چرا حکمتیار از رسانه های آزاد می ترسد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۶/۲/۱۱ کد خبر: 132498 منبع: پرینت

این آغاز بازی است.

حکمتیار با طرز تفکر دوران جنگ سرد تا هنوز زندگی می کند. او نتوانسته از کمپ شمشتو و یا در زیر خانه های آی اس آی تربیت شده و دستور گرفته او از واقعیت های پسا جنگ سرد و انقلاب اطلاعاتی و دیجیتال آگاهی ندارد. طبیعتا با ارزش های حقوق بشر و آزادی بیان هیچ وقت ارزش قایل نشده است و تا هنوز در همان خواب و خیال باقی مانده است.

حکمتیار همواره با تروریستان صدای آزادی، حق و عدالت را سرکوب کرده است. از این رو در همان‌ نخستین لحظاتی که پایش از چرخبال آی اس آی از کمپ شمشتو به زمین افغانستان گذاشته است با رسانه ها، آزادی بیان و حقوق اقوام اعلام جنگ داده است.

او بی پرده اعلام حکومت مطلقه پشتون محور که حتما خودش باید در محور آن باشد می خواهد. بعد از این جنگ حکمتیار با همه کس و با همه ارزش های بشری در افغانستان آغاز شده است. انتظار سرکوب و ترورهای گسترده از طرف حکمتیار می رود.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
پشتونیزم
نظرات بینندگان:

>>>   دقیقا همین طور است این شخص کثیف باز هم در سدد اجرای پلان ای اس ای است حرف های دروغین صلح و مصالحه فریبی بیش نیست کسی که سالها در خدمت اجنبی ها بود مردم ارزوی جز جنایت و خیانت نداردند

>>>   حکمتیار از رسانه های آزاد بخاطری میترسد که اگر روزی جرأت مصاحبه دادن را به شکل عام کند از وی پرسیده خواهد شد که دلیل کشتن 70 هزار انسان بیگناه در کابل چه بود؟
دلیل کشتن صد ها مجاهد در پاکستان و داخل افغانستان چه بود؟
دلیل کشتن ده ها فرمانده زبده حزب اسلامی چه بود؟
دلیل ترور شخصیت های مطرح در پاکستان و افغانستان چه بود؟
دلیل کودتاه های ناکام چه بود؟
قسم خوردن در کعبه و شکستن آن در کابل و تشنگی به ریختن خون انسان چه بود؟
و صد ها جنایت دیگر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است