رییس جمهور عازم مزار شریف گردید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۶/۲/۲ کد خبر: 132066 منبع: پرینت

اشرف غنی راهی مزار شد.

پس از حمله مخالفان مسلح بر قل رادوی شاهین مزار شریف، محمد اشرف غنی رییس جمهور جهت بررسی این حمله ساعتی قبل راهی شهر مزار شریف گردید.

در حمله مخالفان مسلح بر قل اردوی شاهین، آمار متفاوتی از کشته ها و زخمی به نشر رسیده است که آخرین آمار حکایت از 120 کشته و 160 زخمی دارد.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی_مزار
نظرات بینندگان:

>>>   رییس و امرین این قول اردو باید برکنار و محاکمه شوند .
محدالله رووفی

>>>   این رفتن نه برای عیادت بلکه برای تشویق مخالفان است این اشرف خانم همه شیاطین را گروگان گرفته است.

>>>   کل مرغ حالی که اردو را از بین بردی رفتن دیگه چی فایده دارد

>>>   خینهٔ بعد از عید.....

>>>   Abdul Hai Khurasani
افغانستان جولانگه يى ؛ مثلث شيطانى فاشيزم ، تروريستان سازمان يافته و سران مافياى فاسد قومى !

الف
تروريزم ؛ خوب و بد و افغانى و غير افغانى ندارد، آنانيكه امنيت و مال و جان و ناموس شهروندان افغانستان را در مسجد و مكتب و مدرسه و دانشكده و كوچه و بازار مورد تهاجم و حمله و انتحار قرار مى دهند ، دشمن كشورما، دشمن هويت ما ، دشمن فرهنگ و حيات سياسى و اجتماعى ما هستند.
لهذا طالب و داعش هردو دشمن ما هستند و كسانيكه در هر مقام ومنصب و جايكاه ؛ چه منبر مسجد باشد، چه كرسى دانشگاه ، چه رئيس جمهور بازنشسته ، بهر ترتيبى كه از طالب حمايت مى نمايند دشمن مردم ما و سرزمين ما هستند.
در اين ميان حمايت علنى حامد كرزى از طالبان امرى است كه بركسى پوشيده نيست و حمايت سياسى و معنوى ايشان از تروريستان شخصيت او را در مقام يك تروريست تمام عيار پائين مى اورد و لهذا ادامه تخصيص بودجه صدها هزار دالرى از بودجه بيت المال كشور به دفتر كرزى خيانت ملى است .
همچنان نام گذارى فرودگاه كابل به نام حامد كرزى اهانت آشكار به شعور اجتماعى و سياسى شهروندان افغانستان مى باشد.
در ادامه اين امر هر دو نفر هم حاكم ارگ و هم فرمانرواى قصر سپيدار مقصير هستند .

ب
تروريستان فزيكى و تروريست هاى شعور ما ؛
تروريست ها، اعم از داعش و طالب هويت فزيكى ما را هدف قرار مى دهند، حيات و زندگى شهروندان را بخاك و خون مى كشند و امنيت اجتماعى و سياسى را كه حق اساسى هر انسان است از او باز مى گيرند.
انها خيابان و ده و مسجد را به رگبار مى بندند و پيروزى خود را در مسير خون و آتش و خشم و جنايت جستجو مى نمايند و بيگمان دشمنان ما و مردم ما و كشور ما هستند.
اما تروريستان شعور ما، با كتمان حقيقت ، دروغ و ريا و فريب ، نه تنها عمق جنايت و ابعاد واقعى فتنه دشمنان را پنهان مى نمايند، بلكه براى تسلط حاكميت و ادامه تاراج سرمايه هاى ملى مردم افغانستان ، با شعور جمعى شهروندان بازى مى نمايند و مردم را بيگانه و نامحرم مى شمارند و در واقع به اعتماد مردم خيانت روا مى دارند .
تروريستان فزيكى ايمان و دين در گرو شيطان نهاده اند و تروريستان شعور، وجدان برباد داده اند و ايمان به فساد آلوده اند.
بى حيايى و بى شرمى بجايى رسيده است كه برخى ها اماده اند تا براى حفظ ابروى سياسى و ادامه كرسى قدرت كاذب خود، با خون شهداء و هويت فرزندان كشور بازى نمايند و شهيد و شهادت را انكار نمايند.
هيچ خيانتى بالاتر از كتمان حقيقت و دروغ و ريا به مردم مظلوم و مؤمن و مسلمان كشور نمى باشد.

