رویدادها و تحولات فلسطین در نهم ماه ثور 96
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۵۸    ۱۳۹۶/۲/۹ کد خبر: 132404 منبع: پرینت

** نیروهای امنیتی لبنان امروز با صدور اطلاعیه ای، از دستگیری یک پناهجوی فلسطینی به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش خبر دادند.
بر اساس اعلام نیروی امنیت عمومی لبنان، این پناهجوی فلسطینی اعتراف کرده که از طریق اینترنت اخبار گروه تروریستی داعش را دنبال می کرده و آن ها را در برخی شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشته است.

** به دنبال انتشار گزارش ها از وخامت حال مروان البرغوثی نماینده پارلمان فلسطین و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در اثر اعتصاب غذا در زندان های رژیم صهیونیستی، فدوی البرغوثی همسر وی مسئولیت کامل هرگونه ضرر جانی به او را متوجه رژیم صهیونیستی دانست.

** اعتصاب غذای نامحدود اسیران فلسطینی به دلیل شرایط غیرانسانی در زندان های رژیم صهیونیستی امروز در حالی وارد سیزدهمین روز خود شد که حال بسیاری از اسرای فلسطینی وخیم گزارش شده است.
اسیران فلسطینی روز 17 آوریل ماه جاری در روز جهانی اسرا دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.

** نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی 'مصعب محمود محیسن' نوجوان فلسطینی را در داخل آمبولانس به هنگام انتقال به بیمارستان بازداشت کردند؛ وی دقایقی قبل از بازداشت با گلوله سلاح های نظامیان صهیونیست مجروح شده بود.

** وزارت خارجه فلسطین شامگاه جمعه با صدور بیانیه ای در واکنش به اظهارات نژادپرستانه شهردار بیت المقدس، این گفته ها را حاکی از پافشاری دولت صهیونیستی در نقض قوانین بین المللی و ادامه تلاش های این رژیم برای یهودی سازی بیت المقدس دانست.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فلسطین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است