پارلمان و حکومت در حمله مزار شریک اند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۹    ۱۳۹۶/۲/۳ کد خبر: 132097 منبع: پرینت

اشرف غنی و داکتر عبدالله به شمول تعداد دیگری از مسوولین حکومتی حمله بر قل اردوی 209 شاهین در شمال افغانستان را یک عمل بزدلانه خوانده اند اما به باور من حمله ده نفر به هر لباسی که بوده باشند بر مرکز یک قول اردو با تلفات 140 نفر شهید و اضافه تر از 100 نفر زخمی علاوه بر اینکه بزدلانه نیست، نگران کننده هم می باشد.

این حمله نه بر یک بانک بوده و نه هم بر یک مکتب نه هم بر یک مجتمع ملکی بلکه در قلب و حریم بزرگترین مرکز نظامی واحدهای اردوی افغانستان بوده است که می شود نحوه واکنش به این حمله به گونه دیگر باشد.

اگر یک قول اردو این هیبت و عظمت را نداشته باشد که گروه های ده نفری و حتی صد نفری دشمن با عبور از نزدیکی های آن نترسند و نلرزند دیگر قول اردو نیست. به عقیده من بزدلی و ضعف در رهبری این حاکمیت وجود دارد نه در مخالفین جنایتکار. من گناه همچو جنایات را تنها و تنها به دوش حکومت نمی اندازم بلکه اعضای پارلمان نیز به این خونریزی ها شریک اند. مردم خوب به یاد دارند که اعضای مجلس نمایندگان گفته بودند که ما باید به وزیر دفاع وقت بدهیم تا وضعیت را بهتر سازد. خوب بهتر ساخت؟!!!!

ننگ باد بر همچو اعضای مجلسی، ننگ باد بر همچو حکومت و همچو رهبرانی که ما داریم.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله مزار
پارلمان
نظرات بینندگان:

>>>   قوماندان قول اردو درهنگام حمله اشرار پاکستانی رفته بود باجمعه خان همدرد که درپکتیا برای طالبان پول می فرستاد سـرسـرک داشت

>>>   در حادثه غم انگیز قل اردوی 209 شاهین دست ستون پنجم کاملا آشکار است.دست پنهان و آشکار غنی فاشیست ، عبدالله (که قوم بد بخت تاجک را فریب می دهد) اتمر،استانکزی، وزیر دفاع،قومندان قل اردوی مذکور دیده می شود. امید که مردم بیدار شوند.

>>>   ای کاش ع و غ هم چنین اعمال بزدلانه را بالای دشمنان این سرزمین اعمال میتوانستند تا حال از شر این فاسقین نجات پیدا میکردیم. 2 شخص بدون تلفات بیک چشم بهم زدن جندین صد نفر را به قتل میرساند این بزدلانه است جوانمردانه طوری است که 50 مرد فرخنده را به روی جاده های سخت و سنگین بی رحم کشا کش میکردندو رقص و پای کوپی را براه انداخته بودند این است جوانمردانه به حساب ع و غ حریف گر زحریف باز ماند گوش و بینی باید بریده شود. شما هم اعمال بزدلانه و بالمثل را انجام دهید اگر این صلاحیت که به آنها داده میشود شما هم قادر شوید بدست بیاورید. ننگ تان باد روی تان سیاه باد.

>>>   سعيدى !!! تو لاترى برامده كه اينقدر كب و سخن مو زنى و بار ها در تلويزيون ها اشكار مى شوى به نام نخبه سياسى و غيره و غيره !! تو خو يك آدم فرصا طلب هستى تو كه از اين اردوى نا ملى و جرسى بيسواد نظامى دفاع تكنى كه بايد كرد!! اردوى غلام و أجير !!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است