کرزی همواره از قاتلین ملت حمایت کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۲/۳ کد خبر: 132116 منبع: پرینت

پس از استفاده‌ بزرگترین بمب غیر هسته‌ ای آمریکا بر مواضع و تونل‌ های داعش در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار، حامد کرزی با برگزاری نشست‌ ها و انجام مصاحبه‌ ها رهبران حکومت افغانستان‌ را خاین خواند و هشدار داد آمریکایی‌ ها را برون می‌ کند.

او که خود به واسطه‌ چرخبال‌ های آمریکایی‌ وارد ارگ شده بود، با موضعگیری و صحبت‌ های ضد آمریکایی‌ اش در پی فریب مردم و رسیدن به قدرت سیاسی افغانستان‌ است. کرزی با حمایت از اعمال ضد بشری طالبان و نادیده گرفتن خون فرزندان این‌کشور، در پی رهبری این گروه شرارت پیشه می‌ باشد.

او همواره از طالبان دفاع می‌ کند و آنان‌ را حق‌ به جانب می‌ داند. او همواره‌ در برابر حمله‌ های تروریستی و دهشت افگنی هم‌ باورانش خاموشی اختیار کرده‌ است. از حمله بر بیمارستان 400 بستر تا حمله‌ دیروز بر قول اردوی 209 شاهین در بلخ، از حمله‌ بر فروشگاه فاینست در منطقه‌‌ وزیر اکبرخان تا حمله‌ مرگبار شاه شهید و ده‌ ها حمله دیگر که آقای کرزی بجای حمایت از مردم افغانستان، از قاتلان آنها حمایت کرده و همچنان بر خر شیطان سوار است.

مرتضی جلالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   این شاه شجاع بی شخصیت وبی هدف یک تصادف روزگار اورا به صحنه سیاست آورد اگرنه او لیاقت بیشتر از یک ملازم مکتب راندارد
ر

>>>   جناب جلالی گپ دلم گفتین

>>>   این مارگـــیـــر از همان اول طالب بود

>>>   هنوز کرزی هستند درداخل ارک یعنی طالبان درواقع است
اول باید ازشرکرزی خائین وطن فروش خلاص شد
بعد سراغ بقیه رفت چند مدت قبل مانند مادرفرزند مرده ناله می کرد افغانستان آزمایش تصلیحات نظامی شده حالا کجارفته ناله شان به بار نشسته وجوانان ما را به کام مرک برد

>>>   آلبرت انیشتن گفت: دنیا به دستِ چند تبهکار ویران نمی‌شود، بلکه به دست اکثریت خاموشی ویران می‌شود که برای پایان دادن به جنایت کاری نمی‌کنند.»

>>>   پدرام:
امنیت باید محلی شود، یعنی سرباز قندهاری از قندهار دفاع کند بدخشی از بدخشان به همین ترتیب تمام استان های کشور.
از فردا برنامه همین است؛ یک درخواست عمومی با همکاری وکلای بدخشان راه اندازی کنیم که فرزندان این استان برای دفاع از ناموس پشتونیزم برتری طلب گوشت دم توپ نشوند.
به دلیل اینکه بیشترین شهدا را جوانان بدخشانی تشکیل می دهند و این رویداد تازگی هم ندارد بنابر آن این کمپاین ( امنیت محلی) را گسترش می دهیم.

>>>   اگر در كابل و در كابليان يك زره غيرت باشد، نام اين خايين ملى را از فرودگاه حذف ميكردند، فكر كنم بايد مردم بدخشان و تخار اين كار را كنند.

>>>   کرزی ....رهبر طالبان وطن فروش است این را همه ملت میدانند اما مشکل اینجاست که غنی وطن فروش بزرگ که همه انتحاری ها را به مقصد میزساند از او دفاع میکند و عبدالله هم ٱماده بوت پاکی هردوی اینهاست تا ملت بیدار نشود و این رهبر های خاین را از دم به دار ٱویزان نکند کشور جور نمیشود

>>>   Soraya Baha
اشرف غني احمدزي چون كرزي بخشي از پروژه تروريزم بين المللي است و مردم بينوا افزون بر آن كه هرروز قرباني انتحار و انفجار پروژه تروريزم اند، ستم تباري و زباني را هم متحمل مي شوند، فراتر از همه اينها تحمل يك نرون ديوانه ديگر به نام غني كه مي خواهد شمال كشور را به آتش كشد چون نرون كه شهر روم را به آتش كشيد، اشرف غني ماليخوليا در مانيفيست خود گفته بود چرا در زندانها تنها پشتونها باشند و اين عادلانه نيست، حال كه ارباب امريكايي بم مادر را بر فرق پشتونها كوبيد ، اشرف غني هم به تعهد خود وفا كرد و در قول اردوي شاهين صدها تاجيك را كشت، بدين گونه عدلت فاشيستي را بر قرار كرد،

