برخی وکلا در حمله خونین بلخ سهیم هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۵    ۱۳۹۶/۲/۳ کد خبر: 132101 منبع: پرینت

وکلایی که به مقام‌های ارشد امنیتی بی کفایت رای تایید دادند، در خون‌هایی که ریخته می‌شود سهیم هستند.

به نقل از یک، همایون همایون، معاون اول مجلس نمایندگان با بیان اینکه ضعف استخباراتی به آخرش رسیده است می گوید که وقتی وزیران امنیتی را استیضاح کردیم خود وکیلان این وزیران را با چک چک دوباره به کارهایشان روان کردند!

شاه گل رضایی، عضو مجلس نمایندگان می گوید که "این حادثه پیام حضور مخالفان در درون نظام و نهاد های امنیتی است، اگر این پیام را پارلمان با جدیت تمام بررسی نکند، روزهای آینده شاهد حضور بیشتر مخالفان در مهم ترین بخش‌های نظام کنونی خواهیم بود."

عارف رحمانی، عضو دیگر مجلس نمایندگان با یاد آوری تایید صلاحیت مجدد وزرای نهادهای امنیتی از سوی مجلس نمایندگان گفته است که "ضعف استخباراتی و مدیریتی در نهادهای امنیتی واضح است. کسانیکه به مقام‌های ارشد امنیتی بی کفایت رای تایید دادند، در خون‌هایی که ریخته می‌شود سهیم هستند."

در حمله‌ روز (جمعه، اول ثور) به قول اردوی 209 شاهین در منطقه‌ی دهدادی ولایت بلخ، بیش از 150 نظامی کشور کشته شدند و تا هنوز شمار دقیق زخمی ها معلوم نیست.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نمایندگان
حمله مزار
نظرات بینندگان:

>>>   استیضاح تو بخاطر زمین بود اگر زمین های وزارت دفاع درخوست رابرایت میدادند هیچ مشکلی نبود

>>>   ریاست استخبارات تنها بنام ریس اش معصوم لنګ است دیګر تمام پرسونل.وصلاحیت در دست پنچرمین ها است که از قدرت خود برای خدمت استفاده نمیکند صرف برای دزدی اختطاف و چور استفاده میکند که بلاخره نتیجه اش این است.

>>>   مشکلات ملت ما پاکستان است که در مدارس دینی طالبان را تولید میکند وبه افغانستان میفرستند در این اواخر در شفانه صد بستر در کابل و در مسجد و اطاق نان افسران در مزار ابا عمل انتحاری انسان های بیگناه را کشتند اما موفقیت زیادتر ای اس ای همکاری با ستون پنجم در افغانستان است که بین عساکر و پولیس و و وکیلان و بعضی اعظای حکومت و شورای ولایتی ها و غیره است وضعف حکومت است که تا حال زیاتر از دو صد نفر به اعدام محکوم شده اند که همه اینها به ارامی در محبس ها اغمال انتحاری را طراحی میکنند و در بیرون توسط طالبان اجرا می نمایند بناهن دشمنان داخل و خارج مانند پاکستان و روسیه که با طالبان در تماس هستند و برایشان اسلحه میدهد و هم ایران که همیشه به طالبان کمک کرده و میکند و هم سیاست امریکا در قبال افغانستان مبهم و دو گانه است چی باید کرد فکر میکنم یگانه راه نجات امدن یک حکومت نظامی با قدرت مانند مصراست که خاینین ملی مانند کرزی و سیاف واسماعیل و زور مندان و طالبان و ستون پنجم و کسانی که به اعدام محکوم شده اند به جزای شان برسانند سرحدات افغانستان با پاکستان را ببندند حالت ااصطراری اعلان کنند و اار ساعت6 شا م تا ساعت 8 صبح کسی حق عبور و مرور راندارد و هر خاین یا طالب و یا داعش را به زودترین وقت در اعزای عمومی اعدام کند از بین بردن جند صد نفرخاین باعث نجات هزار ها مردم بی گناه ما خواهد شد
بصیر نظری

>>>   رحمانی و شاه گل زیاد وزوز نکنند. رحمانی کیست؟؟؟ بدی روزگار را ببین کسی که خانواده اش آواره است خودش شعار پهلوانی میدهد.

>>>   برای وکلا چانس دالری ها ها ها

>>>   ای وای بر حال ما 😢
خدایا مگر ما برای مردن و شکار فاشیزم خونخوار آفریده شدیم.
واقعأ ما بیچاره تر از همیشه شده اند.
روح شهدای گلگون کفن مان شاد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است