اشرف غنی، و... را ببینید و بعد از آن بنشینید و فکر کنید که چه کسانی بر مردم و کشور ما مسلط شده اند.

>>>   اگر این آغا در پای 50% عبدالله قرار می گیرد، پس باید توسط عبدالله ازین سمت اخراج شود، نه توسط غنی. چرا عبدالله اعتراض نمی کند؟ یا اینکه کاکا امریکا برایش گفته، که صدایت را نکش که ترا خفه می کنم.

>>>   باید ماتم ملی گرفته شود .برادر قهرمان مولی بر کنار کردند.افغانستان سر چپه می‌شود. احمدی

>>>   بلی دوستان همه میدانند که در این خاگ خدمت کار
نیست جنایت کار است همه
ظاهیر شاه چهل سال ظالمی کرد هرچه بدست آرود
بردن اتا لیا گاخ بن گلی روز کردان ساخت شد
بابای ملت اکر خدمت میکرد میشد خدائ ملت
وحا لا گاخ طلب شدکان امروز یا انشالله مانند فرعون
خاگ نشین خواهید شد این ظالمان بنام مسلمان است
این پول زحمت دست این عیاشان نیست ازخون ملت
از گوشت جان ملت است است
از این ظالمان در قیامت سوال میشود آنجا فارطی
نیست مسلح نیست طالیب خون آشام نیست

>>>   تشله گك غلتان

>>>   چندان پوست نبوداگرباشی درانجاه یانباشی گپی نیست.

>>>   فاشیزم قبیله را باید درجایش نشاند !
مقاومت را از هرجای و هر وقت آغاز کنید دیر نیست ، تجربه چند سال اخیر نشان داد که معاملات انفرادی برای رسیدن به پست هایی موقتی و فرمانی فرصت هایی زیادی را از مردم ما گرفت ، درشرایط حساس کنونی دل بستن به افراد و بخصوص افراد آزمون شده ومعامله گر بدون برنامه و دورنما جز کمک به تحقق گام به گام برنامه هایی فاشیزم قبیلوی چیز دیگری در پی ندارد.
منظور دفاع از پست نمایشی که احمدضیا بدون مشوره با مردم به آن تکیه زده بود نیست
در چنین یک شرایط فردی را نمی شناسم که بتواند رهبری جبنش مقاومت علیه فاشیزم قبیلوی را به تنهایی رهبری کرده بتواند.
به باورمن باید یک گروه از شخصیت های با درونمایه و برنامه ای دورنمایی این مسولیت خطیر را بدوش بکشند ، جوانان وشخصیت هایی شناخته شده ای نترس دریک محور واحد که جبن تاریخی را در درون شان مهار ساخته باشندپیش کسوت این حرکت مقاومت مردمی شوند.
زمان حرفهای مفت گذشته باید گام عملی خوب ومثبت ومردانه و مردم پسند برداشت و با جبن وداع کرد.
این مسله را هم خوب میدانیم که فاشیزم به جز زور به چیز دیگر تمکین نخواهد کرد این زور مردم است که مسیر حرکت را تعین خواهد کرد و درین راستا استفاده از قوت نظامی و تشکیل جبهه ای متحد شامل نیروهای اقوام دیگر حق مشروع کسانیست که جانب مقابل به توطئه می خواهد همه ای این نیروها را از صحنه حذف کند.
راه حل همین است که برای عدالت گستری باید قد راست ایستاد خم خم رفتن درین مبارزه خود کشی و مرگ تدریجی برای یک قوم وفرهنگ و هویت است .
هنوز دیر نشده به همت و نیروی شخصیت ها و جوانان با درد و با درک و متعهد به آرمانهای مردم برای حفظ هویت وفرهنگ از این مرحله وبحران باید عبور کرد.
به فاشیزم قبیله باید فهماند که دیگر کاسه صبر لبریز شده ، این ساختار باید تغیر کند و تغیر موازنه در قدرت و اشتراک مساوی همه اقوام در تصمیگیری های کلان ملی باید عملن تحقق یابد ، حرفهای بسیاری برای آینده وجود دارد که درمسایل کلان ملی باید تغیر کند.
محمداسلم سلیم

>>>   بهترین موقع است که کشور را از قوم قرآنخور و جاهل جدا کنید. ره سالنگ را سر از هفته بعد بسته کنید. دولت جمهوری اسلامی خراسان را اعلان کنید. کابینه جدید تشکیل بدهید و توکل را به خدا کنید. بگزارید که نوکران امریکا چون غنی گگ و کرزی در بین خود مانند کرم گور برای یک دیگر انتحاری کنند و شاخ در شاخ گردد. بدانید که اشرفک پای خود را به تیشه زد. دو گروه تفنگ دار رشید دوستم، و احمد ضیا را از دست داد. حالا مانند فاحشه سیاسی به هر قومندان کمک خیراتی طلب خواهد کرد.

