دلیل برکناری مسعود، ناکارایی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۲/۲ کد خبر: 132053 منبع: پرینت

هر چند زیاد مایل نیستم تا در مورد برکناری آقای مسعود بنویسم، چون باور دارم این موضوع بیش از اینکه به‌ افغانستان مربوط شود، بیشتر به زد و بندهای داخلی تیم انتخاباتی «تحول و تداوم» مربوط می‌ شود.

اما، آنچه مسلم است این است که مساله کم‌ کاری و یا ضعف و ناتوانی قطعا دلیل این برکناری نیست و این اقدام کاملا سیاسی است. اگر قرار باشد «ناکارآیی» و «ضعف» معیار برای عزل مسوولین باشد، به‌ اطمینان می‌ توان گفت 90 درصد مسوولین حکومت وحدت ملی باید از کار برکنار شوند.

همه شاهد بودیم که همین حکومت به‌ خاطر ابقای سه مسوول خواب‌ برده و بی‌ کفایت نهادهای امنیتی، حاضر شد مملکت به‌ بحران برود، اما نگذاشت آنها سلب اعتماد شوند. اتفاقا به تازگی بود که فرمان تقرر یک آدم خیالی که اتهام اختلاس یک‌ میلیارد دالری از پول معارف اولاد وطن به‌ نافش بسته است، به‌ عنوان وزیر از سوی غنی امضا و صادر گردید.

حالا شما خود حدیث مفصل بخوانید از این مجمل!

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود_ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   بلی باید قبول نمود که عیوب ذیل در وجود جناب مسعود وجود داشت - ناکارائی-خدمت به یک قشر محدود شامل پنجشیر پروان و کاپیسا -خود سری و قلدوری پنجشیری ها - برهم زدن اوظاع امنیتی ذریعه این افراد بی بند وبار وغیره

>>>   هی مه میگوم (100) سال زنده خو باشید آقای معترف، کاملا دقیق فرمودید، اگر بحث از ناکارایی باشد اول باید وزید دفاع به توپ بسته شود، و محمد معصوم استانکزی وووووو چند تن دیگر ولی متاسفانه بحث ازین قرار نیست ، مه جغرافیایی افغانستان را سراپا مطالعه نمودم.
نتیجه: در یک نقطه (انشا الله که ای وطن جور نمیشه)هههههههههه
بااحترام
زرداد فریادی

>>>   کسانی که در چوکی های بلند در حکومت جای میگیرند و یا وکلا بسیار زود مغرور میشوند و خود راگم میکنند مانند ضیا مسعود که میگوید که کسی او را برطرف کرده نمی تواند اقای مسعود اگر ریس جمهور حق برطرفی شما را ندارد همان کسی که شما را به کرسی نشانید بناهن کی شما را برطرف کند شما خود به لیاقت به چوکی نرسیدید بلکه چوکی شما میراثی است مانند صلاح الین ربانی و دیگران بیکفایتی شما دراین است که شماحکومت را چند بار تنقید کردید در حالیکه شما فراموش کردید که جز حکومت بودید شما حق انتقاد را ندارید باید اصلاحات را بیاورید مردم حق تنقید را دارد نه شما وکیلان به مجرد که نماینده مردم میشوند مردم خودرا فراموش میکنند و به لت وکوب پولیس و مردمان بیچاره شروع میکنند اکثر شان مردمان بیچاره را میکشند زمین ها راغصب میکنند قاچاق شراب و ارد و مواد مخدر را میکنند و در روز های استیظاع خهت رشوت در مجلس حاظر میشوند ویا کسانی مانند کرزی که در زمان حکومت اش 7000 طالب را از حبس رها کردکه تا حال مردم بیگناه مار ا کشته و میکشند فامیل اش را گذاشت که چورو چپاول کند و دشمنی را با امریکا کرد همین امریکا بود که او را به چوکی رساند و نمک ارامی نمود این خاین ملی حق گپ زدن را ندارد و باید محکمه شود
بصیر نظری

>>>   این کار برای اصلاحات وحکومتداری خوب صورت گرفته است

>>>   "اگر قرار باشد «ناکارآیی» و «ضعف» معیار برای عزل مسوولین باشد"اولتر از همه باید گلمرجان و دزدهای دور و پیش او را معزول میکرد!!!!

>>>   دليل غزل آقا قرار متن موافقت نامه، ناكارآيي + عدم هـمكاري قاطع و متداوم.

>>>   دلیل برکناری ضیا مسعود، ناکارایی بی برنامه گی کم تحصیل بی سوادی است.

>>>   میدانیم اقای محترم تمام گپ را اما چی کنیم با این خائینن حنیف اتمر خائین وجاسوس درجه یک فاروق وردک خایین ملی که خون اولاد وطن را خورده که سرطان به اولادش شود حق تعلیم را خورده همرای چهره کقیف خود واو لنگ اش همچنان خداوند جزای شان ره بدهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است