واکنش عطا محمد نور در برابر عزل احمدضیا مسعود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۶/۱/۲۹ کد خبر: 131874 منبع: پرینت

فرمان لغو نمایندگی فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب، توسط رییس جمهور کشور امضا شده است.

از آنجایی که احمد ضیا مسعود معاون جمعیت اسلامی و متعلق به خانواده قهرمان ملی کشور است و داکتر عبدالله نیز از نشان جمعیت اسلامی وارد حکومت شده است، باید آقای عبدالله توضیحات خویش را در این مورد ارایه بدارد.

داکتر عبدالله توضیح بدهد که موقف ایشان در این مورد چیست و با این رویداد چگونه برخورد می کند و‌ از حق مردم چطور پاسداری می نماید.

ما منتظر پاسخ و واکنش داکتر عبدالله هستیم.

جنرال عطا محمد نور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور_مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   توچپ باش معلم عطا مثل موش درپاهای اشرف غنی افتادی
نصرت الله اریامهر ازکابل

>>>   اینها میگویند که خدایا مراببخش باز میگوید که پدرومادرم رانیزببخش یعنی سی میلیون انسان هیچ درحساب نیست

>>>   بلی چوکی های میراثی است باید چوکی ریاست جمهوری را نیز بالای قبر ربانی بګذارند چون یک وقت به نماینده ګی جمیعت ریس جمهور خیرخانه بود.

>>>   نوبت بیرون انداختن اعطا نیز میرسد آنرا کی جواب میدهد خودش باید جواب بدهد که خود را در پای اشرف غنی انداخت با دوستم دشمنی گرفت پابوس پشتون شد حالا به این نزدیکی ها با نوک بوت غنی از تاجکستان هم دور تر انداخته خواهد شد آنوقت است که با استفاده از بودجه های دزدی شده اش در بانک های خارجی به فکر جور نمودن پارک و باغ وحش همراه با شرکایش خواهد شد و برای خودش نیب یک قفس اراسته خواهد ساخت

>>>   آیا صرف تعلق نیم بند به خانواده جمعیت معیار است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حبیب نوایی

>>>   تو گـژ دم تاحال لاف میزدی حالا توضیح بده حساب های پولهایت را چگونه خلاص کردی؟؟؟

>>>   كدام قهرمان چى قهرمان كرده بود ان دوره سياه تاريخ كه حكومت را رهاه كرده وبه تخار فرار نموده بود مردم را فريب ندهيد

>>>   بسیار اشخاص مبتزل ویاوه گوی نظرپردازی میکنند

>>>   نوبت شما هم میرسد معلم عطا خان منتظر باش

>>>   عجب احمقای است! برادر چوکی دولتی میراثی نیست، به یک امضا مقرر شده بود و به یک امضا منفق، به همه ملت معلوم است که واقعا در کارهای خو مطلق ناکام بود. پس عبدالله چه و جواب دادن او چه از اول سر او از عبدالله گوشه شد و به کمپاین غنی پیوست. فلهذا عبدالله در این باره چه بگوید و چه ضرور است که بگوید.؟؟؟؟!؟؟!!؟!؟

>>>   خاموش باش عطا جان، اگر درین راه که روان استی، ادامه بدهی، به سر نوشت بد تر از دوستم واحمد ضیا مسعود دچار خواهی شد.

>>>   اگر ربانی رییس جمهور خیر خانه بود حد اقل تا خیر خانه بوسیله موتر رفت وآمد مینمود اما کرزی وغنی تا باغ بالا ودارلامان با هلیکوپتر رفت وآمد مینمایند در غیراز آن از ارگ خارج شده نمیتوانند
س

>>>   آقای آریامهر آنچه شما نگاشته اید فکر میکنم برعکس فکر کرده اید اینکه در کجا توافقنامه امضاء شده خودمبین این حقیقت است

>>>   انشاالله اگررضاخدا باشد وطن ازشرعناصرفاسد وقدرت طلب که تمامی درایی های مردم افغانستان را به غارد بورده ودربانک های خارجی سرمایه گزاری کردند پاک کاری و مورد بازپرس قرادهند .