>>>   این تغییر وتبدیلی مانند معادله الجبری ( ایکس ووای ) طرف دیگر معادله را تغییر میدهد و بس.

>>>   چرا کاری کند عاقل که بار آرد پشیمانی۰
آیا اینها از داستان "بریک دست قرآن و بر دست دیگر شمشیر" اوغانها خبر نداشتند؟ آیا اینها از تاریخ نه چندان دور این کشور خبر نداشتند؟
آیا این ها نمیداستند که غنی یک متعصب شدید قومی و یک برتری جو و تمامیت خواه قومی است و هیچگاهی در جهت اعاده حقوق حقه مردمان تاجیک و اوزبیک و بقیه غیر پشتونها کشور حاضر نخواهد شد؟
با کوچی معامله سیاسی کردید نتیجه آنرا دیدید۰ باهم دریک تیم وارد مرحله دوم شدید و نتیجه اعتماد بر کوچی را دیدید۰ خوب شد!
جنبش روشنی و برادران هزاره را هم این فاشیست ها قسمی کوبیدند که آقای "قانون پوه" دانش صیییب از جایش تکان هم نخورد۰
بشرمید و برای آینده تان یاد بگیرید۰ پوقانه های استفاده شده۰

>>>   راست کفتین که بی کس وقت کس شد خود را نمیشناست که کی است برادر ها راستی است که غریب اگر پول دار شود خود را کم میکند از پنچر مینی وموتر شویی به این مقام امدن خوهر کس باشد جلسه ها میگیرد نشود روزی بیاید پس به همان وظیفه قبلی خویش نرود راست گفتین اگر واقعا خدمت این خاک را میکردین این خانه های مجلل را ازکجا میکردین معلوم است تمام پول های حرام وچور است به غزب خداوند گرفتار شوید جواب انروز بسیار سخت است جلسه مرگ تان را بگیرد جواب خداورسول را چی میدهید توبه کنید روز مرگ سوراخ تان میایید مانند مارشال تان چی کرد چی قدر خورد پول مردم را ظالم کرد هرچی از دست اش امد کرد مگر روز مرگ فراخواندش حال همان پول ها ورفیق هایش بدردش میخورد ویا حمالش توبه کنید

>>>   بهترین کار بجا صورت گرفته اینها کسانی هستند که فقط همه منفعت ها را برای خود میخواهندزمانیکه درقدرت باشند به هیچ چیزدیگرفکرنمی کنند به این عقیده هستند که همه ملت درآرامش وراحت کامل بسرمی بردوفتیکه برکنارمیشوند بازاین ملت بی خبر را ابزارقرارداده بخاطررسیدن به قدرت پروردگارتمام این جنایت کاران را درهردو دنیا بی عزت بسازد. آمین
حق شناس

>>>   از ضیا مسعودسوال شود که این خانه با این زیبای فیشن از کجا کردی

>>>   وقتش نزدیک است که همه تان به مردم حساب دهید یعنی این دارائی ها ازپدران تان برایتان میراث مانده بود یاازدزدی است

>>>   این قصر ها از خون های آنها ی آباد شده که خیلی درست کار وانسان های ساده بودن بخاطر منافع شخصی این ها جان های شیرینخود را از دست دادن .قصر هایکه این زور مندان داخل اش زندگی می کنند هیچ شاهزاده و حتی ظاهر خان وداوودخان هم زندگی نکرده

>>>   نویسنده محمداسلم سلیم
برادر اینقدر زود جوش نیارید . این ملت و مردم بعد از این میخواهند برای خودشان زندگی کنند حالا این مردم فهمیدن که بدون هدف دنبالي هر کس رفتن اشتباه است . دیگر کسی هرگز حاضر نمیشود جان های شیرین خود را فدای کسانی کنند که فعلا بهترین زندگی دارند وبرای خودشان کاخ های شاهنشاهی درست کردن.

