آنچه سخنگویان وزارت دفاع ارایه می کنند دروغ است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۶/۲/۲ کد خبر: 132069 منبع: پرینت

حمله آدم کشان حرفوی روز گذشته حین ادای نماز جمعه، در قول اردوی 209 شاهین در مزار شریف به همکاری خاینین داخلی صورت گرفته، آنچه را که تاکنون سخنگویان قول اردوی شاهین و مسوولین وزارت دفاع از تلفات ارایه می دارند از سر تا پا دروغ و فریبکارانه است.

معلومات دقیقی را که من بدست آورده ام با شما شریک می سازم.

1. رییس جمهور اشرف غنی جهت بررسی این موضوع امروز به مزار می رود، چون تلفات خیلی سنگین و تکان دهنده است.

2. در اثر این حمله جنایتکارانه تا کنون 53 نفر افسر و سرباز شهید گردیده و اضافه تر از 70 نفر زخمی شده اند که حالت تعدادی از زخمی ها قابل تشویش است.

3. مسوولین این نظام به این حد بی کفایت و خیانت کار شده اند که در روز روشن دشمن توسط موتر رنجر نظامی داخل یک قول اردو می شود و 5 ساعت می جنگد. آیا اگر از داخل همکاری نشده باشد 5 نفر تروریست در یک موتر می توانند این مقدار مهمات را با خود بیاورند که 5 ساعت بجنگند؟

به گفته بعضی ها از داخل قول اردو مهمات با اینها همکاری شده، از سویی دیگر پرسشی که مطرح می شود، یک روز قبل از این حادثه وزیر دفاع به مزار شریف رفته بود و از همین قول اردو دیدن نموده بود. تدابیر سخت امنیتی گرفته شده بود، با گذشت 24 ساعت این حادثه خونین رخ داد.

بخاطر این جنایت و خیانت ملی و این خون های ریخته شده آن هم در حین ادای نماز جمعه به حکم وجدان، صدای خود را بلند کنید و بگویید مرگ بر خاینین در داخل نظام، مرگ بر تروریستان و حامیان شان.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مزار_حمله انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   کمپنی خصوصی پنجشیر وردک ادارهاتسخبارات افغانستان است معلوم نیست کجا مصروف هستند وچی میکنند اختراعلات را ثبت میکنند یا مصروف دسیسه ساختن بر ای دیگران یا مصروف اختطاف صرافان وتجار هستند

>>>   به نظر من باید اردوی ملی همه دستجمعی سلاح های خود را به زمین بگذارند و خود را قربانی این دولت بی کفایت و دستنشانده نسازد. بگذارند که امریکا خودش با داعش و طالبان یا از راه صلح یا از راه جنگ کنار آید.
نه این کشور از ماست و نه این دولت که فرزندان ما هر روز قربانی دهند.

>>>   Majidy
جوانان آينده ساز با اتحاد وًيك پارچه گي خود اين سخن گوي طالب را از ارگ بيرون بريزند و نام اين خائن ملي را از ميدان هوايي كابل برداند .

>>>   شوراي ملعون ملت و خدا بايد وزير دفاع و اشرف غني را خواسته و حكومت را خلع قدرت نمايند، و حكومت مؤقت تشكيل نمايند. چون به هيچ حالت اين حكومت فاسد إصلاح شدني نيست.

>>>   بياد داشته باشيم كه وزير دفاع يكي از قوماندان بر جسته طالبان بود و اشرف غني سخنگوي طالبان.

>>>   چرا کسی برکنار نمی شود؟
پاسخ رییس جمهور به هر شکست امنیتی سفر به محل حادثه و لفاظی است. نه کسی را برکنار می کند، نه کسی را تنزیل رتبه می کند نه امر توقیف کسی را صادر می کند. حقش بود که فرمانده قول اردوی بلخ، آمران کشف و ضد استخبارات و فرمانده گارنیزیون محافظ آن امروز برکنار و به دادگاه نظامی سپرده می شدند. اما کسی آنان را برکنار نمی کند وراز آن را هم کسی نمی داند.

>>>   خاورى:
خبر تکان دهنده
میگویند یک خانواده شهید که میخواست پیکر فرزندش را از قول اردو ۲۰۹شاهین در مزارشریف تسلیم شود از سوی محافظان ریس جمهور احمدزی لت و کوب شده است.
شمس

>>>   مهمند کتوازی کیست و چگونه به‌ سمت فرماندهی قول اردوی 209 شاهین در شمال گماشته شده است ؟
مرتضی جلالی

>>>   هاى تاجيك!
گدايى كن و لى به اين دولت ترور پرور خدمت نكن!

>>>   امنیت باید محلی شود، یعنی سرباز قندهاری از قندهار دفاع کند بدخشی از بدخشان به همین ترتیب تمام استان های کشور.
"لطیف پدرام"
از برگه ی سیه پوش

>>>   وزارت دفاع مربوط کی ها میشود ؟ مربوط همان ارگ و همان فاشیستان خاک فروش ما دیگر هیچ کشور خارجی را ملامت نمیکنیم فقد ملامتی ما پشتونهاست که آله دست هر خارجی شده وحشی تر شده اند.

>>>   بايه هاى دولت از دروغ بنا يافته است .

>>>   دوصدنفر شهید شده همگیتان دروغ میگین وهشتادنفر هم زخمی شده که وضعت بیشتر زخمی هاخوب نیست

>>>   این حالت را قوم پشتون بالای مردم ما تحمیل کرده . انتحار از اینها - انفجار از اینها - دشمن سرزمین همین ها - وطن فورشی و معامله از اینها ریس جمهور خاین قوم پرست از اینها - تقرر دشمن و ادم ها فرتوت بی معنی از اینها خلاصه که وهشی گری از اینها و ........ دعا میکنم که خداوند اینا را به اسراییل نزد یهود های شان ببر دکه ما از غم شان بی غم شویم

>>>   کرزی حالا کجا است که صدای خود را بلند کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است