>>>   تاجیکها هیچ گاه در مواقع ظلم پشتونها بر دیگر اقوام در کنار انها نایستادند
حتی گاهی اتش بیار شدند ،واکنون خود در دام انها افتاده اند.
واین ترفند پشتوها از هنگامی که سرزمین خراسان بزرگ را به فغانستان تغییر نام دادند بود .به هر بهانه ای یک قوم را بوسیله تحریک دیگر قومهاسرکوب میکردند .واجازه اتحاد اقوام را ندادند وهمیشه حس کینه وبد بینی را بین اقوام زنده نگه داشتند.
ولی اکنون:ای برادر تاجیک وای برادر ازبک وهزاره وقت ان رسیده که با اتحاد بر این قوم فاشیست و واقلیت ناچیز ثابت کنیم که دیگر دوران انحصار طلبی به پایان رسیده و تمام مردم خراسان زمین از فغان وگریه به تنگ امده اند.وخواست دار مساوات وبرادری هستند.

>>>   کسی نیست از کرزی بپرسد بعد این کشور ویرانه وبی دروازه ودارای طالب وداعش وحکمتیار وطمع کاران چون پاکستان و...را با کدام نیرو وقوت حمایت وحفاظت مینمای؟وبودجه ای معلم ومکتب واردو وپولیس را از که میگیری؟و... مگر این که وطن عزیز را به خارجی های که خود از گرسنگی دست به گدای میزنند تسلیم ورنج وتکلیف ملت را صد چندان نمای ومارا اسیر ومزدور اسیران سازی از دست این مرد بیهوده هرچه می اید همان طوری که سایر خارجی ها را اورد میتواند این تباهستان مارا با هر کسی دیگر معامله نماید کسیکه حلقه ای غلامی در گردن دارد دعوی جهاد واستقلال مینماید لطفا اول ان حلقه را از گردن خود بیرون کن بعد از ازادی خواهی حرف بزن فکر میکند ملت ما فراموش کرده اند که جناب کرزی در میدان هوای بگرام از طیاره های امریکای به زمین فرود امد ومیپندارند که هر چه را میشود به چالاکی تغییر دادحتی تاریخ را خیال است ومحال است وجنون
لالی از ننگرهار

>>>   Zahir Ariaie
فردا بايد سه وزير و لوحه ميدان هوائى را به زير بكشيد،در غير ان تغيرى را نخواهيد ديد

>>>   Ariaie
مردم يك هفته دست از كار برداريد و سرنوشت خود را تغير دهيد!
در كشور هاى ديگر براى يك فرمان ويزه صد ها هزار در خيابان مى ايند در حالى كه هيچ ارتباطى به انها ندارد، اما شما داريد به تدريج از بين ميرويد ، ايا مرده ايد كه براى نجات خود كارى نمى توانيد؟!

>>>   ....بر حامد كرزي .... نمي دانم با كدام كلمات كه سزاوار او است نثارش كنم اين طالب خايين يك روز از كشته شدن مردم بي دفاع و سربازان شجاع اين كشور به زبان ياد نكرد گر چه أر چه سگ است كه بگويد يا نگويد اما بم كه سر بادار هايش افتاده چه حال الهي كرزي خودت به غضب خدا گرفتار شوي اگر خداي وجود دارد براي مردم مظلوم ما .

>>>   Espanteman
.به تاجیک و هزاره و ازبک پیشنهاد می‌دهم که باری در سرک پخته یا نمازخانه‌ای، جمعیت افغان‌ها را الله‌اکبر گویان به زیر رگبار گلوله بگیرند، به نحوی که ده‌ها تن از آن‌ها به خاک‌وخون افتند، سپس عاملیت انتحار را به ایران و پاکستان نسبت بدهند و با پشتون‌ها ابراز همدردی کنند، و با استغاثه فریاد بزنند که ما همه افغان هستیم، چیزی نشده، افغانی افغان دیگر را کشته است و انشاءالله همه‌چیز درست خواهد شد. می‌خواهم ببینم فاشیسم قومی آیا خواهد پذیرفت؟

آری، چنین فکری احمقانه است. درست، اما چیزی که حتی در حوزه‌ی فکر هم جنایتکارانه است، در عمل چون تیر غیب بر سر غیرافغان‌ها فرود می‌آید در حالی که نه تنها احمقانه یا جنایتکارانه به‌شمار نمی‌رود، که هنگامی که در بامیان بودم، با چشم خودم دیدم که پشتون‌ها با پخش تلویزیونی کشتار دهمزنگ، ابراز شادمانی می‌کردند از کشته‌شدن اولاد چنگیز، یعنی همان هزاره‌هایی که میزبان این‌ها بودند!