>>>   بودن و نبودن احمد ضیا کدام تاخیر نداشت و ندارد و نخواهد داشت.

>>>   نصرت الله خان تا ديروز سك ها سما به پاهاي غني تفنيده بودند مثل ضيا صالح و عبدل و غيره امروز كه عطا با ايشان روي منافع جمعت مذاكره مي نماي د سما ا مار گرديده.
ضيا صالح قانوني ايا دهن پاره نمي كردند ؟ تو فكر ميكني انها بخاطر من و تو ؟ نه بخاطر خودشان

>>>   در اولیت حکومت وحدت ملی باشد نه براران کم سواد بی تحصیل احمدشاه مسعود و نه بچه مسعود و یابچه فهیم از برکناری احمدضیا خیلی خرسند هستم و این کار یک کام نیک در اصلاح حکومت داری خوب است. افراد بی سواد کم تحصیل پنچیر باید چوکی مهم دولتی برکنار شوند. به نمایندگی از مردم شریف پنچشیر

>>>   جـنـرال ؟؟؟ کدام مکتب نظامی راخواندی ؟؟ در کدام رشته نظامی در شوروی تحصیل کردی یا در پاکستان؟؟
ما متظر پاسـخ این گژدم هستیم

>>>   معلم صاحب إز خود بگو كه تو چه ميكني؟ عبدالله در غم خود است، لشكر كشي ميكني، با دوستم اتحاد ميكني، پلان خود را شرح كن.

>>>   چرا کاری کند عاقل که بار آرد پشیمانی۰
آیا اینها از داستان "بریک دست قرآن و بر دست دیگر شمشیر" اوغانها خبر نداشتند؟ آیا اینها از تاریخ نه چندان دور این کشور خبر نداشتند؟
آیا این ها نمیداستند که غنی یک متعصب شدید قومی و یک برتری جو و تمامیت خواه قومی است و هیچگاهی در جهت اعاده حقوق حقه مردمان تاجیک و اوزبیک و بقیه غیر پشتونها کشور حاضر نخواهد شد؟
با کوچی معامله سیاسی کردید نتیجه آنرا دیدید۰ باهم دریک تیم وارد مرحله دوم شدید و نتیجه اعتماد بر کوچی را دیدید۰ خوب شد!
جنبش روشنی و برادران هزاره را هم این فاشیست ها قسمی کوبیدند که آقای "قانون پوه" دانش صیییب از جایش تکان هم نخورد۰
بشرمید و برای آینده تان یاد بگیرید۰ پوقانه های استفاده شده۰

>>>   به تمام هم وطنان عزیزم یک گپ مهم را بگویم وآن این است که حرفهای شما همه درست است که این قدرت طلبان فقط به خود می اندیشند نه به ملت، مگرناگفته نباید گذاشت که خطر این نوکران یهودی وجاسوسان بیشتر ازجنایت آنها است بخاطر اینکه این جاسوسان یهودی دشمن خدا(ج) رسولا الله (ص) ناموس وعزت این ملت است فراموش نباید کنید باید یک نسل جدید که ازبطن ملت حرکت کند و ازهرنظرقابل قبول باشد هم مسلمان کامل وهم یک خدمت گار وطن وجامعه باشد به امید آنروز.
فایز

>>>   خوب کرد نوش جانش غنی جان دست ات بالا
به نوبت اینها باید زده شوند چرا که اینها خودرا تاجیک نه بلکه پنجشیری میگویند اینبار نوبت عطااست لطفا متوجه باشی . سیاست برادر ندارد. خود کرده را نه درد است و نه درمان .

>>>   من که نفهمیدم ای معلم عطا دیواررا ازچند جهت گاه گل میکند آقاتو که مسیر خودرا تغیر دادی پس از عبدلله چی توقع داری

>>>   من که نفهمیدم ای معلم عطا دیواررا ازچند جهت گاه گل میکند آقاتو که مسیر خودرا تغیر دادی پس از عبدلله چی توقع داری احمدی از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است