تقرر اشخاص متعصب در ارگ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۶/۲/۱۷ کد خبر: 132776 منبع: پرینت

نجيب آزاد، معاون تازه تقرر يافته دفتر سخنگوی رياست جمهوری يكی از متعصبان قومی شناخته شده است.

كسانی كه تويیتر و فيسبوک آزاد را تعقيب كرده اند، می دانند كه او همه روزه به توهين و تحقير اقوام كشور و به طرفداری از طالبان می پرداخته است. باورم اين است كه تقرر چنين افرادی در پست های مهم دولتی گمانه زنی ها درباره تفكر قومی رييس جمهوری را تقويت می كند.

رييس جمهور در دوره انتخابات رياست جمهوری گفته بود كه يک برادر متعصب دارد و سال ها است كه با او بريده است اما فعلا طوری كه ديده می شود او بر خلاف شعارهای دوره انتخاباتی خود، عملا به تعصب و قومگرايی پاداش داده و از حلقات شیونيستی حمايت می كند.


افغانستان ارگ اشرف غنی نجيب آزاد معاون سخنگوی ارگ

افغانستان ارگ اشرف غنی نجيب آزاد معاون سخنگوی ارگ

افغانستان ارگ اشرف غنی نجيب آزاد معاون سخنگوی ارگ



عبدالشهید ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نجیب آزاد
معاون سخنگو
نظرات بینندگان:

>>>   سلام برادر عزیز!
نظر به تصاویر فوق چندان بد خو نګفته است ایا شما متوجه این وحشت شده اید، که انها در ایام هفته شهدا میکنند.

>>>   نظر به اعمال شورای نظار ازاد راست ګفته است

>>>   این نجیب آزاد به واقعاً که خربوده است.

>>>   دراین سرزمین هرکس میتواندن یک اکاونټ جعلی بسازد

>>>   بالفرض همین نجیب الله نام متعصب باشد، اما همین اعمالیرا که برادران پنجشیری ما در کابل انجام داده و میدهند، مگر چگونه توجیه پذیر است؟ آنچه رضالتی که از اختتاف گرفته تا دزدی، در عقب همه اش همین برادران قرار دارند، حال خو در ادارات حکومتی هم بیشتر همین برادران اند، حالا ندانستم که آنچه تعصب نیست به نظر اینان چیست؟
میهن زرغون

>>>   اشرف غنی نر است نر . دستتان خلاص .. بخواهید نخواهید حزب افغان ملت حکومت میکند . و شمارا از این بیشتر ذلیل خواهد کرد
دل جمع

>>>   سردار ارگ غني خان خودش متعصب است، كه همچو اوباش ها را از داخل و خارج جمع كرده و داخل حكومت ميسازد، مگر مرگ بر ما و ياران بي بند و بار ما، ما خود تيشه به پاي خود زديم، چون از خامي زياد ما دين را ترك نموده و پشتباني خود را از يك شخص مجهول الهويه مانند غني در انتخابات اعلان نموديم، ضياء، دوستم براي غني بي دين رأي جمع كردند، و بعداً عبدالله دلقك رياست غني را قبول كرد، و گرنه أمريكا مجبور بودند كه طرح خوبتر براي تشكيل حكومت بياورند، مگر ما هدايات دين را زير پاه كريم، و حالا منتظر مأخذه خداوند بايد باشيم.

>>>   نابود باد جهل وجهالت !

>>>   معلوم است که تجحرگرایان قبیلوی همواره در پی تقویه فاشیست ها هستند و میخواهند دیگران را سرکوب کنند.

