کاریکاتور سیاسی روز، چهارشنبه 30 حمل 96
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۶/۱/۳۰ کد خبر: 131944 منبع: پرینت




غنی نماینده قرار دادی شورای نظار راکه می خواهد به کوه بالا شود رخصت کرد





کد (22)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور
نظرات بینندگان:

>>>   عطای گژدم هم از ولیت بلخ برکنار ودر وزارت دفاع یک چوکی تشریفاتی تعین شده حالا به همین سبب در آخر نامممممش جنرال عطا می نویسد
ر

>>>   این کارتون خیلی معنی دقیق دارد! همه پند و عبرت است و اما کجا غیرت که به خود بگیرند ! بم ۱۱ تنی ، فرش قرمیز ، دو متر تکه سر شانه ، قیچی ، آهینه مصاف ع و بالاخره آزادی گودی پران ! ضیا جان ! خاطر جمع باش پشت گودی پران ازاد شده هر کس میدود مخصوصاٌ بچه های کوچه و بازار هنوز زیاد خریدار داری غم مخور.

>>>   ههههههههعععهه جا لب است فکر نمی کنم که حالا کسی درکوه بالا شود به خاطر قصرها، بلند منزلها، موترهای ضد مرمی، دالرها وغیره..... اگر کسی درکوه بال شود باز اینها بی صاحب میشود.

>>>   یتیم را نزن نانش رابگیر
جنگ سالار رابه زندان نیانداز حساب بانکی پول هاای دزدی کرده اش را مسدود کن

>>>   فاشيزم قومى حاكم هيچ برخوردى با كرزى نخواهد كرد چون انها يك مثلث اند.
يك ضلع در دولت
يك ضلع در مخالفت نظامى دولت
يك ضلع براى كنترول مخالفين سياسى دولت
همه اعضاى اين مثلث شؤم يك هدف را دنبال ميكنند و ان ساخت يك حكومت و كشور تك قومى ، بر اساس مبانى تعريف شده فاشيزم در دويمه سقاوه .
حذف ضيا منحيث يك متحد انتخاباتى و منحيث يك شخصيت پر نفوذ سياسى براى تلقين دو هدف اتفاق افتاده است:
١- نخست اينكه ارگ به أفكار عامه پاسخ گو نيست چون با كمك قدرت هاى خارجى بوجود أمده و همچنان حمايت و عدم حمايت مردم از ارگ مطرح نيست. انچه براى انها مهم است عكس العمل #عملى ضيا ، حزب و متحدين مرتبط به اوست و اين مسله را ارگ قبلاً هم ارزيابي كرده و حالا هم عملاً ارزيباى ميكند.

٢- اماده سازى و ذهنيت سازى براى لغو رياست اجرايه كه راى اكثريت مردم را با خود داشت. شما مطمن باشيد كه اگر تيوريسين هاى فاشيزم در ارگ در محاسبات خود به اين نتيجه برسند كه هيچ مشكلى پيش نمى ايد ، همين فردا بدون در نظر داشت راى مردم در انتخابات گذشته اين كار را خواهند كرد. انها همين حالا براى تضعيف اين رياست ، خالى كردن پشت ان ، دور ساختن متحدين ان، كم كردن امكانات سخت و لوژيستيكى ان، سخت مصروف كار اند.

اما توصيه من به تمام هموطنان هم از موافق و مخالف رياست اجرايه اين است كه بدون در نظر داشت اينكه حاكم فعلى رياست اجرايه چقدر به وفق مراد شما عمل كرده يا نه، از وجود نهادى به نام اجرايه قاطعانه حمايت كنيد. برداشت اكثريت اين است كه يا رياست اجرايه خوب عمل كند يا از بين برود تا راه براى مشخص شدن صف ها باز شود اما من ميپرسم چى موانعى رياست اجرايه براى برنامه هاى مبارزاتى مردم تا حال بوجود أورده است ؟
اگر انتقاد ها از روى ناراحتى و انتقاد كم كارى است نبايد در حدى باشد كه به دشمن اصلى محال سوء استفاده را بدهد و اين ذهنيت را بوجود بياورد كه ديگر مردم قطعاً از اين نهاد بريده اند.

ما نمى دانيم كه حاكميت فاشيستى و تفكر مريض حاكم بر ان چقدر دوام خواهد كرد ؟ قدرت ها براى حفظ چنين حاكميت قومى چقدر حمايت خود را دوام خواهند داد؟ و مردم ايا توانايى اقدام را در اينده عليه اين استبداد حاكم را خواهند داشت يا نه؟
تجربه نشان داده است كه خود خواهى،عدم محاسبه درست، اختلاف نظر روى موارد شخصى و موقتى، اختلاف نظر زير تاثير عناصر نفوذى و مشاورين غلط و نادان و موارد ديگر باعث تضعيف صفوف مردمى شده و نتيجه ان را همه شاهد هستيم. رمز موفقيت ما در گذشته اتحاد و رهبرى واحد ما بوده است و بايد بر محوريت يك هدف يعنى "ريشه كن كردن تبعيض و ظلم از ميهن تاريخى و اجدادى" خود متحد باشيم و هيچ اختلاف نظر نبايد ما را از اين حلقه دور بسازد و هدف ما را خدشه دار بسازد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است