ارغندیوال: پیوستن حکمتیار را فال نیک می گیرم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۵    ۱۳۹۶/۲/۱۱ کد خبر: 132510 منبع: پرینت

با وحدت کلی و تعهد بر مبنای عقیده و فکر اسلامی و بدور از خواهشات نفسانی زیر یک چتر بیاییم چرا که تا وحدت کلی بوجود نیاوریم کشور از منجلاب کنونی نجات نمی یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالهادی ارغندیوال، رهبر شاخه ای از حزب اسلامی امروز دوشنبه 11 ثور 1396 در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت هشتم ثور در تالار لوی جرگه برگزار شده بود گفت: مبارزات جوانان کشور در آن زمان جنگ بزگر علیه شوروی زمان بود. وقتی که احساس کردند دیگر کمونیزم در افغانستان رشد پیدا نمی کند، باید طرح یک کودتا را می ریختند تا جلوی حرکات اسلامی را در کشور بگیرند.

ارغندیوال گفت: بر این باور هستم که داوود خان یک کمونیزم نبود اما از وی استفاده ابزاری شد و کودتای 26 سرطان در حقیقت آغاز کودتای کمونیزم در افغانستان بود که به تعقیب آن تاریخ گواه است که کسانیکه در قدرت بودند کمونیست های معلوم الحالی بودند که اولین کارشان این بود که به سراغ مسلمانان بروند.

این رهبر شاخه ای از حزب اسلامی، پیوستن حکمتیار به پروسه صلح را فال نیک خواند و بیان کرد: این عمل مقدمه ای برای وحدت مسلمانان است تا در یک صف قوی جمع شویم و کسی را یارای مقابله با این صف نباشد.

وی افزود: پیشنهاد می کنم همه با وحدت کلی و تعهد بر مبنای عقیده و فکر اسلامی و بدور از خواهشات نفسانی زیر یک چتر بیاییم چرا که تا وحدت کلی بوجود نیاوریم کشور از منجلاب کنونی نجات نمی یابد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارغندیوال
نظرات بینندگان:

>>>   به هر طرزی که خواهی جامه پوشی
من از طرز خرامـت مـن شـــناسم

آقای ارغندیوال! چه کسی فکر خواهد کرد که سخنان شما سلسلۀ سخنان آقای حکمتیار (رهبر) شما نیستند؟ شما کی را ارید فریب میدهید؟ با هومه زیرکی و هوشیاری شما، ملت افغانستان دانسته است که شما عالیجنابان (رهبران حزب اسلامی) تا کنون دو پره بازی نموده اید و گاهی هم باخت نصیب تان نبوده است! حالا پر دومی شما هم رخ خورد و بفکر خویش طوس سیاست در دست تان افتیده است، شما کمونست - کمونست گفته خود را خسته نسازید، اینگونه سخنان زیبندۀ دوران جنگ سرد بودند که در حال حاضر رنگ باخته اند، شما حزب دموکراتیک خلق افغانستان را یک حزب کمونستی قلمداد نموده اعضای آنرا کمونستان قلمداد نمودید، واضح شد که آنان کمونست نبودند و نیستند اما میدانید که آنان شما را اشرار بیفرهنگ گفته بودند که اشرار بودن تانرا تاریخ شاهد شد که شرو شور تان موافق به هما لقب تان تا به الحال ادامه دارد، شما اشرار بودید، اشرار استید و اشرار خواهید بود، شماو رهبر تان گلب الدین همه اشرارید.

میهن زرغون

>>>   مه پیوستنش را فال بد میگیرم. با هر دولت که پیوسته است به سقوط مواجه شده است.

>>>   رهبری فالگیران پیش بینی کرد و فالگیر جدید را به مردم معرفی کرد. انتخابات گوسفندی صلح فالگیری و قهرمان سازی قبیله ای و .... این کشور خراب شده کی آباد می شود؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است