حکومت دچار بحران های ملی و بین المللی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۱    ۱۳۹۶/۲/۱۵ کد خبر: 132691 منبع: پرینت

متاسفانه خصلت بدی که میان سیاست مداران ما افغان ها وجود دارد این است که همیشه ما بین صفر و صد حرکت می کنیم و کمتر بر فضای خاکستری تمرکز می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر جعفر مهدوی، استاد دانشگاه در برنامه «فراخبر» معتقد است، سیاست های یکجانبه گرایانه حکومت افغانستان، باعث ایجاد رقابت ها و جنگ ها در افغانستان می شود و افزود: متاسفانه خصلت بدی که میان سیاست مداران ما افغان ها وجود دارد این است که همیشه ما بین صفر و صد حرکت می کنیم و کمتر بر فضای خاکستری تمرکز می کنیم، حکومت افغانستان یا مانند داکتر غنی، می رود تمام بخش استخبارات و امنیت افغانستان را دو دستی تقدیم پاکستان می کند یا اینکه تا مرحله آغاز یک جنگ تمام عیار، پیش می رود.

وی افزود: گمان می کنم که حکومت افغانستان، که به شدت دچار بحران های ملی و بین المللی است باید توازن را در سیاست های خودش رعایت کند. نه به اندازه ای به هند نزدیک شود که پاکستان احساس ناامنی نکند. و نه به اندازه ای به آمریکا نزدیک شود که روسیه احساس کند که امنیتش در خطر قرار گرفته است تا چنین جنگ هایی در کشور ما راه نیفتد و چنین رقابت هایی جان نگیرد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   به خاطریکه در افغانستان چون کار و کسب و علم نیست همه در تنور گرم سیاست خود را گرم میکنند. از کراچی بان تا رییس جمهور همه یک قسم گپ میزنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است