فاز جدید سلطه گری شوونیست ها آغاز می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۶/۲/۱۴ کد خبر: 132668 منبع: پرینت

با آمدن حکمتیار فاز جدید سلطه گری شوونیست ها آغاز می شود!

حکمتیار که قرار است وارد کابل شود در یک نوار صوتی اقوام غیر پشتون را به نام اقوام کوچک و حقیری که گویا با ساز کشورهای بیگانه می رقصند و حال هوا و سر و دماغ رقابت و برابری طلبی با پشتون ها را دارند با رکیک ترین واژه ها تحقیر و توهین می کند.

حال آمدن یک چنین آدمی با چنین فکر و اندیشه ای انحصارطلبی قومی را برای کامل کردن سلطه قومی و شوونیستی تجهیز و تحکیم نمی کند؟ خواهید دید چه اتفاق می افتد.

با آمدن حکمتیار فاز جدید سلطه گری شوونیست ها آغاز می شود. اگر اقوام تحت ستم، اگر تاجیک ها، ازبک ها، هزاره و بقیه اقوام از جمله آدم های منصف قوم پشتون منهای فریب کاری ها و معامله گری های سران و رهبران شان در یک جبهه متحد عدالت خواهانه گرد هم نیایند آینده این سرزمین تیره و تاریک خواهد شد.

لطیف پدرام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
پشتونیزم
نظرات بینندگان:

>>>   حکمتیار با همدستی اشرف غنی و استانکزی واتمر و دیگر فاشیستهای ... می خواهند جبهه پشتونیزم را برعلیه تاجیک ، هزاره و ازبک تقویت کند. این طایفه با سیاست تدریجی می خواهند کاملا کشور را تحت تسلط خود در بیارند. سران تاجیکها که در این پانزده سال یکی پس از دیگری از میان بداشته شدند. دوستم که تحت نظر است و هیچ کاری از دستش ساخته نیست. هزاره ها که تنها مانده و کاری از پیش نمی توانند ببرند. پس میدان برای پشتونها خالی است هرکاری که بخواهند می توانند انجام دهند.

>>>   پدرام صاحب ماوشما هم فاشیست هستیم مثلا زمانیکه بسم الله خان وزیر دفاع بود وچوگی ها بنام قوم تقسیم میشد تنها پنشیری ها تاجک بودند اما زمانیکه سربازان به اساس سهمیه قومی به مناطق خطری اعزام شوند بدخشی تخاری هراتی تاجک میشوند وپنشیری آلبانی میشود !
کسانیکه نه با مزاری سازش میکنند نه با اسمعیبل نه با دوستم حتی با استاد ربانی هم گذاره نمیکنند چنین مردمرا دیکتاتوری لازم است تا با سوته ایشان رابصراط مستقیم هدایت کند

>>>   از همین خاطر ناسیونالیستهای تنگنظر و سکتاریستهای وطنفروش را .. گرفته!!!!

>>>   خواب کمنست ها چرا پریده

>>>   با موجودیت این قوم بدوی،کوچی، بی هویت و بی تاریخ درین سر زمین (حراسان بزرگ)اینده این سرزمین هیچگاه روشن نخواهد بود چون ایشان به آینده اعتقاد ندارند.
ف-ش-جوزجانی

>>>   سران حکومت تک قومی که درین دونیم قرن اخیر ثروت وقدرت را دراختیار قوم خاص خودداشتند حالا میخواهند نظام سلطنی ال یحیا را زنده کنند ونسل کشی اقوام غیرپشتون را مانند دوران نادر غدار تکرار کنند.پشتون ها چپ وراست شان یکی اند کافر ومسلمان ندارند شوونیزم خودرا بالاتر از قران وبالاتر از قانون میدانند درتمام ادارات دولتی که جهت کاریابی به رقابت آزاد درخواست کنیم فقط از یک قوم خاص مقرر میشود وبس.اکنون امکان دارد که همه غیر پشتون هارا ازوظایف شان برکنار وجایشان را به پشتون ها بدهد ویک جنگ قومی تمام عیار را آغازکنند وآی اس آی پاکستانن هم ایشانرا کمک میکند درتمام جبهات جنگ چه ازاردوی ملی یا پولیس ملی یا امنیت ملی شدا از جوانان تاجیک وهزاره زیاد است مردم بدخشان وتخار وقندز وبغلان وسمنگان وکاپیسا وپروان وبامیان وغور بادغیس وننگرهار ولغمان وکنر ما شهید میشوند.
بااحترام.عبید.

>>>   سیل عظیم آریاییان بر میخزند و این اوغانک های قوم پرست
و مسلمانک های دین پرست را به زباله دان تاریخ میسپارند.
تاجکانی که از تاریخ خود خبر ندارند ..زودتر خود را آگاه
سازند..ازانترنت. زیرا این کشور آریا خوراسانست نه اوغانستان ونه
یهودستان..اینجا پارسیان ۱۰۰۰۰ سال زندگی داشته و دارند
پشتون از پشته های کوه گرفته شده .اینها بروند به جایی که
تعلق دارند،،راکتیار کور خوانده است..یک گپ پارسی هم
تا حال نزده..اوغانک های خود را دیده بسیار بد هوا شده...
پشتونها از قوم یهودند..میتوانند به سرزمین اصلی شان برگردند
تا دیر نه شده...باور کنید همان روزی که این ترورستان ازین
خاک بروند.، همان روز آرامی و امینت میشود..

>>>   با آمدن حکمتیار فاز جدید سلطه گری شوونیست ها آغاز می شود!
زیرا ما در راس پدرام واری مردم داریم که با وجود همه وحشتش علیه پشتون این کاروان به پیش میرود!میګویند موش به غارش درامده نتوانست چج را نیز به دم خود بسته کرد! بدرام تو رقاص مردانه واری مردم زنده خواهد بود واین حقیقت تلخ را خواهی دید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است