>>>   زور و زور گفتن دردی را دعوا نمی کند. این تصاویر هم نماد غیرت نیست که ما خوشحال شویم و بگویم کاری خوبی را انجام دادن نه کار شان درست نیست. مگر این جوان هم باید قبول کند که در جنگ روی در روی کم می آورد و همیشه داد الله را مثال ندهند چون او با ده کشور دیگر وارد عمل شده بود و پشت پرده امیریکا در کمین بود. برای این شخص کلکانی را مثال میدهم همرای یک پتو شاه شما را در بدر ساخت و بالاخره با مهر کردن در کلام خداوند او را دستگیر و کشتن. مثال دوم غیرت شما گلبدین است. سال ها بنام اسلام شندق زد پول جمع کرد امروز به به خانم لو را تسلیم شد. غیرت ندارین خلاصه گپ مفت هم دردی را دعوا نمی کند فقد ولایات خودتان را محکم بگیرید تا از دست تان نرود
بدخش

>>>   تفکرقومی نیست حق دارد که درکشورش مانند سایرین خدمت نماید

>>>   اینکه آقای آزاد از اوباشان قریه پنجشیر که یاد کرده همه اش راست است. اگر شما این را تعصب میگویید پس من هم متعصب هستم. اگر شما این را تعصب میگویید پس زنده باد تعصب.
شما اینقدر خاصیت های فرعونی دارید که برای شنیدن عیب های خود اصلا آماده نیستید. اگر یک نفر برایتان عیب های تانرانمایان کند پس او متعصب است.
و آنچه را این آقا از ملاعمر گفته بدون شک که راست گفته. باید ملا عمر بسیار باعزت تر و با شکوه تر از بچه سقاو دفن شود. بخاطریکه صد بار ملا عمر از بچه سقاو کده شرف داشت. بچه سقاو در اولین روز حکومت خود فرمان لغو وزارت معارف و وزارت عدلیه را داد. آیا به نظر شما در حکومتی که نه معارف باشد و نه هم عدالت باشد چی میتوان گفت.
مشکل اصلی شما چوچه های قریه پنجشیر این است که فقط خود تان در نظر خود آدم معلوم میشوید و دیگران همه در نظر تان بیعقل معلوم میشود.
اگر بنام ربانی پوهنتون نامیده میشود چرا بنام ملا عمر مسجد پل خشتی نامیده نشود.
اگر بنام مسعود چهاراهی نامیده میشود پس چرا بنام ملا دادالله شهید شفاخانه صحت طفل نامیده نشود.
کور باد دشمنان این وطن
زنده باد فرزندان راستین افغانستان
{جوانمرد قصاب}

>>>   خوب این ها کاری خوب نکردن. ملامت هستن ولی تویکه با موی شغال مانند . ناخن چرک. روی نا شسته و بوی گند شهر به شهر انتحار انفجار و بیغیرتی میکنی آیا ملامت هستی؟ من به عنوان یک فارسی زبان این ره قبول دارم که این افراد کاری خوب نکردن آیا بعنوان یک پشتو زبان قوم های خودت را هم ملامت میدانی؟ اگر مرد باشی جوابت بلی است وگر نامرد باشی مانند بابا کلان هایت بخود نمی گیری
بدخشانی

>>>   برای تجلیل هفته شهید درست فرموده جناب عالی من هم طرف داراش هستم چون به چشم خود قتل مردم بیگناه خویش را دیدم.

>>>   اینجا یک بازی است اول دشنام داد او را مقرر کردند حالا میگوید بدکردم باز پسش میکنند که کاملا سکوت باشد و شنونده هم نداشته باشد .با بچه ها همین طور باید اجراات کرد که از خود خبر نباشند پلان تطبیق شود.
الیاس

>>>   کوه به کوه نمیرسد آدم به آدم میرسد.
ع

>>>   ايا جناب نجيب ازاد مكتب رفته اند يا اينكه سواد را نزد ملا ها صاحب ياد گرفتن كه فكر نمى كنم درست ياد گرفته باشند، در چهار خطى كه نوشته اند چند غلطى دارند كه نشان از بى سوادى و بى دانشى ايشان است . مثال: گزشته را با ذال مى نويسند نه با ز گذشته درست مى باشد. خداوند وطن را حفظ كند از ادمهاى كودن و بى سواد و فاشيست امين


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است