آمریکا با حمایت از تروریسم، در سوریه مداخله می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۳    ۱۳۹۶/۲/۳ کد خبر: 132086 منبع: پرینت

رییس جمهوری سوریه در نشست کمیته مرکزی حزب بعث این کشور با بیان اینکه غرب با مداخله در سوریه، از تروریسم حمایت می‌کند، اظهار داشت دشمنان سوریه در جنگ علیه این کشور از همه ابزارها و راه‌ها استفاده کردند.
رییس جمهوری سوریه در نشست کمیته مرکزی حزب بعث این کشور گفت که دخالت کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا با هدف حمایت از تروریست‌ها بوده و به نفع آن‌ها تمام می‌شود.

بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی سوریه، سانا بشار اسد، رییس جمهور سوریه و دبیر کل حزب بحث عصر شنبه در نشست کمیته مرکزی این حزب گفت که دشمنان سوریه در جنگ علیه این کشور از همه ابزارها و راه‌ها استفاده کردند که بارزترین آن‌ها «تروریسم وهابی و اخوانی» است.
وی افزود، یکی از اهداف جنگ علیه سوریه، هدف قرار دادن تفکر ملی‌گرایی و کنار گذاشتن «تفکر عربیت» بود.

بشار اسد به حمله موشکی اخیر آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات به بهانه حمله شیمایی به خان شیخون نیز تصریح کرد که این حمله به دنبال شکست تروریست‌ها و پیشروی ارتش سوریه در ریف استان حماه صورت گرفت.

رییس جمهوری سوریه تأکید کرد که تا زمانی که بر روی خاک سوریه حتی یک تروریست هم باقی بماند، جنگ علیه تروریسم ادامه خواهد داشت و سوریه در برابر سناریوها و نقشه‌های غرب که به دنبال هدف قرار دادن وحدت و حاکمیت آن است، خواهد ایستاد.

وی در مورد نشست‌های آستانه و آتی ژنو در خصوص گفتگوهای سوریه نیز ابراز امیدواری کرد که این گفت‌وگوها مانع از ریخته شدن خون مردم سوریه شود.
در این نشست همچنین تغییراتی در ساختار رهبری و کمیته نظارت بر حزب ایجاد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سوریه
آمریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است