حکمتیار آدمی نیست که بدرد این دوران بخورد
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۵۹    ۱۳۹۶/۲/۱۱ کد خبر: 132527 منبع: پرینت

رسانه ها تنها نماد تازگی فضا نسبت به دوران پیشین کشور است، نگاه حکمتیار به این فضا بیگانه است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نظری پریانی، روزنامه نگار در گفتگو با طلوع در خصوص اظهارات حکمتیار در کنفرانس مطبوعاتی گفت:در پیام های آقای حکمتیار اصلا دیده نشد که وی بعنوان یک شخصیت سیاسی وارد کارزار شده باشد و حداقل یک هفته وضعیت را تحمل می کرد. وی با آمدنش به محیط عملا جنگ را آغاز کرده است.

پریانی، درخصوص تاکید حکمتیار برماده 16 قانون اساسی می گوید: از تمام قانون اساسی که حکمتیار آن را قبول کرده، ماده 16 است که کاملا جعلی است و بیان می کند که ترمونولوژی ملی باید مراعات شود. تاکید وی روی این ماده نشان می دهد که یک بغض، نفرت قومی و تعصب بسیار کلان در ذهن و ضمیرشان است که امیدوارم پاک شود و یک آدم نو شوند.

این روزنامه نگار می گوید: حکمتیار یک منطق دیکتاتورانه دارد و از لحاظ روانشناسی در یک فرآیند خاص قرار می گیرد. وی با فضای نو کمتر می تواند خو بگیرد، حس مسالمت آمیز و کنترل شونده ندارد و همیشه در طول تاریخ سیاسی اش یک آدم پرخاشگر و ستیزه جو بوده و این عادت وی شده است و از طرف دیگر چون رسانه ها تنها نماد تازگی فضا نسبت به دوران پیشین کشور است، نگاه حکمتیار به این فضا بیگانه است.

پریانی افزود: حکمتیار آدمی نیست که به درد این دوران بخورد. انتظار دارم که خود را تغییر بدهد چرا که تازمانیکه یک انسان در شخصیت خودش تغییر نیاورد، نمی تواند در جامعه تغییر ایجاد کند و آقای حکمتیار به تغییر بشدت نیاز دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   شما كمونيست ها و سكولر ها هم خو بدرد اين دوران نخورديد افغانستان را به مرد ارى برابر كرديد كه تا به حال كندكى هايتان جمع نمى شود .

>>>   اگر حکمتیار صاحب میگفت که بلی رسانه ها ازادنه هر کاری که ئل شان است بکنند تلویزون های بخصوص طلوع سریال های که دختر وپسر مسلمان را گمرا میکند تشویق میگرد یک شخصیت برجسته میبود هر کسی که انگشت انتقاد بر دیگر بردارد دشمنان شما استند کمی از خداوند بترسید مسلمان شوید

>>>   بلی آدم کسانی اند که بانکها و آرشیف ملی را بغارت بردند و دختران مردم کابل از مکروریان به پائین انداختن و یا کسانی اند که افشار سیلو را به آتش کشیدند و یا کسانی اند که رقص مرده را بنایش گذاشتند. فعلا همه ای این آدم ها در حکومت سهم دارند. از حقایق نباید چشم پوشی کرد.
حسن از کابل

>>>   با روی سیاه ذلیلانه در برابر دولت سر خم نمود.

>>>   حکمت یار از یک طرف میگوید که بخاطر قطع جنگ و خونریزی با دولت صلح کرده است، از طرف دیگر میگوید که زنان را از پروگرام های تلویزیونی ستاره افغان، به جبهه جنگ و جهاد میفرستد.
اگر صلح کرده است، پس جنگ و جبهه برای چی است؟
آیا این کمک و همکاری برای زنان افغان است ، که آنها را از پروگرام های خوشی و تفریحی، به جبهه جنگ میفرستی؟

>>>   صدفیصد به درد مردم میخورد اما به درد دزدها وچپاولگران نمیخورد

>>>   مهره سوخته ای است که هیچگاه بدرد نخورده و نخواهد خورد

>>>   "حکمتیار آدمی نیست که بدرد این دوران بخورد"
پروانی آغا!
"سیاف جوانیست که بدرد این دوران میخورد!!! یا ربانی آدمی بود که بدرد این دوران میخورد!!! یا مثلا اسمعیل خان آدمیست که بدرد این دوران میخورد!!!!!!

>>>   دزد ها درترس اند کسانی دیگرازامدنشان استقبال میکند

>>>   حکمتیار انسان تنش پرور نه صلح دوست......


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است