خوشگذرانی فرمانده در لحظه حمله بر مزار (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۶/۲/۲ کد خبر: 132065 منبع: پرینت

سربازان کشور در حمله مخالفان مسلح بر قل اردوی شاهین در حالی جان باختند که فرمانده شان مصروف خوش گذرانی بود.
مهمند کتوازی، فرمانده قل اردوی شاهین در هنگام حمله انتحاری علیه سربازان و جان باختن آنها، در صحنه حضور نداشته و مصروف گشت زنی با جمعه خان همدرد بوده است.


افغانستان مزار قل اردوی شاهین حمله انتحاری مهمند کتوازی

افغانستان مزار قل اردوی شاهین حمله انتحاری مهمند کتوازی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهمند کتوازی_مزار
نظرات بینندگان:

>>>   پس قوماندان قول اردو هم مانند جمعه خان همدرد عیاش است. او که حتی بر فرزندانش هم رحم ندارد و گاه ناگاه حتی به سخنگوی خود هم زن گفته چتیات میگوید. پس قوماندان قول اردو هم همین طور است. خدا رحم کند بر این ملت که قوماندان قول اردویش دوست کسی است که در جامه مجاهد خود را زده و از فسق و فسادش حتی دوبی هم خبر دارد. رئیس دفتری داشت در زمان ولایت پکتیا که والی صاحب با خواهران ریئس دفترش به دوبی چکر میرفت و ریئس صاحب هم خوش بود که خوب والی زدنوک خو دارم.

>>>   پلان حمله راهم همین هردو تنظیم کرده اند

>>>   اینها از قتل فرزندان این ملک لذت میبرند

>>>   این کل خودش برنامه را طرح نموده و سپس خودرا کشیده، ای جمعه خان "غمدرد" خو ثابت است جاسوس ها و اجنت های داخل نظام روزی این نظام و این دولت را به زمین خواهند کوبید.
و من جغرافیایی بنام افغانستان را کاملا مطالعه نمودم.
نتیجه: دریک جمله(انشاالله که این وطن جور نمیشه)هههههههههه
بااحترام
زرداد فریادی

>>>   من تعجب می کنم که چرا طالبان مؤفق نمی شوند که چند تا ازین خائنین ملی را مُردار کنند؟ فقط اولاد فقیر که به خاطر یک لقمه نان برای فامیل خود عسکر می شوند، این همه قربانی را میدهند.

>>>   حتماً طرح پلان از طرف جمعه خان همدرد و حزب إسلامي است.

>>>   این هردو دزد درجنایت قول اردوشریک هستند

>>>   افغانستان ماوفرزندان افغان ما قربانی خیانت است،ای خیانتکار بترس از اه مظلوم،بترس از روزی که این خونها بجوش اید وتو را نابود کند،بترس از این خونها که این خون خون پاک شهید است،خون پاک بیگناه است.بترس.

>>>   هاى تاجيك!
گدايى كن و لى به اين دولت ترور پرور خدمت نكن!

>>>   فاشیست ها درقتل عام منسوبین اردوی باشهامت ما نقش اساسی دارند اکثریت قاطع شهدا ومجروحین از تاجیکها وهزاره ها بود.دولت قبیلوی تکقومی درتمام حملات نسل کشی کرده واکرن جوانان تاجیک وهزاره مورد حمله قرار گرفته حمله دررجال برجسته 80% دازملیت تاجیک درحمله به نزدیک پارلمان حمله در ناحیه 13 حمله به جنبش روشنایی حمله برشفاخانه 400 بستر وهم حمله بر قول اردوی مزار همه شهدا وزخمیان از کدام قوم های خاص بود.مسءول درجه اولپشتون ها اند.
بااحترام عبید الله.نجراب.

>>>   تصبح بدست در حال استخاره است

>>>   تاجیکها هیچ گاه در مواقع ظلم پشتونها بر دیگر اقوام در کنار انها نایستادند
حتی گاهی اتش بیار شدند ،واکنون خود در دام انها افتاده اند.
واین ترفند پشتوها از هنگامی که سرزمین خراسان بزرگ را به فغانستان تغییر نام دادند بود .به هر بهانه ای یک قوم را بوسیله تحریک دیگر قومهاسرکوب میکردند .واجازه اتحاد اقوام را ندادند وهمیشه حس کینه وبد بینی را بین اقوام زنده نگه داشتند.
ولی اکنون:ای برادر تاجیک وای برادر ازبک وهزاره وقت ان رسیده که با اتحاد بر این قوم فاشیست و واقلیت ناچیز ثابت کنیم که دیگر دوران انحصار طلبی به پایان رسیده و تمام مردم خراسان زمین از فغان وگریه به تنگ امده اند.وخواست دار مساوات وبرادری هستند.

>>>   به گمان اغلب خودش باز گو ميكند حمله از طرف غتى غنى راكتيار و جمعه گل سازماندى شده است. تا همه تبديلى ضياء نمك حرام را از ياد مردم دور كند. واى كه اين خبيث ها به خاطر قدرت چى شيطنت ها وكثافت كارى ها را ياد دارند. خائنين كه شايد قبر شان را هم بايد گو پر كرد مانند تركى خركى.

