هرکسی بر غنی اعتماد کند، روزی زمین می خورد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۶/۱/۲۹ کد خبر: 131895 منبع: پرینت

بركناری احمد ضيا مسعود برايم تعجب نداشت، چون قابل پيش بينی بود.

جالب است كه هنوز كسی ماهيت غنی احمد زی را درک نكند. هر كس به اشرف غنی اعتماد كند يک روزی به زمين می خورد. شما ديديد كه غنی بر شريک قدرت خود (عبدالله) چه روزی را آورد؟!

شما ديديد كه غنی بر معاون خود، جنرال دوستم به عنوان «بانک رای» و حامی درجه يک تيم تحول و تداوم چه روزی آورد؟! يادتان باشد غنی يک روز داكتر عبدالله را همينطوری از نظام رخصت خواهد كرد. امرالله صالح را ساده تر از از اين دوباره عزل خواهد كرد.

اگر استاد عطا نور هم بر اشرف غنی حساب باز كرده، اشتباه می كند و مطمئن باشيد، غنی او را يک روز از پشت خنجر می زند و بدتر از عبدالله، دوستم، ضيا مسعود با او برخورد خواهد كرد. ما از جنايت تاريخی نادرخان عليه امير حبيب الله كلكانی به حافظه داريم و اين حافظه مان را هرگز از دست نمی دهيم. ده ها و صدها تعهد شكنی و غداری تاريخی را هنوز در حافظه خود داريم.

اما دريغ و صد دريغ كه كسی حافظه تاريخی نداشته باشد و كوركورانه بر فاشيزم اعتماد كند. حوزه مقاومت بايد از خواب زمستانی بيدار شود و ميان خود انسجام بياورد و نگذاريد يک مشت آدم های بی ريشه و باد آورده، سران مقاومت را يكی يكی بيشتر از اين طرد كند.

در قدم نخست بايد جمعيت اسلامی با نظام مقاطعه كند و طرح حكومت موقت را مطرح كنند.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود_غنی
نظرات بینندگان:

>>>   کدام جمعیت ؟ یادت هست که ربانی بخاطر چوکی ریاست شورای صلح چگونه با کرزی معامله کرد و اخر هم کشته شد کسی پرسانش را هم نکرد
نصرت الله آریامهر

>>>   ترامپ و اشرف غنی یک نوع خصوصیت دارند امروز دوست یکساعت بعد دشمن

>>>   اعتماد تنها بالای غنی نه بل بالای کلشان نباید اعتماد کرد

>>>   برگلبیدین هم اگر کسی اعتماد کند زمین می خورد

>>>   Ariaie
نه ازمردمش حمايت كرده، نه عليه ديورند سخن رانده، نه عليه قتل عام تاجيكان حرف زده ، درعوض همكار تقلب هم بوده، موسيچه بيگناه در كار وبار سياست هم غرض نداره، حتى به اندازه يك آدم عادى مانند من هم فعاليت نداره، گناه امو بيچاره چيست كه برطرف كرديد:)؟

هاى تيكه داران مزدور از الف تا ي!!!
گناه شما تاجيك بودن تان است، گناه شما فرهنگ، زبان، تفكر ، تمدن مردم تان است، شما همه محكوم به حذف هستيد . بودن خود تان را در قدرت بودن مردم تلقى نكنيد. اينجا يك باند مخوف با اجنداى شيونيستى به صورت هدفمند حذف تاريخ و تمدن تان را دنبال ميكند ، چرا نمى فهميد ؟!

>>>   بتاید درست قضا وت کنید دورازمساعیل قومی زبانی سمتی قضاوت کنید جمعیت حزب های دیگرچه بدرد افغانستان خورده به غیر ازتفرقه گنی چوکی خواهی فقط کسانی بدرد میخورد که به حزب ، قوم زبان فکر نکند فقط هدف شان پیشرفت وبادانی افغانستان باشد هروقت اقتصاد افغانستان خوب شود جنگ ازاین دیار گم میشود

>>>   محمد اکرام اندیشمند
کسانی که عقلانیت سیاسی ندارند، در سیاست، فاقد داعیه و فاقد برنامه و دید استراتژیک هستند، از سیاست کنار بروند. این، به سود شان است و به منفعت مردمی است که در پشت سر آن ها سرگردان و درمانده می گردند و عمر خود را عبث می گذرانند.

>>>   شاگرد وفادار استاد خود ترکی را از بین نبرد، حال استاد های باوفاهم میتواند شاگردان خودرااز بین ببرد
احمد باخبر

>>>   سرلان مقاومت نه بلکه سران چور و چپاول سران تشنه قدرت سران عاشق بلند منزل حسابات بانکی و سران عیش و نوش - سرانی که از یک تفنگ ملیارد ها دالر جمع کردند و وطن را به خاک و خون کشانیدند مردم از گرسنگی میمیرد دختران اینها برای غربی ها مدل عیاشی هستند بس است دیگر از مقاومت حرف نزنید چون شناخته شدید حالا مردم بازی نمیخورد بنام اسلام حتی نتوانستید اسلام را در فامیل پیاده نمائید .

>>>   کاری خوب شد که مشعود بر طرف شد زیرا وی به قو م و هم زبا ن خود اعتبار نکرد و رفت به یک یهو دی که همین فعلا نماز را یا د ندارد و مسل هو شتک خورد مردم را بازی می دهد و او هم چنا ن غلا م امریکا است

>>>   اهای تاجیکای قوم پرست شمامیگیم پشتونهاقوم پرست و قبیله یی هستن پس شماچرااین قدر حرف قومی میزنیدبی همه چیزای قوم پرست اگرشماتاجیکا دراین سرزمین نبودین افغانستاعزیز به ای روز نمیوفتاد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است