مسعود: زمان سکه های عهد دقیانوس گذشته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۶/۲/۱۱ کد خبر: 132513 منبع: پرینت

کسانی تلاش دارند که افغانستان را به عقب ببرند، عادت کرده اند و به وابستگی هم عادت دارند و تلاش می کنند با سنگ تحجر، تعصب و تبعیض خودشان، دنیا و دین و همه و همه را بسازند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، احمد ولی مسعود، رییس بنیاد احمد شاه مسعود امروز دوشنبه 11 ثور 1396 در مراسم گرامیداشت از پیروزی مجاهدین خطاب به نسل جوان کشور گفت: با آموختن از آموزه های رفتگان و به همان قسمی که پدران در میدان های مقاومت پیروز شدند، شما هم در میدان مبارزه پیروز می شوید.

مسعود گفت: گذشتگان در سخت ترین شرایط جنگی توانستند بر دشمن غلبه کنند امروز که سرک ها هموار است چرا نباید پیروز شد؟ فقط به برنامه ریزی، دقت، سازماندهی و رهبری درست ضرورت دارید تا آنچه را که در زمان مجاهدین یعنی "ایجاد دولت متعادل و عادلانه" را که نشد و نگذاشتند بسازیم را امروز بسازیم.

رییس بنیاد احمد شاه مسعو بیان کرد: کسانی تلاش دارند که افغانستان را به عقب ببرند، عادت کرده اند و به وابستگی هم عادت دارند و تلاش می کنند با سنگ تحجر، تعصب و تبعیض خودشان، دنیا و دین و همه و همه را بسازند!

وی، از دستاوردها و آموزه های جهاد و آمادگی نسل جوان برای ساختن دوباره کشور گفت و اظهار کرد: کسانی دوباره می خواهند عقبگرد کنیم. اعلام دولت بیش از حد متمرکز و نفی مشارکت می کنند، اینها دشمن آزادی بیان هستند و قصد دارند فاصله طبقاتی را زیاد کنند؛ این مسایل تمامش از یک سرچشمه آب می خورد!

مسعود بصورت ضمنی خطاب به حکمتیار گفت: چیزی که می گویم این است که این سکه های بی اعتبار عهد دقیانوس زمانش گذشته است، دنیا و افغانستان تغییرد کرده است و نسل نو چیز هایی دارد که می خواهد آنها را تطبیق کند.

رییس بنیاد احمد شاه مسعود خطاب به جوانان و مجاهدین نسل جوان گفت: شما دنیاتان جدید است و راه تان روشن و خواست تان بر حق و انسانی است و اراده این را هم دارید. فقط می توانید با برنامه ریزی دقیق و دقت این صفحه را رقم بزنید و همان کاری را که مجاهدین نتوانستند در آن زمان رقم بزنند، شما رقم بزنید.

وی افزود: اعلام کردیم که باید یک اجماع تشکیل شود، همانطور که شهید مسعود گفته بود باید در افغانستان سیستمی ایجاد شود که هم بتوان با خود زندگی کرد و هم با دنیای بیرون اما متاسفانه امروز ما نه با خود می توانیم زندگی کنیم و نه با دنیای بیرون. یک عدم تعادل جدی وجود دارد که قطعا این بدست نسل جوان مقاومت تغییر می کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
8 ثور
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم نیست که آغای احمدولی خان مسعود آنچه میگوید، معنی و مفهومش را میداند یا خیر؟ ایشان فکر میکنند که این نسل همه احمق است! آقای مسعود! این حکمتی که شما از آن مینالید از آسمان فرود نه آمده است! این همان حکومتی است که شما از خود بجاگذاشتید، این همان حکومتی است که رهبر شهید تان تسلیمش داده بود! این تداوم همان بربریت و از هم پاشیدگی شما است! شما بیش ازین نسل جوان را در اوج احساسات غلط به {چهاد} چپاول تشویق نکنید، چشم این نسل باز شده است، گوش این نسل توان شنیدن چرندیات شما را ندارد، لطفاً بخود بیایید، هنوز هم وقت دارید که راه درست را در پیش بگیرید، شما خود میفرمایید که زمان سکه های عهد دقیانوس گذشته است، یک روی همین سکه های عهد دقیانوس همین جهاد شماست که به ناحق برایش گلون پاره میکنید، جوانان از پی شما نیستند، مسعود تان هم یک پل پرانی بیش نبود! تمام شهامتش در پل پرانی و خرابی زیرساختهای کشور بود.
میهن زرغون

>>>   روز تان تمام است!!!

