استقبال رسمی دولت از گلبدین حکمتیار (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۶/۲/۱۰ کد خبر: 132423 منبع: پرینت

ولایت ننگرهار میزبان حکمتیار خواهد بود.
امروز، یکشنبه 10 ثور 96، حکومت وحدت ملی به گونه رسمی از گلبدین حکمتیار، رییس حزب اسلامی در ننگرهار استقبال خواهند کرد.
تا ساعاتی دیگر معاون دوم رییس جمهور، حنیف اتمر مشاور امنیت ملی و شماری از اعضای کابینه برای استقبال از وی وارد شهر جلال آباد خواهند شد.


حکومت وحدت ملی افغانستان گلبدین حکمتیار ننگرهار

حکومت وحدت ملی افغانستان گلبدین حکمتیار ننگرهار

حکومت وحدت ملی افغانستان گلبدین حکمتیار ننگرهار

حکومت وحدت ملی افغانستان گلبدین حکمتیار ننگرهار



قاریزاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   خوب کارشد که رهبرحزب اسلامی بیاید بشرطیکه به تیکه داران قومی ، جهاد ، سمتی ولسانی وحکومت شرکت سهامی خاتمه دهد

>>>   او....ن ملی است.
ع

>>>   عاقبت کشتن هزاران انسان بی گناه و ویرانی شهرها از نظر مغز متعفن

>>>   >>> من درمورد استقبال و عدم استقبال ابراز نظر کردن نمیخواهم، اما و اما، اینقدر پایان گذاشتن بیرق ملی برایم خوشایند نیست!!!
ذلگی از جلال آباد

>>>   عکس فروشنده ماشین های حجنگلک چی میکند ؟ گلاب منگل چی هنر کرده که عکسش درینجا نصب باشد؟ بخاطر فروش ماشین های جنگلک به پاکستان یا هنر دیگر؟؟؟

>>>   عکس فروشنده ماشین های حجنگلک چی میکند ؟ گلاب منگل چی هنر کرده که عکسش درینجا نصب باشد؟ بخاطر فروش ماشین های جنگلک به پاکستان یا هنر دیگر؟؟؟

>>>   ماشین های جنگلک را که کسی دیگری فروخت نفر های مقاومت از تاریخ کجا خبر استی دزد ها معلوم است غازبین زمین وچور اموال مردم بی رحمی های که در طول 14 سال شد به تاریخ معلوم است

>>>   چوروچپاولگران معلوم است بلند منزلهای شان گواهی چوروچپاول شان است برای عیان چی حاجت به بیان حالا دوره چپاولگران خاتمه میابد

>>>   از عكسها معلوم ميشه كه سرور دانش يك آدم مولى و هيچكاره ست.

>>>   در اينجا به بيرق افغانستان و به امان الله خان توهين شده است.

>>>   فروشنده گان ماشین ها معلوم است

>>>   گلاب منگل یک دزد .... است!!

>>>   حيف بيرق سه رنگ و زيباي افغا نستان كه به دور تصوير اين مزدوران امپرياليزم پيچيده شده است. اين تصاوير به بيرق افغانستان نمي ارزند. اريب

>>>   نوش جانت حکمتیار. هر که از دم شمشیر آب خورد نوش جانش. مثل مرد آمدو مثل مرد خواهد زیست. وا بجان محقق، خلیلی، اکبری و سرور دانش که حالا چاپلوسی دارند.
حسن کابلی

>>>   شایان ذكر است كه احترام به انسان و حرمت قتل نفس، از مسائلی است كه همه شرایع آسمانی و قوانین بشری در مورد آن متفق‌اند و قتل نفس را یكی از بزرگترین گناهان و جنایات می‌شمارند. ولی دین اسلام به عنوان آخرین پیام‌آور عزت و امنیت، بیش از همه برای این مسئله اهمیت قایل شده است و برای قاتلان و اخلال‌گران امنیت و متعرضان به جان و مال بی‌گناهان، در دنیا و آخرت مجازات‌‌‌های سنگینی بیان نموده است.
از دیدگاه اسلام جان هر انسان، مسلمان باشد یا غیر مسلمان، محترم است و گرفتن جان فقط حق جان‌‌‌آفرین است و بس. بجز جان‌دهنده و جان‌آفرین كسی دیگر حق جان‌ستانی را ندارد. واقعاً چه قدر سنگین و غیرقابل تحمل است كه یك انسان بی‌گناه كه این همه مورد لطف و مهربانی خالقش است، توسط یك انسان دیگر با سنگدلی و قساوت در یك لحظه كشته شود و طعمه ظلم و جور گردد.
آیا قاتل سنگدل و بی‌رحم هیچ فكر كرده كه مرتكب چه جنایتی شده و چه مخلوق با ارزشی را بدون اجازه صاحبش نابود نموده است؟
آیا قاتل ستمگر و جنایتكار می‌داند كه چه شاهكاری از شاهكارهای قدرت الهی را تخریب نموده و چه گلی از گلستان انسانیت و چه نهالی از باغ بشریت را پر پر و ویران كرده است؟
قطعاً آفریدگار توانا از این قاتل سنگدل انتقام خون مقتول را خواهد گرفت. قتل هر انسان به هر حال جرمی سنگین و خطرناك است، اما قتل یك مسلمان با توجه به ایمان و اسلامش سنگین‌تر و خطرناك‌تر است. به همین دلیل مجازات آن بسیار سخت‌تر و هولناك‌تر است.
خوب شد که نزدیک آمد تا در پروژه عدالت انتقالی به سوالات پاسخ دهد. خون هزاران بشر اینسرزمین مجبورش کرد تا باپای خویش به اعدام گاه وژدان اش بیاید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است