پارلمان و حکومت در تفاهم پشت پرده کار می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۲    ۱۳۹۶/۲/۳ کد خبر: 132092 منبع: پرینت

نگرانی های برخی نخبگان سیاسی این است که بازهم جریان های سیاسی افغانستان بر سر قدرت بایکدیگر درگیر شوند و اوضاع افغانستان وخیم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)،داکتر رمضان بشردوست عضو مجلس نمایندگان در برنامه «حاشیه خبر» در ارتباط با اختلافات جریان های سیاسی، از جمله حکومت و پارلمان اظهار کرد: ما باید فریب جنگ زرگری را نخوریم، بارها از مجلس نمایندگان شنیده ایم که اگر فلان مصوبه ما اجرا نشده است، به این دلیل است که حکومت این کار را برای ما نکرده است، اگر در افغانستان فساد است، دزدی، جنایت و امثالهم است، نمایندگان می گویند که گناه ما نیست ما وظیفه خود را انجام داده ایم اما این حکومت است که وظیفه خود را انجام نداده است، اما این در واقع برف بام خود را بربام دیگران انداختن است و در واقع و در حقیقت بین حکومت و قوه مقننه تقابل وجود ندارد. اینها پیش روی مردم در ظاهر جنگ زرگری می کنند و پشت سر باهم در تفاهم کامل به سر می برند.

وی افزود: ما باید این جنگ زرگری را باور نکنیم چرا که در واقع در موجودیت همین ع و غ است که این نمایندگان موجودیت فعلی خود را آن هم به صورت نامشروع در پارلمان دارند. و موجودیت ع و غ هم از همین موجودیت نمایندگان فعلی پارلمان است. با وجود این نمایندگان است که ع و غ می توانند حکومت کنند. این دو در تفاهم پشت پرده کار می کنند. بر این عقیده هستم تمام بزرگان و سران و رهبران مختلف در این کشور در دسترخوان حکومت نشسته اند و از این وضعیت سوء استفاده و چپاول را به اوجش رسانده اند اما افراد عادی مردم ما امروز گرسنه هستند و با فقر و فلاکت دست و پنجه نرم می کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پارلمان
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   واقعیت هست

>>>   من در این مقاله بر نقد و رفتار و کارهای پشتون ها می پردازم .
پشتون ها چیزی ندارند به جهان انسانیت و باقی طوایف جز کشتن و خونریزی ارایه دهند .
شرق و غرب افغانستان از ترورسیم پشتون مینالند و خواستار ایجاد پیمان برای مبارزه با این تروریسم هستند .
نگاهی به تاریخ بیبیندازید و بیبینید حال و احوال جهان و طوایف چگونه است .
ایا دیگر اقوام در سراسر افغانستان سراغ دارید که معتقد باشند اگر ده ها نفر از افراد بی گناه زن و مردم و کودک را کشتند به بهشت میرود ، غیر از پشتون ها
ایا هزاره ، تاجیک، اوزبیک ، یهودی ، مسیحی ، بودایی و یا ملحد و یا کدام ائین دیگر که سراغ دارید و شینیده اید بگوید در میان نماز گذاران در مسجد یا حسینیه عملیات انفجاری انجام دهند ؟
ایا در این دنیا کسی را سراغ دارید جذ مسلمانهای وهابی ، سلفی ، تکفیری و در افغانستان قوم پشتون که بخواهند به چینین خدایی نزدیک شوند ؟ خواهش میکنم نگویید که این ادم های ناهنجار نماییدگان پشتون نیستند .
کلمه ناهنجار برای خاص استفاده میشود برای ده ها هزار تروریست انتحاری که هزاران نفر پیروشان شوند میلیون ها نفر ازکاریشان راضی باشند و به توجیه کارهایشان بپردازند . افراد ناهنجار معمولا از جوامع خود رانده و طرد میشوند .
در حالی که این چه مشاهده میکنیم دقیقا عکس ان است . اینها بخش عمده ای از افراد و پیروان وهابی و پشتون را تشکل می دهند و جذ بزرگ از زندگی شان شده اند برای همین اینها ناهنجار محسوب نمیشوند بلکه وجهه عمومی از پشتون ها و مسلمانان وهابی و تندرو تسنن هستند . ایا تحریکی از سوی رهبران سیکولار پشتون و یا شیوخ مسلمانان سنی در افغانستان دیده اید که بخواهند با این وجهه مقابله کنند ،
یا در عیب ها و ملل افکار اسلامی سنی بحث و بررسی کنند و بخواهند پیروان این طایفه و قوم ( پشتون) را نسبت به این ناهنجاری اگاه کنند .
برعکس شاهدیم که همه تحرکات برای توجیه این وضعیت است برای مثال بیبیند چه تلاشی برای نشر و پی ریزی این دروغ میشود . امریکا و غرب پشتون را می کشد شیطان پشتون را می کشد ، هندی ها پشتون را می کشد ، روسها پشتون ها میشکند و ۹۹ درصد زندانها از یک قوم میباشد ،گویی که پشتونها دست بسته نشته اند که دیگران را انها را بکشند ولی برعکس این پشتون ها هستند که دیگر اقوام را میکشند .
بر همین توجیه ای عملا پشتونها برخود واجب میدانند که دیگر اقوام را به بدترین ممکن نابود کنند .
در حالی که همه این تبلیغات برای این است که سرپوشی برجنایت های مستمر پشتون علیه بشریت گذاشته شود

>>>   پار لمان بی سواد و بی کفایت که در راس آن فرد بی کفایتی قرار گرفته که از خود خبری ندارد و کله اش خالی از همه چیز است
در رابطه با آن مردمان قدیم مثال خوبی گفته اند که به سهم شما دوستان می رسانم.
دنیا که به کام ناکسان راضی شد
گوساله ریس و تای ... قاضی شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است