>>>   حرف خوب ولی خودت به حیث برادر یک مجاهد و ازادی خواه چقدر به ازادی کمک کردی ..

>>>   زمان عوام قريبى ها هم كذشته كه بنام جهاد خود را صاحب همه جيز ساختيد .ديكر دوران مسعودخيلى ها وبينجرمين ها كذشته است وأين حرفهايتان حالا بازار ندارد . أكر آسياى بدر تان هم است به نوبت است .

>>>   ضیا مسعود میگفت : غنی نمیتواند مرا تبدیل کند !! تئانست یا نتوانست ؟ گفت بخاطر آن چوکی نمایشی بی صلاحیت جنگ داخلی میشود!! کجاست چرا نشد؟؟ این حرف های عهد دقیا نوس است
ر

>>>   این برای همه معلوم است که وقت پکول هم ګذشته و این چرندیات دو سه پنچرمبن به جز لوده ګی چیزې دیګر نیست

>>>   من هم همظر تان هستم برادر ها راستيم كه وقت ازي چرت وپرت ها نيست زمان پكول لنگي و پتو گذشته بيا از راه تحصيل همايم رغابت كن اي مرد تفنگ شناس لالا هراتي

>>>   به جناب مسعود وخوانواده شان نهایت احترام قائیلم اما ازآنجائیکه سرزمین ولایت غور قبل ازآمدن حکومت موقت تاحکومت 13 ساله آقای کرزی تقریباً 80% فیصد خاک غور مجاهدین وازطرف داران مجاهدین بودند اما باامدن حکومت اشرف غنی ووالیان وقوماندانان امنیه ولایت غور که از مجاهدین وازتیم آقای عبدالله بوده غوری هابه این باور رسیده اند که دیگر مجاهدین درغور جائی نخواهند داشت
زنده باد تیم اشرف غنی.
غوری

>>>   هرقدرچیغ وپیغ بزنی بی فائیده است جناب احمد ولی خان وقت تان گذشت ونزد مردم شریف افغانستان شما ناکام هستید وقابل قبول نیستید لطفا بزورخود رابالای مردم تحمیل نکنید

>>>   هرقدرچیغ وپیغ بزنی بی فائیده است جناب احمد ولی خان وقت تان گذشت ونزد مردم شریف افغانستان شما ناکام هستید وقابل قبول نیستید لطفا بزورخود رابالای مردم تحمیل نکنید

>>>   بالخره روز اوف و پوف هم ګزشت!
خدا خوارت کند!مطلب تو نا ارامی تاجکان صلحدوست وبرادر پشتون است! یا تاج رحمانوف در افغانستان؟

>>>   خدمت اقای رزغون میهن که به یقین نام تقلبی است عرض شوداقای مسعود انچه میگوید بالاتر از انرا میداند نسل بافهم است نه نسل قبیله عقب گرای انتحار و انفجار هرگاه مقاومت همین شیر مردان نمی بود شما صلاحیت زن خود را از دست نسل عثب گره به کمک پنجابی ها نداشتید وشاید هم در ان زمان شما طفل بودید و از گذشته اگاهی ندارید بروید مطالعه کنید

>>>   همیشه درز های شما وطن فروشان توسط همین قهره مانان پینه شده است همیشه ازبرده گی مذدوری همین ها بودن شمارا نجات دادند.