>>>   همین آمریکا بود که چهارده سال به شما دالر و اسلحه داد که با حکومت نجیب بجنگد . مکاتب ها وپل هارا آتش می زديد آن موقع آمریکا خوب بود و حالا شده بد. ..... هم اندازه ای دارد

>>>   سلسله‌های‌زیادی‌درمناطق‌مختلف‌جهان‌حکمرانی‌کرده‌اند
که‌هرکدام‌بعدازمدتی‌منقرض‌شده‌اندوجای‌خودرابه‌دیگران
داده‌اندوبه‌تاریخ‌پیوسته‌اندواین‌طبیعیست‌که‌هرانقراض‌
مقدماتی‌دارد‌به‌نظرمن‌مقدمات‌انقراض‌سلسله‌حاکم‌برکشورماهم‌آماده‌شده‌
طبیعیست‌که‌این‌حکومت‌طایفه‌ای‌‌هم‌خودش‌مقدمات‌راآماده‌کندوخودش‌باعث‌انقضاء‌تاریخ‌خود
شودقبیله‌‌حاکم‌برکشورکم‌کم‌نفس‌های‌آخرخودرامیکشدو
وقت‌آن‌رسیده‌که‌حق‌به‌حق‌داربرسد
شمافکرمیکنیدنمایشنامه‌مضحک‌برکناری‌احمدضیامسعود
به‌خاطرچیست‌آیابه‌خاطرکم‌کاری‌وغفلت‌ازوظیفه‌است
یعنی‌هیچکس‌ازخاندان‌حاکم‌غفلت‌وظیفوی‌نداشته‌‌چرا
یکی‌ازآنهابرکنارنمیشود
به‌نظرمن‌این‌یک‌توطئه‌است‌‌که‌آنهارااول‌راضی‌میکنند‌وبعد
ازاینکه‌آبهاازآسیاب‌افتاددوباره‌یکی‌یکی‌برکنارشان‌میکند
این‌توطئه‌برای‌یک‌شخص‌نیست‌ زدودن‌یک‌ملت‌است
فخرالدین‌هرات

>>>   اجمل هستم از ولایت زیبا کابل:
اول به راستی که این مردم به هیچ وجه سیر نمی شوند زیرا در حکومت کرزی هم خوردند و حالی هم ماندن والا نیستند ، بس است دیگر سر خود را در یخن خود داخل کنندو یک کمی فکر کنندو به این مردم بیچاره فکر کنندو بهتر است از سیاستمداران خارجی بیاموزندکه بعد از ختم قدرت یا به خانه میروند یا در یکی از پوهنتون ها تدریس می نمایند.بس بس بس است.

>>>   اصلا لیاقت این مقام را نداشت خوب شد که برکنارشد احمدی از ایران

>>>   بد کرده اینها که خود را کلان تاجیک ها می پندارن. تا دیروز خود را مدافعیان دین اسلام و پاسداران شریعت می گفتند ‌.با گرفتن قدرت ، دین را به سویه جهان رسوا و ر یشخند بی عزت و بی ابرو ساختید .در نزد الله و رسول اش، نه در این دنیا و نه در ان دنیا روی ندارید ‌حالا دامن دین را رها کرده به یخن مردم بیچاره چنگو شدید که ما رهبران قوم هستیم .بد کردید شما.
شما اشرار بی فرهنگ را مردم در کدام مجلس، کلان خود قبول کرده. کدام سند دارید از کلانی تان؟شرم هم ندارید.بی ایمان ها در اسلام
( امت اسلامی است نه ملت و قوم و قبیله)

>>>   اینا..... دنبال قدرت وپول هستن اینا هیچ وقت به فکر ملت نیستن اینا هر وقت کارشون گیر کنه ملت مشناسن خودشان را رهبر می نامن ما ملت افغانستان باید خیلی بی عقل و نفهم باشیم که بیایم از این کثیفا حمایت کنیم برن گم شن همشون اگه دست من بود و میتونستم اون مادر بمبو منداختم سر این.... که نمیتونم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است