چرا آمریکایی ها از حادثه قول اردو جلوگیری نکردند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۴    ۱۳۹۶/۲/۱۰ کد خبر: 132465 منبع: پرینت

طالبان، سینه صدها سرباز را جمعه گذشته در قول اردوی شاهین در ولایت بلخ شکافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، امان الله پیمان عضو مجلس نمایندگان در گفتگو با «آرزو» معتقد است، ایجاد اینگونه ناامنی ها کاملا برنامه ریزی شده است و دست های داخلی عوامل اصلی آن هستند و آمریکایی ها نیز کاملا در جریان می باشند.

وی افزود: جای سوال است که این چهره های مرموزی که فرقه ها و قل اردوها را منهدم می سازند از کدام آدرس آمده اند؟ چگونه به اینجاها وارد شده اند؟ اگر مثالی از حادثه چهارصد بستر بزنیم، کنار چهارصد بستر مرکز سی آی ای قرار دارد اگر آمریکایی ها به خاطر چهارصد بستر هم مسایل امنیتی را زیر نظر نداشته باشند به خاطر سی آی ای ذره ذره و کوچکترین رفت و آمد و افراد را تحت کنترل خواهند داشت. حالا در این حادثه می بینیم که افراد به راحتی به آن منطقه وارد شده اند و جالب اینجا است که فقط زخمی ها را، داکترها را هدف قرار می دهند و در مرکزیت سی آی ای که در چهارصد بستر قرار دارد حتی یک مرمی هم فیر نمی شود.

پیمان گفت: از اینجا مشخص می شود که آمریکایی ها کاملا در جریان این حمله بوده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قول اردو
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   مسؤل درجه اول خود افغانها است، چون كار به أهل كار داده نميشود، از هر دو جانب ع و غ بي كفايت ترين ها جمع شده اند، أمريكا خو نمي تواند شب هم در بستر ما خواب شود، چرا نظام قراول ها مانند سابق از شفر ورودي يا نام شب و روز استفاده نميكنند، رژيم هاي سابقه توسط عسكر جلبي بي سواد اداره و سوق ميشد، حالا با عسكر مجربتر و تعليم كرده ما پهره يا پيره عادي كرده نميتوانيم. شرم همه اين عيوب به غني و عبدالله ميرسد، از اين كابينه كرده حتي كابينه حكومت مؤقت مجاهدين و دوران رباني هم خوبتر بود، فعلاً چهره هاي كه أصلاً ناشناس و نادان در كابينه است، بايد يكي از جهادي هاي مسلكي مانند ستار مراد، موسي خان كه نظاميان أصلي هستند در وزارت دفاع بيايند، حتي همان رحيم وردك هم خوبتر از اين خلقي هاي بي ....بود.

>>>   سلام
تا زمانیکه کفر در کشور باشد. ما شاهد چندین شاهد مرگبار در کشور مان هستیم، آمریکا کفر است. نمی مسلمآنان در فضا صلح و آرامش زندگی کند. اونها بخاطر منافع شخصی خود هر آنچه در توان دازن انجام میدهند.......


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است