>>>   شما تاجیکها باید اعتماد دیگر اقوام غیر پشتون را جلب کنید:
اگر پشتونها در طول تاریخ حکمفرمایی خود بر خراسان بزرگ انواع ظلم تبعیض را بر اقوام غیر پشتون روا داشتند گناه شما تاجیکها هم کمتر از انها نیست.
شما در کنار انها حال برای بقای خود یا سهیم بودن در قدرت هرچند کم وناچیز در ان تبعیضها گاها اشتراک داشتید و در طول دوران جنگهای داخلی ستمها وعهد شکنی بسیاری با اقوام هزاره وازبک داشتید وحتی قبل از این مدت کوتاه که دولت غنی تبعیض را بر شما روا میدارد هیچگاه بدنبال جلب اعتماد دیگر اقوام بر نیامدید زیرا که فکر نمیکردیداین قوم فاشیست به شما هم خیانت کند ولی دیدید که کردند
پس توصیه من به قوم تاجیک که داعیه این را دارند که بین اقوام غیر پشتون اکثریت دارند این است که از گذشته عبرت بگیرند واعتماد اقوام غیر پشتون را جلب کنند وبا اتحاد واعتماد یک بار برای همیشه از شر این قوم نادان خلاص شویم وبرادرانه در این سرزمین زندگی کنیم. بدون تبعیض وبدون خیانت.

>>>   فکر میشه این همه یر نامه ریزی از طرف خود دولت صورت می گیرد ، این ۵ ستون در ارگ که بر نامه ریزی این همه جنایات رو در مقابل هم وطن خویش انجام میده خدا ازشون نگذرد ، الان که در هر محل بری این همه باز رسی و ... چجوری یه نفر راحت داخل میشه داخل محل شد و؟؟ حتمن با کارت وردی دولتي این همه جنایات رو به همین سادگی انجام میده و طالبان هم پسر های ستون ها هستند، که می خاد پسرش بکشد.؟

>>>   بلاخره کرزی از "برادران ناراضی" خود " راضی" شد
در ۱۵ سال اخیر طالبان هر قدر بیشتر جنایت و وحشت آفریدند به همان اندازه توسط حلقه پشتونیزم در تحت رهبری کرزی و احمدزی نوازش شدند، امتیازات بیشتر گرفتند و " برادران ناراضی" خطاب شدند.
روی تصادفی نیست که طالبان هم بیشتر تشویق شدند و دست به جنایاتی خیلی بزرگ و تکاندهنده زدند.
اما در جنایات اخیر طالبان در بلخ جناب کرزی خیلی راضی به نظر می آیند. زیرا ایشان فرمودند:
" من بعد ازین طالبان را " برادران ناراضی" خطاب نمی کنم".
زیرا آنها بهترین فرزندان تاجیک را که از شرف و عزت و حاکمیت پشتونیزم دفاع می کردند به شهادت رساندند.
واقعیت اینست که طالبان حالا باید راضی شده باشند. هر چیز مطابق به میل شان پیش می رود. اگر می خواهند داکتران شفاخانه ۴۰۰ بستر را سلاخی کنند، دوستان شان در ارگ، وزارت دفاع و داخله، پارلمان در خدمت شان هستند. اگر می خواهند افسران و سر بازان غیر پشتون را نیست و نابود کنند، پایگاه های بزرگ نظامی بروی شان باز است. فقط امر کنند که کدام افسر و یا سرباز را می کشند. اگر در قندوز، بغلان و یا هر جای دیگر می خواهند نسل کشی کنند، زمین و دار و ندار و ناموس مردم را از آن خود کنند،فقط امر کنند؛ والی ها، فرماندهان نظامی و حتا پول اکرامیه شهدا هم در اختیار شان قرار می گیرد.
خلاصه همه چیز و همه کس و همه جا در اختیار شان است. صرف امر کنند.
حالا که جناب کرزی بعد از ۱۵ سال از " برادران ناراضی " طالب خود " راضی" هستند ، پرسش اساسی اینست طالبان هم راضی هستند؟

>>>   Arya Mehr
تا اينكه تصفيه حساب نكنيم، هر روز اينگونه بگونه نهايت احانتبارانه بايد تابوت تسليم بگيريم بس!!!
هفده سال است كه پدران و مادران بدخشاني، تخاري، پرواني، پنجشيري و بغلاني فرزندان شان براي حراست و حفاظت اين سرزمين مي فرستند، ولي كرزي، غني، استانكزي و اتمر با تمام توان و بكمك طالبان تروريست (اين همتباران دهشت افگن شان) دوباره به مادران و خانواده هاي بدخشاني، تخاري، بغلاني، پرواني و پنجشيري تابوت تسليم نمايند بس
آنهم با.... ترين شكل ممكن اش، گاهي اين تابوت را به كراچي بسته كرده مي فرستند و گاهي هم تابوت پنجشيري را به بدخشاني و بدخشاني را به پنجشيري از روي تمسخر مي فرستند
راستي فاشيزم چقدر شاد و مست ميشود هنگاميكه براي پذيرايي...، چرخبال مي فرستد ولي براي انتقال يك پيكر مقدس ارتش ما حتي تكسي هم كرايه نميگيرد!!!!!!

>>>   کرزی و غنی همواره دستبوس طالبان هستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است