پیام عطا محمد نور در خصوص حمله انتحاری مزار
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۶/۲/۲ کد خبر: 132067 منبع: پرینت

بنام خداوند بزرگ؛

دشمنان زبون و بد سرشت ما باری دیگر با حمله به مرکز فرماندهی قول اردوی 209 شاهین، جنگ افروزی و توسل به خشونت را به نمایش گذاشتند.

در پی این رویداد با آنکه یک تعداد از فرزندان دلیر کشور در‌ صفوف اردوی ملی شهید و مجروح شدند اما تمام مهاجمان در نتیجه ضد حمله سریع نیروهای شجاع و دلیر اردوی ملی، پولیس خاص و قطعه واکنش سریع امنیت ملی از پا در آمدند.

در حالیکه این‌ رویداد را به شدت محکوم می کنم، برای شهدای نیروهای اردوی ملی بهشت برین، به خانواده های شان صبر و‌ پایداری و به مجروحان شفای عاجل تمنا دارم.

نهادهای کشفی در مراکز نظامی باید به صورت فعال ماموریت خود را انجام داده، کوچکترین خلایی را برای دشمن نگذارند.

جنرال عطا محمد نور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور_انتحاری مزار
نظرات بینندگان:

>>>   تمام مهاجمان؟؟ چند صد نفر بودند؟؟؟
صد ...کثیف برابر یک سرباز ارزش ندارد همه ده نفر بودند به گذارش خبرنگار فرانسپرس اضافه از پنجاه سرباز را شهید ساختند بالفاظ شدید چی زخمی را دوا میکند؟؟ معنی این الفاظ شدید چی است؟ خود عطای گژدم هم نمیداند این الفاظ شدید اسلحه ساخت حکومت افغانستان چی است فقط از نامش استفاده میکند >

>>>   ها درست فرمودید نهاد های کشفی بزرگ ترین خلا را از خود نشان داده و به نمایش گذاشتند ، باید در قدم اول قوماندان قول اردو و بعدش نهاد های کشفی اش "فرخنده کش" شوند، تا باشد به دیگران مایه پند وعبرت.
بااحترام
زرداد فریادی

>>>   شرم و نفرت نصیب تان باد که چند نفر انتحاری سر راست داخل یک قول
اردو میشود و بیشتر از صد افراد را به گلوله می بندد . این قول اردو است
یا خوابگاه .
نسیم کوهی

>>>   من تعجبم از دولت و اردوی ملی این است همیشه منتظر هستند تا دشمنان حمله کنند و اردوی ملی در مقام دفاع بر آیند. کشتن این ده نفر افتخاری برای اردوی ملی به شمار نمی آید زیرا آنان برای کشته شدن آمده بوده اند و چندی برار خود از فرزندان کشور کشته و زخمی کرده و آسیبهای روحی وروانی مضاعفی بر اردوی ملی بر جای گذاشتند.

>>>   گناه از قوماندان پیر است که نمتواند مدیریت کند قطعه منتظره ،گزمه و دوریه ها اگر تنظیم نشوند اینگونه مشکلات بوجود می آید و فرزندان صدیق کشورما توسط عیادی ها شهید ساخته میشوند.

>>>   تو فعلا ....باش كه حلقه غلامى ارگ به گوشت ميباشد

>>>   این همه طمطراق این لافوک در همین حملۀ طالبان آشکار شد، که حتی توان ادارۀ یک ولایت را ندارد. او فقط در غم شماره های بانکی اش که مسدود شده بود، است.

>>>   خودشان این دنیا را برای خود بهشت ساخته اند. فرزندان این وطن بی صاحب را به بهشت برین روان میکند واقعآ خنده‌دار است

>>>   خوب نصيحت پدرانه كن، اين همه دسيسه ها بخاطر از بين بردن خودت است، خدا خيرترا پيش نمايد.

>>>   دیگر از دستت چه میتواند براید این چنین پیامهای بی معنا را همیشه شما سردمداران تا بالا ترین سطح حکومت میدهید ولی بازهم از دستت تان چیزی پوره نمیشود منتظر میمانید تا واقعه دیگر رخ بدهد و شما ها باز پیام بدهید این است کار تان ؟

>>>   عبداله .... "رئیس اجرائیه"؟؟!!! با کمال بیحیایی حمله انتحاری 10 نفر دشمن را بر قول اردو که باعث شهید شدن 135 نفر و زخمی شدن 70 نفر گردید، "حمله بزدلانه"؟؟؟ خواند!!!!!. گویا آب از آب تکان نخورده اسـت.
این حملات وقتی از نظر گلمرجان "شجاعانه" خواهد بود که خانواده محترم در هند مورد حمله قرار گیرد!!!!

