انفجار موتر ماموران سازمان امنیت اروپا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۶    ۱۳۹۶/۲/۴ کد خبر: 132158 منبع: پرینت

انفجار یک موتر متعلق به ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا در خط مرزی درگیری ها در دونباس، یک کشته و یک مجروح به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک، انفجار یک موتر متعلق به ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا در خط مرزی درگیری ها در دونباس، یک کشته و یک مجروح به همراه داشت.

بنا بر این گزارش، در نتیجه انفجار یک موتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در خط مرزی درگیری ها در دونباس، یک نفر کشته و یک نفر زخمی گردید.

به هنگام حرکت دو موتر از کارکنان ماموران غیر مسلح غیر نظامی متعلق به سازمان امنیت و همکاری اروپا در نزدیکی منطقه «پریشیب»، یک انفجار در یکی از موتر ها به وقوع پیوست. در نتیجه این انفجار یکی از مامورین جان خود را از دست داد و یک نفر نیز زخمی شد.

به گزارش پولیس محلی، این موتر با برخورد به یک مین ضد تانک به انفجار رسیده است. این موتر ماموریت ارسال گزارش های مربوط به تحریکات احتمالی از سوی نیروهای مسلح اکراین و اقدامات نیروهای جاسوسی را برای ناظران بین المللی بر عهده داشت.

سازمان امنیت و همکاری اروپا وقوع حادثه فوق را به تایید رسانده، اما این سازمان هنوز خبری از تعداد قربانیان حادثه منتشر ننموده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اروپا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است