>>>   درحقیقت زمانش حالارسیده خود رامحکم کن

>>>   بــه غــــوری !
شما بیگانه پرور هستید اگر والی از مردم شما باشد بعد از یکماه ریش سفیدان با لنگی های کلان وچپن قطار میشوند واز پول جیب خود کرای طیاره ودهالی بیست شبانه روز مصرف هوتل را درکابل می پردازند تا بلکه رئیس جمهور آنان را بپذیرد وقتی نزد رئیس جمهور رفتند میگویند ما دیگر هیچ مشکلینداریم فقط همین والی را برطرف کن باقی ما ازحکومت چیزی نمیخواهیم وقتی والی برطرف شد واز یمک ولایت دیگر کسی آمد آنوقت هر غوری کوشش میکند بیشتر برایش چاپلوسی کند وتا قیامت هم اگر باشد از او هیچ شکایتی نمدارند
ر

>>>   آقایی/خانمی که به آدرس بنده انتقاد گونه نوشته اند و بیقین فرموده اند که با نام تقلبی حضور دارم، باید برایشان بگویم که آقا من اگر بانام تقلبی هم حضور داشته باشم حد اقل نامم واضح است اما شما اصلاً نام ندارید، نمیدانم آقا استید یا خانم!
من نمیدانم که شما مرا به مطالعۀ کدام چیزی تشویق مینمایید، اگر هدف تان مطالعۀ تاریخ باشد، ضرورت نیست، من تاریخ زندۀ حد اقل چهار دهۀ اخیرم و بخوبی میدانم که اینانیکه به نظر شما شیرمردان اند، بنظر من آن روباهای مکاری بودند که نه در دوران جهاد شان صلاحیت زن شانرا داشتند و نه فعلا! در دوران جهاد اختیار همه دار و ندار شان در اختیار پنجابی ها بود و فعلاً هم در اختیار امریکایی ها و حامیان شان! حال من شما را میگویم که کمی چشم تانرا باز نمایید که قضاوت تان کورکورانه است.
میهن زرغون

>>>   شهزاده احمد ولی مسعود درست میفرمایند که:
"زمان سکه های عهد دقیانوس گذشته است"!!
راست میگوئید: امروز روز دالر امریکایی و پوند استرلینگ است!!!!! آقای مسعود!!

>>>   با تمام احترام به مجاهدين واقعي راه آزادي اين سرزمين كه مال و سر خودرا فداي راه حق و آزادي كردند، ديگر دوكانداران و تيكه داران كه از دين بحيث سلاح ابزاري استفاده ميكنند بايد بدانند كه نميتوانند إضافتر اين ملت را قرباني خواسته هاي شخصي نمايند. هر كدام اينها صرف بخاطر قدرت خود ملت را بجان هم مياندازند. برادران پنجشيري كه از كارت قوم تاجك خودرا صاحب زر و زور ساختند، چه تحفه براي متباقي قوم تاجك داشتند. بهمين ترتيب سران نامنهاد اقوام ديگر. اين رهبران دولت را و نمايندگي هاي دولت را در خارج بدون در نظر داشت شايسته سالاري ، بين فاميل هاو خويشاوندان خود تقسيم كردند. وقتي زير فشار ميآيند، باز قوم در ياد شان ميآيد. اگر وجدان خودرا محاكمه قرار بدهند، باز خواهند فهميد كه چي جفايي در حق اين ملت كردند ودارند ميكنند.

>>>   گایوس مسیوس کینتوس ترایانوس دسیوس امپراتور روم، در سال 201 به دنیا امده است. .در زمان حکومتش اذیت مسیحیان افزایش یافت. ماجرای اصحاب کهف در زمان حکمرانیش صورت گرفت. نام درست آن، «دسیوس» است که معرب آن به صورت دقیانوس می باشد.

>>>   اګر احمد ولی مسعود به افغانستان و مردم افغانستان علاقمند است باید همان ۵ میلیون پوند را که در زمان سفارت اش در لندن از جیب ملت دزدیده است دوباره به خزانه دولت بپردازد.

>>>   یک بار تعداد وزرا. جنرالان. تاجران. دزدان. وکلا. پولداران و قوماندان های پنجشیر را حساب کنید. در ریاست امنیت شما. در وزارت دفاع شما. در وزارت داخله شما. همرای عبدالله شما. با کرزی شما. با گلبدین شما. با پاکستان شما. با ایران شما. با روسیه شما. با امریکا شما. پس بزور کی حرف میزنید؟ آیا هنوز هم توقع دارید تا بدخشانی سربازی کند و شما قلدری؟ خواب است. بعد از این هرکس به زور خود پیش برود نه بزور مردم
بدخش

>>>   زمان چپاولگران ودزدان هم گذشته


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است