پاپ: از سوپربمب آمریکا در افغانستان خجالت کشیدم
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۹    ۱۳۹۶/۲/۱۷ کد خبر: 132745 منبع: پرینت

پاپ «فرانسیس» رهبر مذهبی کاتولیک‌ها در آستانه سفر «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا به واتیکان، به سوپر بمب آمریکایی که نام 'مادر تمام بمب ها' را گرفت اشاره کرد و گفت: من از این بمب خجالت کشیدم.

پاپ روز شنبه در دیدار با دانش آموزان مدارس ایتالیایی،با اشاره به سوپر بمب آمریکایی که 13 آوریل در افغانستان پرتاب شد، افزود: من از نامی که به این بمب داده شد، خجالت زده شدم . آنها نام 'مادر همه بمب‌ها' را به این بمب دادند. اما مادر جان می‌دهد در حالی که نام او را به بمبی دادیم که جان را می گیرد و مرگ می آفریند. واقعا چه اتفاقی می افتد؟

پاپ گفت: در میان ما یک فرهنگ نابودی رو به رشد است. جهان در جنگ است. بمباران می شود و اگر بیماران و یا کودکان نیز بمباران شوند دیگر اهمیت ندارد. البته این موضوع جدیدی نیست. در آغاز نیز با حسادت قابیل نسبت به هابیل شروع شد و برادر خود را کشت. امروز بی رحمی‌ها زیاد شده و در تلویزیون نیز شاهد آن هستیم . ما شاهد بریدن سر کودکان نیز بودیم.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، در اواخر ماه جاری میلادی و پیش از نشست سران گروه هفت عازم رم می شود، جایی که با رییس جمهوری ایتالیا و پاپ فرانسیس دیدار و گفتگو خواهد کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاپ
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   خوب است که رهبر مذهبی کاتولیک ها نسبت به ترامپ یهود..... احساس دارد که نباید انسان به ناحق کشته شود.
HA.AF

>>>   فق بدون کدام اضافه گویی، به مسلمانان خصوصاً به آنانیکه خود را در سطح رهبری مسلمانان میدانند توصیه میکنم که اصل سخن دینی و اسلامی را از پاپ فرانسس یاد بگیرند! حال با این سخنم بگویند که من به عیسویت گرویده ام، بمن فرقی ندارد، من راستگویی را متکی به فرمان پیغمبرم پیشه نموده ام که فرموده اند: قل الحق ولو علا انفسکم! من از همین همه رهبر و مفتیح قلابی که هر روز حکم بر کشتار میدهد، متنفرم
میهن زرغون

>>>   خداوندا جای پاپ را بهشت بگردانی!همین را گویند انسان! هزاران عالم سیاه دل ما صدقه این گردند!

>>>   زرغون جان کمی متوجه باش
پاپ گفته که خجالت کشیدم این بمب خیلی خورد بوده، و نتوانسته همه افغانستان را نابود کند
باید پدر بمب ها استفاده شود و تمام کشور را ویران کند.
خیلی بی جا و ساده به علمای مسلمان نصیحت نکن.
آنها چیزهایی را می دانند که تو تا صد سال دیگر هم از رسانه ها یاد نخواهی گرفت.

>>>   غربى ها مردم مارا به جان همديكر به نام هاى مختلف اند أخته تا أفغانها متوجه جنايات أنها نشود . وهر جنايتى كه دل شان شد در افغانستان انجام دهند .

>>>   یک تاسف با خوش آمدید هزاران بی دین استقبال شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است