کاریکاتور: مردم زیر تیغ چوکی خواهی مسعود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۳    ۱۳۹۶/۲/۴ کد خبر: 132176 منبع: پرینت


کاریکاتور سیاسی افغانستان مسعود انتحاری مزار شریف



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور سیاسی
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   هر زمامداری!! (ع و غ وغیره) که بخواهد "مجاهدین"؟؟ دزد و وطنفروش را در مقام حکومتی مقرر نماید بر پ ...... ....ادیهای دالر و کلدار از سال 71 تا امروز مردم افغانستان را در کاسه سر آب دادند.

>>>   این مفتخور کم تحصیلات بی سواد سیاسی در راس قدرت باعث تباهی افعانستان و نیز سبب کندی در سرغت کار دولت طی شانزده سال در عرصه آسایش رفاه و امنیت مردم شریف کشورما شده اند.
.... در مطبوعات می برایند و در صحبت های اعتراضیه خود حکومت را تهدید می کنند که گویا مردم همه گوسفنند و شما چوپان به خواستان باشندو ... به تو .

>>>   بجای این ماجراجوئی ها ودسیسه سازی ها برو شهرک آریار ا سرپرستی کن وروزانه چند کیله بخور واز 71 مفاد آن بهره مند شو

>>>   مسعود و مسعودیان با شورای نظار شان خطرناکتر از داعش و طالب عمل میکنند و قبلآ هم چنین کرده اند

>>>   ما با اقای ضیا مسعود حرفی نداریم زیرا ما رضایت یکجا شدن با فاشیست ها را نداشتیم همافامیل اقای محترم مسعود که از احترام خاص نرد ملت ما برخوردار است بجایش اینکه اشخاص .....امروزحرف های ...... میزنند بگذار بگویند با .....دریا مردار نمیشه

>>>   وقتی در کشور ما چندین سال گذشت ولی گروه انگشت شماری با افرادش تسلط بر حاکمیت را داشته اند و هرگز حاضر نیستند با مرامی که دارند ازین حاکمیت به آسانی بگذرند پس بناً هر جریان خطرناک سیاسی و نظامی دیگری که واقع شود دور از امکان نخواهد بود. در این جریانات تعداد کثیری از ملت به قربانی گرفته میشود ولی هیچ کسی را غمی نیست بخصوص حاکمان همیشه تشنه به قدرت و زر و پول که در حالت جنون و دیوانگی قرار دارند.

>>>   مسعود به ګودال تاریخ افتاد!در صورتیکه شاه پدرام دستګیر نشود!!!!!!!
کجای او پدرام وپدرامیان من منتظر تان هستم!!!!
اوغو

>>>   احمد ضیآ مسعود، زمانیکه در قدرت بود از .... بودن یا ناکارمد بودن حکومت چیزی بیان نکرد حالا که از قدرت کنار گذاشته شد حکومت را متهم می سازد واقعا جای شرم است

>>>   ضیاه را خوش ندارم چون خودش را به نامردان قبیله فروخت و امروز نتیجه آنرا دید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است