فاش ساختن نام عاملان انتحاری، پس از مرگ شان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۶/۲/۱۹ کد خبر: 132843 منبع: پرینت

تا حالا حکومت وحدت ملی کشته شدن دو تن از طراحان انتحاری و حمله گروهی که گویا یکی بالای جنبش روشنایی و دومی بالای شفاخانه چهارصد بستر را رسما تایید کرده است.

جالب اینکه در هر دو مورد بعد از کشته شدن افراد مربوط، گویا داعش، دولت بخصوص ارگ ریاست جمهوری ادعا می کند که فلان شخص طراح فلان حمله تروریستی بود که در عملیات نیروهای امنیتی و یا آمریکایی از بین رفتند. در حالیکه قبل از کشته شدن شان هیچ گاهی متهم به دست داشتن در حملات تروریستی از طرف کدام
نهاد امنیتی نشده اند.

در آخرین مورد غنی گفته است که عبدالحسیب نام که گویا عضو ارشد داعش در افغانستان و طراح حمله بالای شفاخانه چهارصد بستر بود کشته شده است.

دولت از کجا فهمیده است که عبدالحسیب نام طراح حمله بالای شفاخانه چهارصد بستر بود؟ چرا قبل از کشته شدن این فرد، نامی از او گرفته نمی شد؟ چرا غنی می خواهد با این فرافکنی ها، قضیه شفاخانه چهارصد بستر و جنبش روشنایی را خاتمه یافته اعلام کند؟ چه رازی در این کار نهفته است؟

طارق مرزبان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
انتحاری
دولت
نظرات بینندگان:

>>>   تازمانی که مرد متعصب وکور در اریکه قدرت باشد ما شاهد جنایات هولناک دیگری از طرف دارودسته ان خواهیم بود

>>>   زيرا طراهان در ارگ بودند هستند وميباشند و حالا ريس عمومى شا هم امد
از اين به بعد بد تَر ميشود خوب نى.
حلقه به گوشان را چنين كار است.

>>>   این پوک های جنبش بنام روشنائی را ببینید.در دفتر ها ومیز وچوکی های لُکس دولتی نشسته ویا در مناطق لوکس کابل ویا خارج زندگی کرده واز آسمان هفتم نظر میدهند.اگر غیرت دارید ودولت برای تان چیزی کرده نمیتواند.خود تان متحد شده علیه طالبان،داعشیان وحشی وحیوان صفت کندک هاوغُند های قومی را ساخته علیه دشمنان وطن ودین(طالبان وداعشیان جاهل) مبارزه کنید.ورنه در جای تان آرام بگیرید.این دولت نیمجان برای هیجکس چیزی درین مقطع تاریخ کرده نمیتواند وسرتاسر افغانستان پُر از آشوب وجنگ است.
م.م

>>>   حکومت وحشت ملی با رهبری غنی وکارگردانی اتمر چنین حادثات دورازانتظارنیست هرلحظ وقوع جنین حوادث محتمل به نظرمیرسد.

>>>   سلام بع همه هموطنان :شبکه اطلاع رسانی شما به خاطر تقویه نظام هستید ویا تقویه وزوحیه دادن مخالفین نظام راه تانرا مشخص کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است