امروز عزای عمومی در کشور اعلام شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۳۹۶/۲/۳ کد خبر: 132099 منبع: پرینت

روز یکشنبه عزای عمومی اعلام شد.
به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، طبق دستور رییس جمهور اشرف غنی، امروز یکشنبه 3 ثور 96 به پاس ارج گذاری خون قربانیان حمله تروریستی بر بزرگترین پایگاه نظامی در شمال کشور، عزای عمومی اعلام شد.
به همین منظور بیرق افغانستان در سراسر کشور و در نمایندگی های سیاسی آن به حالت نیمه برافراشته قرار گرفت.


برچم نیمه افراشته ارگ ریاست جمهوری افغانستان عزای عمومی



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عزای عمومی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر من بجای سر دامداران دولت می بودم آبرومندانه استعفاء میدادم و میگذاشتم که کسانی دیگر این وطن را رهبری میکردند ولی اینها تشنه گان قدرت اند و قدرت را به آسانی از دست نمی دهند اگر بیشتر از این مردم این سرزمین قتل عام هم شوند. چطور وجدان شان قبول میکند که با وجود سیل خون هنوز هم داد از وطندوستی میزنند.
هموطن تان

>>>   این جوانان در راه حفاظت از مردم ووطن خود جان باختند مرگ افتخار آمیز نصیب هرکس نمیگردد در آینده هم مزدوران جاهل ووحشی پاکستانی دست به این جنایت خواهند زد اما کاروان پگیشرفت وترقی افغانستان متوقف نمیگردد هزاران فرزند دیگر این مردم جای شانرا پر میکنند وبهتر ازین ها برضد اشرار می جنگند
ر

>>>   این عزای ملی اعلام کردن‌ها و این محکوم کردن‌ها نشانه‌های روشنی اند از این که دولت اشرف‌ غنی طالبان را دشمن نمی‌داند. اگر طالبان دشمن ملک و مردم و دولت اند، دیگر نه جایی برای محکوم کردن است و نه محلی برای عزای ملی. تنها واکنش ِ معقول جهنم ساختن زمین و زمان برای این وحشی‌های آدمخوار است.
سخيداد هاتف

>>>   چه شما بخواهید یا نه، طالبان هرگز با نیروهای ارتش، پولیس و امنیت ملی برابر نبوده اند، صدسال سیاه هم برابر نخواهند شد، آقای کرزی این تویی که مغز خر خورده ای، نه مردم افغانستان.
کشتار نیروهای امنیتی کشور را که جناب تان نتيجه ی دست به دست هم دادن دسايس و غدارى میدانید، این دسایس و غداری را که ها و چگونه انجام می دهند؟
مرتضی جلالی

>>>   هههههه حچ مفهومی ندارد به جز عوام فریبی فاشیستی ارگ قبیله بوی ناک

>>>   به جای غ میبودم در چوبی بیرق خود را حلق آویز میکردم و از شرم میگفتم که مرا پائین نکنند چرا که یکبار نیست دو بار نیست هرروز این کشت بلائ ملت ما است و چرا انیها استفعا را نمی شناسند.

>>>   اشرف خان یهودی است این مردک نامرد تمام خصوصیاتش زنانه ای است.

>>>   من در این مقاله بر نقد و رفتار و کارهای پشتون ها می پردازم .
پشتون ها چیزی ندارند به جهان انسانیت و باقی طوایف جز کشتن و خونریزی ارایه دهند .
شرق و غرب افغانستان از ترورسیم پشتون مینالند و خواستار ایجاد پیمان برای مبارزه با این تروریسم هستند .
نگاهی به تاریخ بیبیندازید و بیبینید حال و احوال جهان و طوایف چگونه است .
ایا دیگر اقوام در سراسر افغانستان سراغ دارید که معتقد باشند اگر ده ها نفر از افراد بی گناه زن و مردم و کودک را کشتند به بهشت میرود ، غیر از پشتون ها
ایا هزاره ، تاجیک، اوزبیک ، یهودی ، مسیحی ، بودایی و یا ملحد و یا کدام ائین دیگر که سراغ دارید و شینیده اید بگوید در میان نماز گذاران در مسجد یا حسینیه عملیات انفجاری انجام دهند ؟
ایا در این دنیا کسی را سراغ دارید جذ مسلمانهای وهابی ، سلفی ، تکفیری و در افغانستان قوم پشتون که بخواهند به چینین خدایی نزدیک شوند ؟ خواهش میکنم نگویید که این ادم های ناهنجار نماییدگان پشتون نیستند .
کلمه ناهنجار برای خاص استفاده میشود برای ده ها هزار تروریست انتحاری که هزاران نفر پیروشان شوند میلیون ها نفر ازکاریشان راضی باشند و به توجیه کارهایشان بپردازند . افراد ناهنجار معمولا از جوامع خود رانده و طرد میشوند .
در حالی که این چه مشاهده میکنیم دقیقا عکس ان است . اینها بخش عمده ای از افراد و پیروان وهابی و پشتون را تشکل می دهند و جذ بزرگ از زندگی شان شده اند برای همین اینها ناهنجار محسوب نمیشوند بلکه وجهه عمومی از پشتون ها و مسلمانان وهابی و تندرو تسنن هستند . ایا تحریکی از سوی رهبران سیکولار پشتون و یا شیوخ مسلمانان سنی در افغانستان دیده اید که بخواهند با این وجهه مقابله کنند ،
یا در عیب ها و ملل افکار اسلامی سنی بحث و بررسی کنند و بخواهند پیروان این طایفه و قوم ( پشتون) را نسبت به این ناهنجاری اگاه کنند .
برعکس شاهدیم که همه تحرکات برای توجیه این وضعیت است برای مثال بیبیند چه تلاشی برای نشر و پی ریزی این دروغ میشود . امریکا و غرب پشتون را می کشد شیطان پشتون را می کشد ، هندی ها پشتون را می کشد ، روسها پشتون ها میشکند و ۹۹ درصد زندانها از یک قوم میباشد ،گویی که پشتونها دست بسته نشته اند که دیگران را انها را بکشند ولی برعکس این پشتون ها هستند که دیگر اقوام را میکشند .
بر همین توجیه ای عملا پشتونها برخود واجب میدانند که دیگر اقوام را به بدترین ممکن نابود کنند .
در حالی که همه این تبلیغات برای این است که سرپوشی برجنایت های مستمر پشتون علیه بشریت گذاشته شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است