استعفا داد یا مجبور به استعفا شد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۶/۲/۴ کد خبر: 132162 منبع: پرینت

اگر خودش استعفا داده باشد، باید این شجاعت اخلاقی او را ستود؛ اما استعفا کافی نیست و باید بی‌کفایتی و سهل‌انگاری‌های او هم مورد پیگرد قرار گیرد.

اما اگر مجبور به استعفا شده باشد، آیا مگر همین حکومت نبود که چند روز پیش به‌خاطر ابقای او، صدها هزار دالر از پول ملت در پارلمان مصرف کرد؟ آیا حکومت همواره ضعف‌ها، خواب‌بردگی‌ها و ناتوانایی‌هایی او را ماست‌مالی و کتمان نمی‌کرد؟ چه‌کسی از او مصاحبه گرفته بود؟ چه کسی او را به این سمت گماشته بود؟ بر اساس کدام لیاقت و شایستگی این آدم فرسوده را در راس وزارت جنگ یک کشور در حال جنگ قرار داده بود؟ مسوول این‌همه تلفات و قربانی در این مدت کی است؟

ناگفته نماند که دو مسوول امنیتی دیگر نیز، وضعیت‌شان بدتر از عبدالله حبیبی است. شرافتمندانه است که استانکزی و جاهد نیز استعفا دهند و از ملت افغانستان به‌خاطر تمامی بی‌کفایتی‌ها و ناتوانانی‌های‌شان عذر بخواهند.

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر دفاع
عبدالله حبیبی
نظرات بینندگان:

>>>   این ها همه سنبولیک هستند قدرتی ندارند چرا انها رو سرزنش می کنید بیچاره ها هنوز قدرت دایمی ندارند که به طور ۱۰۰٪ به وظیفه شون صلاحیت دایمی داده شود صلاحیت از ستون ها است ، و پایه ها همه تو خالی هستد به یه باد از بین میرود .

>>>   باید به میز محاکمه کشانیده شوند ولی دولت تک قومی نمیخواهد که قومش آزرده شود یا آسیب بیبیند.چنانچه در حادثه خونین 400 بستر مقامات بالایی پشتون که در راس مسءولیتوصلاحیت قرار داشتند هیچ پرسانی از آنها نشد.ازین هم پرسان نمیشود.فاروق وردک در وقت وزارت معارف که بود صدها مکتب خیالی ومعلمین خیالی داشت پول گزافی را حیف ومیل کردند دوسیه اش که به اشرف غنی رسید حفظ شد ونفری هم ارتقایافت.درقرار گاه وزارت دفاع ذریعه موتر جنرال ...تروریست داخل شد چندین افسر را به شهادت رسانیداما جنرال مزکور را هیچ چیزی نگفتند اگر درموتر من یا کدام تاجیک دیگر این کار میشد به اعدام محکوم میشدیم.بااحترام عبید الله.

>>>   این شجاعت اخلاقی ناگهانی از کجا شد؟ افغانها به این میگویند بی غیرتی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است