غنی تحت فشار افکار عامه وزیر دفاع را برکنار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۶/۲/۶ کد خبر: 132256 منبع: پرینت

از «فرزند صدیق» خواندن وزیر دفاع، معلوم می‌ شود که غنی تحت فشار افکار عامه تن به برکناری آنها داده است.

اگر فشار عامه نبود، مطمئنا اگر کل مملکت هم سقوط می‌ کرد، کسی مایل نبود این مسوولین بی‌ کفایت واجب‌ الاحترام را برکنار کند. «فرزند صدیق» بودن یا نبودن مهم نیست، مهم این است که افراد از کفایت و توانایی لازم برای پیشبرد امور برخوردار باشند.

استعفای وزیر دفاع و رییس ستاد ارتش کافی نیست و باید بقیه مسوولین ناتوان و بی‌ کفایت نیز، بروند پی کارشان. مردم باید در صحنه باشند و این فشارها نیز مضاعف گردد.

نباید صحنه را ترک کرد. اگر مردم صحنه را ترک کنند، هیولای فساد و ترور چاق‌ تر خواهد شد.

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
وزیر دفاع
نظرات بینندگان:

>>>   ما بار ها و سال ها است میگوییم که
غنی یعنی کرزی
کرزی یعنی اتمر
اتمر یعنی گلبدین
ارگ یعنی داعش
داعش یعنی طالب
همه و همه یعنی دشمنان قسم خورده ما که همه فقط وفقط یک هدف را دنبال میکنند اشغال شمال حزف من وتو( اوبک هزاره تاجک و یک تعداد پشتون های مجاهد و مقاومت گر ) زلت تباهی وبربادی مردم ما بی عزتی ناموس ما
این ما هستیم که به محل های خورد وکوچک تقسیم شده ایم کبر وغرور ما شاخ کشیده است در خود خواهی جاه طلبی خود بزرگ بینی فرعون زمان شده ایم نه در قصه خود هستیم ونه در قصه عزت مردم خود قصر های ما کرسی های بی صلاحیت ما ثروت های باد اورده ما برای ما هم عزت شده است هم ابرو هم سربلندی و هم ناموس مردم
مردم با عزت ازاد سرزمین ام شما خود بهوش بیایید امیدی از معامله گران و عاشقان قدرت و ثروت نداشته باشید دست بدست هم دهید خود و ناموس خود را از شر ...ارگ نشین جلادانی بنام داعش وطالب نجات دهید

>>>   Sang
افسوز میکنم پشاتین همه روزه جوانان تاجیک هزاره و اوزبیک را قتل کرده روان هستند و بالای خون آنها قاتلنامه تقدیر میشوند و همه ملیت های غیر پشتو ازین عمل فاشیستی دولت حرفی نمیزنند و جوانانشان را دفن کرده صدایشان را بلند هم نمیکنند ،، او مردم صدایتان را بکشید به تدریج همه را این دولت مفسد یهودستیز ازبین خواهند برد بشمول سیاسیون بیغرت و معامله گر تان،،،،

>>>   به همین دلیل فرزند صدیق خود را به عنوان سفیر مقرر کرد

>>>   وزارت امور خارجه را به تنبل خانه تبديل نكنيد

دپلوماسي، كار در روابط بين الملل يا فعاليت در وزارت امور خارجه نياز به شخصيت هاي تحصيل يافته، متخصص و متعهد به منافع ملي دارد.

گماشته شدن وزير دفاع و ريس ستاد ارتش سابق به پست هاي سفارت عادلانه نيست، داكتر اشرف غني همه ي نكات اساسي دولت را شخصا كنترول مي كند، با وجود ائتلافي بودن حكومت وحدت ملي وضعيت داخلي حكومت ونحوه اداره ان به شكل بي رؤيه ي طرف دكتاتوري ميرود.

به شهادت رسيدن بيشتر از سيصد سربان در قول اردوي شاهين در بلخ نتيجه بي كفايتي مسول اين قطعه و مقامات در جه اول وزارت دفاع است بايد انها مورد باز پرس قرار گيرد.
ان هايي كه نتوانستند با وجود إمكانات باد أورده جامعه جهاني از مراكز خويش دفاع كنند چگونه مي توانند سفيران خوب باشند؟

اگر واقعا انها بالاثر نا تواني استعفا كردند جاي انها سفارت خانه ها نيست، سفارت خانه ها جاي ادم هاي فعال و دل سوز است تا به منافع ملي كشور پاي بند و توان فعاليت هاي سياسي را داشته باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است