ج
تفكرفاشيزم ( افغان/ پشتون )متأسفانه مملكت را بسوى بحران غير قابل كنترول هدايت مى نمايد، بستر سؤ استفاده مافياى فاسد قومى را فراهم مى اورد و حاكميت ملك الطوايفى فاسد و تاراجگر را بر سرنوشت چهار سوق كشور مهيأ مى سازد.
در چنين شرايطى نيمه خردمندان و روشنفكران آماتور در خدمت مافياى ثلاثه رقص سماع به راه مى اندازند و مانند شاگرد ناخلف پاركينگ مكتب فرانكفورت ايمان و وجدان به دالر مى فروشند .
ادامه اين وضعيت ملك وملت برباد خواهد و ديرى نخواهد گذشت ؛ كه نه ازتاك نشان ماند و نه از تاك نشان نشان .
پس تا دير نشده است.
هله برخيز كه انديشه ديگر بايد كرد !

>>>   طياره آش سقوط كند، كه مردم از شرش خلاص شوند.

>>>   اشرف غنی!
مرگیته از خدا بخواه!!!!

>>>   هاى تاجيك!
گدايى كن و لى به اين دولت ترور پرور خدمت نكن!

>>>   پیشنهاد به ریس چمهور افغانستان این است. نسبت غفلت وظیفوی مسولین رامحاکمه نموده ودرتعینات مقامات نظامی تحدید نظر نماید.

>>>   تمام خانواده های که ارجمندان خود را از دست دادند از بارگاه عزت تعالی صبر جمیل و بس عظیم رابرایشان خواهانیم و از بارگاه عزت لایزال خواهانیم که گلم های آرامش و آسایش رابجای گلم سوگواری پهن منزل شان ساخته و قلب های شان را مملو و سر شار از آرامش و تسکین بسازد. بعد یک بار دگر این فجایع فاحش جبران ناپذیر و فراموش نشدنی را به حکومت خیانت ملی تبریک عرض میکنیم. به طراحان و خونخواران این فاجعه میگویم که امیدواریم هر چه زودتر طعم این عمل ناشایسته را خداوند به شما بچشاند. رفتن غنی نمک پاش دادن به زخم های تازه است. هیچ دردی را مداوا نخواهد کرد اگر غنی میخواهدکه درد این مردم مداوا گردد ابتدا قاتلان دهمزنگ کابل را بعد به نوبت این طراحان ماهر را یک پس دگر ازارگ کشیده به دست مردم بسپارد تا زخم مردم التیام بخشیده شود اما فعلا سفرغنی به قل اردو به این معنی است که جناب عالی راپور دقیق را به طراحان جمع آوری کند تا ار فعالیت های شان مطمین شود که ماموریت ب وجه احسن انجام گردیده

>>>   چرا رفته، انتقام میګیره......

>>>   چرا کسی برکنار نمی شود؟
پاسخ رییس جمهور به هر شکست امنیتی سفر به محل حادثه و لفاظی است. نه کسی را برکنار می کند، نه کسی را تنزیل رتبه می کند نه امر توقیف کسی را صادر می کند. حقش بود که فرمانده قول اردوی بلخ، آمران کشف و ضد استخبارات و فرمانده گارنیزیون محافظ آن امروز برکنار و به دادگاه نظامی سپرده می شدند. اما کسی آنان را برکنار نمی کند وراز آن را هم کسی نمی داند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است