تهديد كرزی و سربازگيری احمدزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۱/۳۱ کد خبر: 131986 منبع: پرینت

تقرر فاروق وردک به حيث وزير دولت در امور پارلمانی بی ارتباط با تنش هاي اخير ميان غنی و كرزی نيست، طوری كه همه می دانند به دنبال پرتاب "مادر بمب ها" در اچين ننگرهار، حامد كرزی در گفتگو با رسانه ها بر غنی تاخته و خاين اش خواند. او حتا افزود از اين پس حكومت را به رسميت نشناخته و نماينده خود نمی داند.

فاروق وردک يكی از مغز متفكران تيم آقاي كرزی بوده و دارای روابط گسترده مردمی است. او در طول ساليان حضور خود در كابينه شبكه سازی كرده و حلقه ارتباطات خود با مردم را بسيار گسترش داده است.

به نظر مي رسد كه اشرف غني با جذب او در كابينه در تلاش منزوی سازی كرزی و سربازگيري از ميان ياران وی باشد، غني می خواهد با آوردن چهره هاي كذايی، پشت كرزی را خالی كند.

عبدالشهید ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
فاروق وردک
نظرات بینندگان:

>>>   با این مدعا با ید اشرف غنی برود و در پا ها ی داکتر انوارالحق احدی سر بگذارد و از وی خو ا هش کند تا دراین شرکت سها می مولی پست وزارت خا رجه را بپذیرد زیرا روابط مردمی به سطح ملی از احدی به مراتب بیشتر است نسبت به فاروق وردک این را که همه میدانیم

>>>   شما اجر کار تان را از خدا بخواهید مرا بگذارید تا يكجا با (فاروق وردك، أتمر، احدى، ستانكزى، يون، اصولى، لالى و ساير وطنپرستان) به مردم مظلوم خود! خدمت کنم.
حاجى غنى خطاب به احمدضيا

>>>   ههههه این مناجات ملا غنی برای آرمانهایی لوی افغانستان و همبستگی" لر او بر " است. نه به جغرافیایی کنونی.

>>>   سید غفار صدیقی
پارلمان امروز و فردا در گرو فاشیزم و دایره خبیثه گلبدینی ها و استخوان خوری غنی ومشاورانش ، اتمر و استانکزی در ارگ و تضمین قدرت و خودکامگی انها را دزد میلیون دالری فاروق وردک به کرسی بابایی می نشاند ، اگر درجه دو ها در پی زراندوزی و وعده ء چوکی های دو سه روزه باشند.
فقط خیزش جوانان بادرد و نخبگان پاک اندیش میتواند راه بیرون رفت از این تومور سرطانی خودکفان های نکتایی دار و شمله دار باشد.

>>>   Abdul Hai Khurasani
قانون اساسى را بهل ، آيا وجدان رئيس حكومت وحدت ملى و فرمانرواى قصر سپيدار اجازه مى دهد كه نام فرودگاه كابل بنام يك جاسوس دوجانبه و .... ملى حامد كرزى باشد؟
آيا وجدان شما اجازه مى دهد كه سالانه بيش از پنجصد هزار دالر از سرمايه ملى و بيت المال افغانستان را در اختيار كسى بگذاريد كه علناً در مصاحبه با خبر نگار يك كشور خارجى استقلال را زير پا مى گذارد و اسرار امنيت ملى را افشاء مى كند ؟
انگار آقاى كرزى فراموش كرده است كه در لحظه ورود به تهران در ايام مقاومت بدليل اينكه اقامت امريكا را داشت چگونه مورد اهانت قرار گرفت ، در حاليكه به عنوان عضو هئيت سياسى از طرف روم آمده بود!
اگر جرئت و جسارت محاكمه و زندانى كردنش را نداريد حد اقل بودجه دفتر او را قطع نماييد و لكه ننگ را از جبين ميدان هوايى بين المللى كابل برداريد !
من نمى دانم ظرفيت صبر استراتيژيك داكتر عبدالله تا كجاست ؟

>>>   وظیفه تازه کرزی سخنگوی طالب !
...
کرزی :
روسیه حق دارد با طالبان ارتباط داشته باشد .
طالبان در افغانستان "یک حقیقت" است
طالبان در نصف قلمرو افغانستان نفوذ دارند و قدرت‌های بیرونی ناگزیر اند با درک این حقیقت با گروه طالبان در تماس باشند.

>>>   دوستان بعد از سالها يك فكاهى اجازه است:
حامد كرزى أمريكا را از كشور بيرون ميكند:)

>>>   آقاي ثاقب، اين را بايد بداني كه سبب مطرح شدن فاروق وردك أصل و نسب وي نيست، بلكه چالكي و دست بوسي و چاپلوسي خاص خودش و ارتباط حزب إسلامي است، كه قبل از يازده سبتمبر، شخصيتي نبود، تنها ليسانس وترنري را از لاهور دارد، و بعد ها بنام پسر خوانده لخضرابراهيمي از يك كارمند موسسه تحت چتر ملل متحد به حكومت كرزي راه يافت، و بالاخره سالها وزير ماند، و حالا بجاي اينكه به سارنوالي جهت پيگرد دوسيه هاي اختلاس و دزدي هايش معرفي ميشد، وزير شد، أصلاً دوست و يار كرزي نيست و نبوده. ارتباط كرزي با حزب تنها حس پشتوني أو است، پدر كرزي به امر اَي اس اَي ، از طرف همين حزب حكمتيار در كوئيته بجرم مزدوري ظاهر خان بقتل رسيد.
و بزودي خواهيم ديد كه همين فاروق دستيار نزديك اشرف و سردار تيم وي ميشود. اين جا أفغانستان است،
ع، وردك

>>>   به ملا غنی ازین ببعد هیچکس اعتماد نمیکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است