>>>   این که خوش گذرانی نبود
نه در کدام کنسرت نه در دوبی وتاجکستان
ملاقات با کسی خوش گذرانی است؟

>>>   سهمیه های قومی در قوا های دفاعی کشور علت رخنه آسان دشمن۰

از سربریدن ها و کشتار های دسته جمعی کنرها و بدخشان و ده ها واقعه هم مانند دیگر تا جنایت چهارصد بستر و تا قتل عام سربازان کشور عین ادای نماز در مسجد قول اردوی شاهین بلخ؛ علت اصلی رخنه دشمن به تاسیسات دفاعی کشور چه بوده است؟

رحیم وردک، این دیساتی فاشیست و خائن از نزدیکان خرزی و خائن های مثل او کسانی بودند که سهمیه قومی را در وزارت دفاع و دیگر تاسیسات دفاعی کشور به وجود آوردند که به بهانه آن به هزار ها فرزند صادق کشور اجازه دخول به قوا هایی دفاعی کشور داده نشد، ولی در مقابل صد ها انتحاری بنام قوم و از قبیله خود آنها به آسانی وارد صفوف قوای های مسلح کشور شدند، که بعداً با همکاری تروریست ها باعث قتل و کشتار صد ها فرزندان اصیل کشور، حتی در داخل جز و تام های قوا های دفاعی کشور گردیدند۰

>>>   این قوماندان ها همه ای شان خود فروخته وخاین هستند به غم این ملت نیستند حیف او جوانانیکه برای دفاع ازاین سرزمین شب وروز می رزمند وتوسط عده ای خاین ناخود آگاه به شهادت میرسند.
محمدی ازهرات

>>>   ارگان کشف مسولین قول اردو شاهین راازموضوع حمله انتحاری برقرارگاه قول اردو خبرداده بودند بنآ مسولین عغفلت وظیفوی نمودند درخوش کزاری مصروف شدند باید فورآ محاکمه شوند.
پناه کابل

>>>   من مطمینم که طراح این حمله جمعه خان همدرداست و همکار این طرح هم خود قوماندان قول اردو چون جمعه خان بسیار به نفع زی ها کار میکنند وزی ها هم به نفع طالبان
ش

>>>   هردویش قوم هستند.
ع

>>>   یک بار دگر درود به روح و ارواح پاک این شهدای گلگون کفن میفرستیم و صد ها درود نثار تمام شهدای این سرزمین میکنیم. از بارگاه عزت تعالی برای خانواده های این شهدای پاک واقعی که در دامان پاک زندگی ابدیت پیوستند صبر بس جمیل خواهانیم. و به دشمنان بشریت و کرامت انسانی که همانا در دامن ارگ زندگی میکنند میرسانیم که شما ها خیلی وقت از دامن انسانیت طرد شده اید و از ازهان این مردم و مرز بوم بیرون شده اید. لباس شما دگر توان پوشاندن جنایت شما را ندارد شمارا خداوند روسیاه نموده و به جهانیان معرفی نموده. اما شما ها با دیده درایی دست از مسلک مافیای تان نمیکشید. باید بپوسید و خاکستر کسیف تان در گودال مدفوع گردد تا بشراز دست شما نجات پیدا کند

>>>   این دد بی وطن و نسل گم شده یهودیزم باز هم در سدد طرح پلان انتحاری و یا کدام دسیسه دیگر استن این ادمک ها بی فرهنگ فرتو ت که به جز از ایجاد نفاق و سرکونک زدن با دشمن ما که همانا پشتونهای غلام و نوکر سیاه استن چیزی دیگری کرده نمیتونند در جامعه ما وجهان افشا استن که این چهره ها حچ گاه شرم و حیا را قبول ندارند

>>>   قوماندان صاحب قول اردو اگر خود را کشته نمیتوانی لطفا استعفا کن ،به لحاظ خدا چطور بروی قطعه که از اثر بی توجه ئی تو سربازانش از بین رفته نگاه میکنی ؟ آنها همه اولاد تو بودند .
به لحاظ خدا شرم نداری اینقدر خو میتانی که از وظیفه داوطلبانه اعلان استعفا کنی بگویی که نتوانستم خداحافظ !!!!!!!!!!!!!

>>>   نظریات مملو از تعصب بر غم داغدیده های این حادثه علمناک میافزاید، لطفآ هر موضوع را بهانه برای توهین و اهانت یک قوم نه سازید. وحید

>>>   تا وقت که سر نوشت ما بدست احمد زی باشد، حال ما ازین بد تر خواهد شد.تا زمانیکه سر نوشت ما به دست کتوازی ها وهمدرد ها باشد، حال ماازین بد تر خواهد شد. هر دوی این خود طالبند.

>>>   قوماندان قول اردو باید جوابگوی مسولیتش باشد. همین قوماندان وهم مثل آن در هرجای دنیا که باشد بدون قیدوشرط باید چوبه دار (اعدامیش) را به نفس بکشد

>>>   هرگز به پشتونها اعتماد نکنید. چون در همه توافقات و تعاملات سیاسی پشتونها صادق نیستند. ایتلاف حکمتیار با دوستم. نتیجه:افراد رشید دوست را از پشت می کشتند. مواقت نادر با حبیب الله خان کلکانی، نتیچه: با وجود همر در قرآن او را شهید ساخت. قرارداد طالبان با مزاری. نتیجه: مزاری را دستگیر و شهید می کنند. توافق گلو بی بی با استا ربانی، نتیجه: فروپاشی نطام دولت ربانی و آوردن طالبان به کابل و صد ها موارد دیگر مانند توافق غنی با دوستم، احمد ضیا مسعود .... در همه توافقات سران پشتون خاین برآمده و صادق نبودند. و نخواهند بود.
صدیق چکری

>>>   دلم خیلی پوره چراجولشونگرفتنندقلبم ناراحته


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است