دولت افغانستان هم از بمب گذاری غافلگیر شده است
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۰    ۱۳۹۶/۱/۳۰ کد خبر: 131957 منبع: پرینت

حکومت افغانستان اظهار کرده است که بمب گذاری در ننگرهار از سوی آمریکا بر مواضع داعش با هماهنگی این کشور بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، امین مقدم، آگاه مسایل سیاسی در برنامه «تحول» در ارتباط با آگاهی حکومت از این بمب گذاری و شیوه آن بیان داشت: حکومت افغانستان در حدی نیست که قضایای بین المللی را بر مبنای منافع ملی خود تصمیم بگیرد و یا اینکه سمت و سو بدهد به این معنا که شاید آمریکایی ها چون پالسی های بسیار قوی دارند، دستگاه دیپلماسی شان به حدی تاثیر گذار است که شاید با دستگاه حکومتی افغانستان طوری صحبت کرده باشند که ما مواضع داعشی ها را بمباران می کنیم اما با این حجم بالا قطعا با دولت افغانستان صحبت نشده است.

وی افزود: ولی حکومت افغانستان هم چون در گرو منافع بین المللی قرار دارد ناگزیر است که از این وضعیت حمایت کندو چاره ای جز این هم ندارد. اما در واقعیت یقین دارم دولت افغانستان هم خود ازاین بمب گذاری به نحوی غافلگیر شده است اما حالا مجبور است از خودش دفاع کند و حرف هایی را هم به خاطر افکار عمومی ارایه کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   دوستان عزیز سلام ، حقیقت هم همین است که زمامداری کشور بدون اجازه بادران خود ازاتاق خواب خود خارج شده نمیتوانند چه رسد به تصمیم بزرگ ، فقط آنها با اعلامیه ها مردم را فریب میدهند وخودرا تسلی. کشور های مستعمره مانند دیگر مردم درعمل انجام شده قرار میگیرند قابل یادهانی است که شاشجاع حداقل در سیاست داخلی خود حاکم بود. جای تاسف برای همه ما افغانها است .
ف_ ا فرانکفورت جرمنی

>>>   درافغانستان چی زیاد شده صاحب نظر. زمین جلاب هم صاحب نظر شده و ننظرمیدهد. اخر افغانستان چی خواهد شد با این صاحب نظر های که حتی ازسیاست الفبا هم نمیفهمند

>>>   آقای (ف)از فرانکفورت، من نظر را تانرا تائید می کنم. همینطور است که شما فرمودید.

>>>   حالا کچالو فروش ها هم صاحب نظر شده اند بم گذاری یا بم ریزی؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است