>>>   30نفر را میلیون نر جور کردین 18میلیون تاجیک ره تباه
ما
مردم هزاره
15نفر را میلیون نر جور کردیم 7میلیون هزاره را تباه
از این بهتر نمیشه

>>>   تو دیگه یک معامله گر به تمام معنی هستی دیگه مردم فریب حرف هایت را نمیخورند
ننصرت الله اریامهر

>>>   اگر من به جاي استاد عطامحمد "نور"ميبودم اين گرگ پير و خونخوار را در انظار عمومي و در صحن روضه ء مبارك بعنوان قاتل شهداي تاجيك ازبيك وهزاره حلق آويز و تيرباران مي كردم.اين منفور وخاين ملي نسل كشي و تصفيهء تباري را شروع كرده است و اگر بيشتر از اين خاموش بمانيم خود خاين و مسول بربادي خويش حساب ميشويم.
"زنده باد كساني كه سر ميدهند هويت و حيثيت ميخرند"

>>>   از اول فکر تان را جمکنید

>>>   تاجیکها هیچ گاه در مواقع ظلم پشتونها بر دیگر اقوام در کنار انها نایستادند
حتی گاهی اتش بیار شدند ،واکنون خود در دام انها افتاده اند.
واین ترفند پشتوها از هنگامی که سرزمین خراسان بزرگ را به فغانستان تغییر نام دادند بود .به هر بهانه ای یک قوم را بوسیله تحریک دیگر قومهاسرکوب میکردند .واجازه اتحاد اقوام را ندادند وهمیشه حس کینه وبد بینی را بین اقوام زنده نگه داشتند.
ولی اکنون:ای برادر تاجیک وای برادر ازبک وهزاره وقت ان رسیده که با اتحاد بر این قوم فاشیست و واقلیت ناچیز ثابت کنیم که دیگر دوران انحصار طلبی به پایان رسیده و تمام مردم خراسان زمین از فغان وگریه به تنگ امده اند. وخواست دار مساوات وبرادری هستند.

>>>   سهمیه های قومی در قوا های دفاعی کشور علت رخنه آسان دشمن۰
از سربریدن ها و کشتار های دسته جمعی کنرها و بدخشان و ده ها واقعه هم مانند دیگر تا جنایت چهارصد بستر و تا قتل عام سربازان کشور عین ادای نماز در مسجد قول اردوی شاهین بلخ؛ علت اصلی رخنه دشمن به تاسیسات دفاعی کشور چه بوده است؟
رحیم وردک، این دیساتی فاشیست و خائن از نزدیکان خرزی و خائن های مثل او کسانی بودند که سهمیه قومی را در وزارت دفاع به وجود آوردند که به بهانه آن به هزار ها فرزند صادق کشور اجازه دخول به وزارت دفاع داده نشد، ولی در مقابل صد ها انتحاری بنام قوم و از قبیله خود آنها به آسانی وارد صفوف قوای مسلح کشور شدند، که بعداً با همکاری تروریست ها باعث قتل و کشتار صد ها فرزندان اصیل کشور، حتی در داخل جز و تام های اردو گردیدند۰

>>>   عطا به گونه ی حرف میزند که گویا 500 نفرطالب انتحاری کننده را کشته.خدابه حساب این مسولان بی مسولیت برسد

>>>   عطاخان درامنیت مزارکه غیرازرانت وبیکاری ومافیای زمین وفساداداری کاری نکردی درناامنی چه خواهدکردی.
این سرنوشت کسانیست که بیسوادان قومگراوتشنه قدرت رابه والیگری تایید می کنند.
شیوای بلخی

>>>   چه پیام ...ای.چند روزپیش همین عطاخان باچه فخرودروغ ازنابودی طالبها وپاکسازی مناطق ولانشرچکد عکس چنان نشان داد که ولایت بلخ پاک وصاف شده وموجو ی بنام وشکل وقو وقواره طالب دران وجود ندارد ونسل وریشه وبنیاد ان منقرض شده.ولی بزودی این تبلیغات واظهارات به دروغهای شاخداری تبدیل شد که جتی درمخیله عطا خان گنجایش نداشت.اما فضاحتبارترین بخش این پیام نشان میدهد که اردوی ملی وواکنش سریع وپولیس وامنیت ملی با چه سستی وضعفی توانسته اند ازعهده ده نفر طالب برایند ولاتحمل بیش ازصدها کشته ومجروح ۹نفرشانرا بکشند ویکی را دستگیرکنند....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است